Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 50 отговора


Мнения: 3
Здравейте бъдещи и настоящи мами,искам да изкажа моето възмущение от магазини Малечко!Какво ни се случи: Преди 1г.и 6 м.купихме доста неща за дълоочакваното бебе,количка с 2 години гаранция,кош към нея,легло и всякакви принадлежности сумата беше доста внушителна за отстъпки или някакви клиентски карти не говоря(както са в повечето нормални магазини).Гаранцията е 2 години,не покрива колела,ципове,дръжки, покривала уж ходовата част,-рамата.Ципа на чантата се скъса -ок.Ползвам я така.Но за съжаление се счупи и количката при багажника,тя държи цялата конструкция да е стабилна. Мъжът ми закара количката в Малечко(има половин година до края на гаранцията).Един нахакан младеж му се скарал каква е тази гаранция 2 години,като чели аз съм я писала,сега били по 6 месеца и какво сме я правили,че да се счупи там? Младежо,возихме си детето!!!Стигнахме и до управителя който е баща на младежа с въпросното отношение към клиент,и той отказал да оправят количка,КОЯТО Е В ГАРАНЦИЯ.Нещата няма да ги оставим така,ще съзираме КЗП.Гаранцията не важи,за стоки над 1400 лв.а и защо въобще я дават,като НИЩО непокрива.
Цитирай

София

Мнения: 15 565
В Пигис Хаус положението е същото... И двете ни колички (Пег Перего) са купувани оттам, производителят (вносителят) дават 6 месеца гаранция, а в гаранционната карта, която ти издават от магазина, пише 2 години.
На едната количка ни се счупи спирачката - както уж беше в гаранция, така се оказа, че не е, защото са минали 6-те месеца. Платих за ремонта, разбира се.
Цитирай

София

Мнения: 156
В Пигис Хаус положението е същото... И двете ни колички (Пег Перего) са купувани оттам, производителят (вносителят) дават 6 месеца гаранция, а в гаранционната карта, която ти издават от магазина, пише 2 години.
На едната количка ни се счупи спирачката - както уж беше в гаранция, така се оказа, че не е, защото са минали 6-те месеца. Платих за ремонта, разбира се.

Въпрос на лоялност и отношение към клиентите!
Цитирай

София

Мнения: 2 604
По закон имате право на 2 год. гаранция.Каквото и да си говорят търговците,правото ви е такова.Сигнализирайте съответните органи.
Цитирай

София

Мнения: 15 565
Не знам какво да кажа...
Моя близка приятелка пред очите ми щеше да пребие бебето си с количка на Чико, защото се откачи предното колело в движение. Атекс, вносителите на Чико, също дават 6 месеца гаранция за всички свои продукти (включително и колички), веднага им се обади - беше побесняла естествено, за да получи отговор, че количката не е в гаранция и фирмата-вносител не носи отговорност.
Столчето ни за хранене е също Чико, в гаранционната карта, която също е за период от 6 месеца, освен всичко друго пише, че не се приемат рекламации (в рамките на тези 6 месеца) за износване на колелата на количките. За мен това е пълно безумие!!!
Цитирай


Мнения: 3
Явно  в нашите магазини е практика този трик с гаранцията.Да зарибим клиента пък после ....да са си чели гаранционната карта.Има допълнение към нашите премеждия и ще го споделя.Когато мъжът ми казал на господин управителя,че ще се обърне към КЗП,той много спокойно отговорил"Добре обърнете се и кажете ,че става въпрос за Малечко,пък ще видим какво ще стане,няма проблеми".Отделно му обяснил ,къде да си оправим количката,защото му бил симпатичен Shocked,а сме щели да го затрудним с някакво ддс  Rolling Eyes.Ще Ви държа в развитието на проблема ни ,за да няма и други побесняли клиенти.Надявам се тази му сигурност да бъде спряна от КЗП.
Цитирай

София

Мнения: 5 733
Аз също имах преживявания с една скъпа количка и отказ на гаранция /бях я ползвала около 5-6 месеца/. Магазина беше друг, но явно навсякъде са еднакви.
Пуснах си жалба в КЗП и като с магическа пръчка всичко ми бе оправено, дори признаха за гаранционен плата и ми го смениха /беше страшно избелял от слънцето ... през зимата, защото я купихме през септември/ ... нямам думи просто.
Жалба можете да пуснете и в сайта на КЗП, аз така направих.
Цитирай

