Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 763
Няколко часа след ваксината направи гърч, докато го хранех с шишето. Температура няма.

Обадих се, разбира се на педиатърката, каза ми да наблюдавам много внимателно оттук нататък, и ако се появи отново да се обаждам веднага на Бърза помощ.

Случвало ли ви се е, какви може да са последствията, въобще всякаква информация ще ми е полезна.
Цитирай


Мнения: 637
 Дано не се повтаря , но все пак - обикновенно има симптоматика, че пристъпа наближава - трепкат очички, езиче, пръстчета  ама повече от обичайното, прави впечатление като го видиш. Ако се случи да се повтори мушни нещо в устата му - например навита на руло дреха - вероятно няма зъби (не знам колко е голямо детенцето ти) и няма риск от прехапване ( и отхапване) на езика, но може да падне назад в гърлото, с дрехата ще го задържиш напред и ще са свободни дихателните пътища. Педито не ти ли изписа една тубичка с диазепам крем за ректално приложение при гърч ? Изписва се със специална"жълта" рецепта, струва към пет лева  има срок на годност 5 години, съхранява се в хладилник. Това, че няма температура ми говори, че вероятно няма общо с ваксината, дано не съм права. Редно е да го прегледа невролог и да му назначат подходяща противогърчова терапия - пият едни сиропи - депакин, резерпин и др. подобни до училищна възраст. Имам две приятелки чийто деца получаваха гърчове - едното провокирано от температура, но след това се започна с гърчове без причина и му назначиха терапия. Другата - детето беше по-голямо - на годинка и два-три месеца, току що проходило - вървим в парка с децата и той изведнаж падна на колене, после стана  продължи да ходи ипак падна , ама този път изцяло и направи гърч, но без треперене и пяна идруги такива - просто се "вдърви", изопна глава назад, сгъна китките и стъпалата и почна да посинява - не откриха от какво стават гърчовете и той също е на противогърчова терапия. Сега играят с дъщеря ми и по нищо не можеш да познаеш , че пият сиропи против гърчове. Ох, май не те успокоих, но тогава от тези мои приятелки научих, че гърчовете често се повтарят. Ако се случи пак - Пирогов.
Стискам палци никога повече да не ви се случва ! Praynig
Цитирай


Мнения: 763
Благодаря ти за изчерпателната информация.

Като се роди имаше електролитни нарушения, в следствие на които имаше потрепвания, наподобяващи гърч, които отшумяха от само себе си и нямаше никакви усложнения. Гледаха му мозъка, но нищо не се видя. ЕEГ не сме правили, но може и вече да се наложи.

Синът ми е на пет месеца. Това е третото поставяне на ваксината. Досега не е имало проблем.Сега кошмарът се завръща за мен, защото не знам какво да си мисля.

Аз четох, че и други са имали проблеми с тази ваксина и затова отдавам гърча на нея.

Дано да не се повтаря.

Благодаря ти още веднъж.
« Последна редакция: ср, 24 авг 2005, 22:41 от слънчева мама »
Цитирай


Мнения: 1 427
Моята дъщеричка също прави реакции след ваксина.Най-добре се консултирай с имунолог,защото това са сериозни неща.
Цитирай

с трима мъже в къщи

Мнения: 371
Ние сме родени в 7 месец. Това беше причината да ни препоръчат френския вариант на ДТК- Инфанрикс (ние си ги купихме, трите за около 100лв). Не сме имали никакви странични ефекти- температура, гърч... След като сте имали проблеми след раждането, никой ли не ви препоръча тази ваксина? Непременно идете на ЕЕГ, дано е в норми и това да е само реакция от ДТК!!! Как са ви гледали мозъка и са разбрали че всичко е наред, тези вълни не се виждат и с ТФЕ??? newsm78
Цитирай


Мнения: 763
Гледаха го с ехограф. Съмняваха се за по-сериозни неща, но се оказа, че  всичко е нормално.

Тези гърчоподобни състояния ги приписаха на - ниско ниво на калций, високо на натрий, магнезий.

Роди се с обрив, предположиха, че е инфекция, направихме всякакви изследвания - нищо не излезе.
Всичко мина без лекарства, защото казаха, че вероятно тези вещества ще се нормализират след време. То така и стана.


И сега това с ваксината направо ме побърка.

Да, вълните се улавят само с ЕЕГ, но съмнения за епилепсия и други подобни бяха отпаднали.

Ще се консултирам със специалисти, но исках да знам дали има други дечица, на които това се е случвало.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.