Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Бургас

Мнения: 330
Здравейте ,

Сестра ми полу4и кръвоизлив в4ера от носа...След 2 смени на предни тампони в носа- кръвоте4ението продължило и я приеха в ИСУЛ като й поставиха заден тампон.Казаха й ,4е в 4етвъртък ще го махнат ,за да видят евентуално дали е спряло те4ението.Много съм притеснена...Слагат й системи,защото не може да приема нищо през устата заради тампоните...Антибиотици,някакви лекарства за съсирване на кръвта...Притеснявам се,4е много догадки за при4ината и дефакто не се знае от какво се е полу4ило...

Има ли някой пове4е информация? Колко време е нужно приблизително ,за да спре те4ението (дано е спряло ве4е)...какво следва след това (4ух за изгаряне със сребърен разтвор)?

Благодаря предварително  bouquet
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.