София, Младост 1

Мнения: 4 331
Преди о/о 2год аз имах също проблем с гаранционната карта на Малечко. Купих си лятна количка Бебе Конфорт и след 2 СЕДМИЦИ употреба ми се счупи закопчалката за коланите  ooooh! Сещате се, че няма как да си возя детето безопасно в количка без колани.
От Малечко ми казаха, че не могат да ми помогнат и че това не се водело резервна част  Shocked
По-късно в теми обсъждахме с мами от Франция, че няма такова нещо и че специално тази част я продавали във всеки магазин, в който продават Бебе Конфорт.
И не само това, ами като си прочетох гаранционната карта, гаранцията дефакто изключваше повреди по цялата количка, като такава - гуми, алуминиеви и пластмасови части, плат, механизми. Много ми е интересно какво покрива в този случай  ooooh!
И до ден днешен ме е яд, че не подадох жалба до КЗП. А въпросният господин управител да си говори колкото иска, че няма да има проблем  Crossing Arms
И понеже аз си разказвам патилата с кажи-речи чисто новата количка от Малечко, във всяка тема, господин управителя ми писа ЛС тук във форума със заплашителен изказ да престана да хуля БЕЗ ОСНОВАНИЕ по магазина му  ooooh!
Представете си каква наглост! След, като му отговорих, че ако беше собственик на място и претендираш за някакво качество на обслужването и грижа за клиента, не само че щеше да ми се извини, ами да ми смени новата счупена количка с друга. А вместо това той ме заплашва да не му хуля магазина в Интернет  ooooh! На този отговор той ми отговори, че не съм била добре с нервите и каза, че много добре знаел какви сме били тези клиенти с многото претенции  ooooh!
Просто съм шокирана от безочието, наглостта и просташтината на този човек. Не говорим въобще за някакво отношение на собственик на уж реномиран магазин спрямо клиент  ooooh!
Цитирай

Пловдив

Мнения: 2 132
Ужас. Къде се намира този ''магазин''?
Цитирай

София

Мнения: 4 266
Вече е на Симеоновско шосе, Студ. град, по диагонал с "Махи"
Цитирай


Мнения: 3
Магазините са няколко,има на  К.Величков, Дойран и Симеоновско шосе.
Цитирай

София, Западен парк

Мнения: 113
Както е писала една мама положението е същото в магазин Пигис хаус...гаранцията от вносителя е 6м. (количка чико) а от самия магазин ти дават 2 годишна,но ако  имаш проблем после не важи....което за мен си е чиста измама...щом издаваш документ че е 2 години са длъжни да го спазват  Peace
Цитирай

Right Next Door To Hell

Мнения: 1 647
според мен за неуредицата е виновна разбира се нормативната база
КЗП се скъсва да гони малките магазинчета и да ги ръби да си кихат защото по закон те трябва да поддържат гаранцията
в същото време вносителите и производителите нямат никакви задължения по гаранцията - може и 1 ден гаранция да не дават
При това положение един малък магазин как се очаква да поддържа гаранция  - примерно ако му се счупи колело на количка от преди 1 година откъде да я вземе, да я нарисува ли. Колко гаранции може да поеме един квартален магазин на такава стока за своя сметка преди да фалира - нали ако му се повредят 3 колички, вносителя отказва да се занимава, магазина не може да намери частите до 2 седмици и трябва да възстанови парите, това е напълно достатачно за кварталния магазин да хлопне кепенците. По фрапиращи са положенията с компютрите - 90% от марките дават 1 година международна гаранция, в БГ обаче трябва да е 2. Тази техника като цяло не подлежи на ремонт - всичко е запоено и т.н. И едва ли е уместно гаранция 2 години за уредче което струва 10 лв, 2 години за компютър количка за 1000 лв и 2 години за автомобвил които струва 50 000 лв
да измама е но е предизвикана от поредния усложлив закон
Преди няколко седмици се носеше тук една тема за джъмбо - ако някой друг си позволи да напише гаранция 6 месец, КЗП просто ще го скъсат от рекет и глоби, но когато е някой голям те посредничат да се уреди без шум конфликта, не пишат глоби, не дават пресконференци. Същатата история беше и с метро - на бакалиите глоби от 1500 до 5000 лв на метро - предупреждение
Криворазбраната защита на потребителите, според мен това е по скоро защита на вносителите като всичко трябва да се поеме и магазините и потребителите, пък те да се оправят кой как може
Цитирай

София

Мнения: 156
Ясно е че гаранции трябва да има!
Но все пак всичко си има стоиност и тя е клакулирана в цената на крайния продукт.
Едно добро обслужване и последващ сервиз си имат стоиност. Но когато една кола за 30000-30000 лв има сервиз и гаранция която покрива определени неща. Тълкуването на същата гаранция е различно в различните сервизи взависимост от първопричината за повредата.
според мен би трябвало крайния клиент да има право да избира:
- 6 месеца пълна гаранция
- 1 година пълна гаранция
- 2 години пълна гранция
или съответно частични гаранции
Както за различните да доплаща различно върху стоиноста на стоката.Това си е един вид застраховка.
А не в крайна сметка да получава една наливна гаранция която има възможност за хиляди тълкувания.

Цитирай

София

Мнения: 1 059
според мен за неуредицата е виновна разбира се нормативната база
КЗП се скъсва да гони малките магазинчета и да ги ръби да си кихат защото по закон те трябва да поддържат гаранцията
в същото време вносителите и производителите нямат никакви задължения по гаранцията - може и 1 ден гаранция да не дават
А не е ли въпроса на договорка между магазина и вносителя? Защо търговеца да опира пешкира при положение, че вносителя би трябвало да се е разбрал с производителя какво следва, ако има дефектирала стока. И после - ми магазините да не зареждат стоки на вносителите, които не искат да си поемат гаранциятя. Много порсто!
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 50 отговора