Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Варна

Мнения: 1 516
Това е. Преди 3 месеца започна усилен косопад, придружен със сърбеж по главата. Пърхут нямам, което си е странно, поне за мен, при тези симптоми. Косопада го отдадох на смяната на сезоните, лисата на витамини през зимата и т.н. Взех си "Ревалид", които обаче пия доста нередовно. Embarassed Много са ми гадни тези капсули.
Къносвам си косата и не съм сигурна, дали има връзка случващото се с последното къносване. Взех някаква къна, първата попаднала ми пред очите в магазина и се сега се чудя, дали е била някакво менте и дали би могло да има връзка с косопада и сърбежа? Положежнието вече започна да ме притеснява, защото косата ми доста пада, а никак не ми се иска да си загубя гривата. Smile
На лекар още не съм ходила, все отлагам, а знам че трябва.

Дали имате някакви идеи от какво може да се получи и как да се справя с проблема?
Цитирай

софия

Мнения: 370
здравей,и аз имам периоди и то  най-вече като започне сезония косопад,но лошото е ,че при мен неспира както е редно а продължава доста дълго и става страшно.аз от повече от половин година съм се ориантирала към една марка на които пия и витамините и ползвам шампоана и съм много доволна.покарват ми и нови косми и като пораснат седяткато бритон.казвасе -ФИТОВАЛ.-ВИТАМИНИТЕ ИМ И ШАМПОАНА В ЖЪЛТАТА ОПАКОВКА С ЧЕРВЕНОТО КАПАЧЕ.като ползвам шампоана не ползвам балсам,защото просто не се налага.разресването е много лесно.също ползвам и себорал,който се продава също в аптеките и си мажа косата след баня.ползвам и витамин А и периодично си мажа косата преди баня.нещо като маска. преди време ползвах продуктите на ревалид и бях сщо доволна ,но от витамините ив вного се пълнее е затова преминах към фитовал.пробвай,при мен има много добър ефект.но става бавно въстановяването.трябва даима натрупване в организма и тогава започва въстановяването на косъма. не се плаши ако първите няколко пъти след използването на шампоана много те сърби главата.не си мисли ,че е алергична реакция. после това отминава и има ефект.
Цитирай

Страната на чудесата

Мнения: 2 486
Във фризьорските салони предлагат консултация и процедури за различните типове оплаквания-сух скалп и лющеща се кожа, косопад, мазни корени и т.н. Можеш да се консултираш на първо време там, щом не искаш да посетиш лекар.
Дано не е нищо сериозно!
Цитирай

Варна

Мнения: 1 516
Аз на фризьорките хич нямам вяра, честно казано. Smile Решението е едно- лекар, ама пуста несериозност и ангажираност, деца, къща, работа.... все не остава време.
ivafara може би ще си взема шампоана на Фитовал. Витамините ще почакат, защото имам още от Ревалид-а. "Себорал"-а не посмях да използвам. Доколкото знам той изсушава кожата, а моята коса си е суха, не се омазнява. Страх ме беше да не засиля проблема.
Цитирай

там,където ме обичат

Мнения: 580
Мисля ,че е себорея ,но по-добре се консултирай със дерматолог .
Цитирай

софия

Мнения: 370
ако е себорея ,препарата себорал е точно затова.точно това лекува.така че е удачно.
Цитирай
И аз имам същия проблем. Тази година септември почна да ми каше косата с пална сила и се оплаших щото тя попринцип мойта си е рядка а миналите години не съм забелязала нещо такова което не е мн трудно да се скрие. Наскоро почна и много да ме сърби, току-що сложих 1 ампула на ревалид имено защото мн ме засарбя, но ефект никакъв. Ейсега почна и много да капе както става няколко пъти в седмицата като я пипна само и остават 1-2 косама в раката ми. Незнам от какво може да е, всички казват смяна на сезоните но все пак ще се наканя в близкото бъдеще отново да си посетя лекарката да ми даде направление за дерматолог. Допускам и че може да е от диетата която почнах през лятото, но поне според мен е доста здравословна и не се лишавам от нищо важно.  Помогнете плс!!
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.