Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 25 май 2009, 10:49 ч.

треперене на ръцете

  • 18 326
  • 19
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 10 033
Ако имаш ЯМР, значи е на психична основа. Трябва да престанеш да се вглеждаш в себе си и да си търсиш симптоми на "лоши болести".

# 16
  • Мнения: 1
Здравей!
Искам да ти споделя проблема на един мой колега, който имаше същия проблем, който и ти описваш.В продължение на година и той ходи при какви ли не специалисти и направи какви ли не изследвания, накрая беше и в ВМА-София.Мисля 4е там отриха,4е има синдрома на Уилсън т.е. натрупване на мед в организма/мисля 4е беше по-точно в мозъка/ и от там тези треперения на крайници и световъртеж.Организма не успява сам да изхвърли излишната мед и се натрупва.Колегата пие лекарства,които да извеждат медта от организма му.
Ако желаеш повече информация-мога да те сжържа с колегата да те насочи и да ти сподели при кои специалисти е ходил.
Моят е-мейл е :abliznakova@yahoo.com

# 17
  • под облаците
  • Мнения: 780
Знае ли терапевтът ти, че си намалила дозата и какво му е мнението за това? Имах приятел хипопондрик и знам, че трябва да се консултираш с лекаря си, преди да се задълбаеш в търсене и откриване на симптоми за нови болести.

# 18
  • София
  • Мнения: 804
Щом качваш килограми и имаш тремор, а не разбрах на калко години си, първото което идва на ум са проблеми с щитовидната жлеза - тоест за ендокринолог. Направи първо това пък после ще видим...

# 19
  • Русе, у дома
  • Мнения: 485
И мойте ръце треперят, постоянно. А сутрин се събуждам цялата трепереща, всъщност това не минава, само когато спя съм спокойна (или поне аз така си мисля). Но аз съм в едно странно състояние в момента - вторична аменорея след аборт. И аз дълго време си мислех, че съм болна от нещо страшно, така че и химията в мозъка ми е разбутана. Ходих на всякакви специалисти (по двама), всичко с хормоните ми е наред. В момента по лекарско предписание (невролог) намалявам транквиланта, който вземам. Надявам се, че като ми се възстанови цикъла всичко ще се намести.
Иначе и аз като съвет бих казала ендокринолог, дори двама ( за всеки случай), но с добра апаратура.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт