Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 5 юли 2004, 17:13 ч.

моля за помощ

  • 803
  • 3
  •   1
Отговори
От 1 месец пия  дузофарм защото бебето излиза с 2 седмици по малко като го гледат на видеозон.В аптеката обаче ми казаха че това лекарство било за разширяване на кръвоносните съдове,за оросяване на мозъка и с 2 думи не било препоръчително за бременни.Ако ниакой го е пил нека да ми пише ,защото вече не знам какво да правя.Аз съм в 32 ра седмица

# 1
  • Мнения: 6 934
Ти защо го пиеш това лекарство, гинеколога ли ти го предписа?
Иди при още някой и се консултирай и с него, тука във форума сигурно могат да ти препоръчат добър лекар. Аз това лекарство не съм го чувала и незнам нищо за него....Ти щом се притесняваш също недей, преди да разбереш дали е за теб...Айде чао от мен, не можах да ти бъда  полезна, но....

# 2
  • Веган-аболиционист
  • Мнения: 8 147
Нищо не съм чувала по въпроса, но мога да ти дам добра лекарка: Русева от 14-та п-ка. Служ. телефон 952 37 75 е на самата п-ка; Русева работи в 216 каб. Тя следеше бременността и на мен, и на няколко колежки. От сърце ти я препоръчвам.

# 3
  • Plovdiv
  • Мнения: 76
SPOKO! Simple Smile

As sasto go pieh.To e naistina sa ras6iriavane na kravonosnite sadove i po tosi na4i se osiguriava po dobar dostap na hranitelnite vestestva do bebo 4res papnata vrav.

Dasteria mi e ve4e na 10 meseza,sdrava i krasiva i 6tastliva.

Pitaiki drugi lekari e nepalno vasmojno da polu4i6 sto i edno mnenia.Imaiki oba4e doveria na sobstvenia si lekar,bi triabvalo da se 4ustva6 spokoino.Pone taka be6e pri men.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт