Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 9 юни 2009, 13:40 ч.
  • Преглеждания  8 449  Мнения  23  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 66
Здравейте!
Мислим да си купим вградена пералня на Индезит от магазини "Зора", но прочетох доста противоречиви мнения за тях относно качеството на стоките и сервиза. Има ли някой отзиви от тях?
Благодаря предварително!

П. С. Решихме пералнята да е от там, защото другите вградени перални са доста скъпи в сравнение с тези.

Реклама
# 1
  • Мнения: 1 498
Мои близки си купиха миналата година всички кухненски домакински ел. уреди от там. Направиха им голяма отстъпка - съответно за пералня със сушилня, хладилник, миялна машина, фурна, плот - всичко на Аристон.
Много са доволни. Simple Smile

# 2
  • На точното място
  • Мнения: 297
Здравей, Swet. Не вярвам да събереш еднозначни мнения. Според мен е въпрос на късмет - едни са доволни, други не. Моя приятелка съвсем скоро си обзаведе целия апартамент с техника от "Зора". Абсолютно всичко си взе от там. Скоро имаше проблем с бойлера - веднага се отзоваха хората / за 1 ден/,отстраниха проблема и си заминаха. Искам само да спомена, че си купи и по-скъпи марки и по-евтини. Дано да съм помогнала  Simple Smile

# 3
  • weltweit
  • Мнения: 6 086
В какъв смисъл противоречиви? Моята пералня за вграждане Аристон е оттам, нищо й няма, гаранцията е като другаде(3г)+беше по-евтина там.  Ако купиш кофти марката им Краун, може и да не си доволен.

# 4
  • София
  • Мнения: 66
Сиренце, за Краун четох, че били втора употреба и ги пробутвали за нови. Това не ме интересува, но се чудя, като вземем нещо по-евтино (в случая Индезит), дали има пак такава опасност.

# 5
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 747
Swet , знаеш ли какво е да си вносител и/или дистрибутор.
Зора, както и Техномаркет или Технополис имат собствен внос, но по-често дистрибутират.
Гаранционният сервиз на Мерлони групата (аристон, Индезит и т.н) е един и същ за всяка стока от тази марка. А кой ще го продава уреда е без значение.
Тъй, че ти пожелавам огромна доза късмет в избора...

# 6
  • Мнения: 79
наистина е без значение от кой магазин ще се вземе пералнята или който и да е уред

# 7
  • София
  • Мнения: 63
Аз също си взех всички електроуреди от Зора:хладилник,фурна,керамичен плот,пералня и вградена съдомиялна. Обиколих естествено и друге магазини,но в Зора намерих моделите,които ме удовлетворяват и на мен ми направиха отстъпка на всичко,защото ги взех наведнъж. Относно сервиза то той не е на Зора,а всяка марка си има сервиз,така че в това отношение не виждам какво значение има от къде ще са.

# 8
  • София
  • Мнения: 11 079
Купували сме много скъпа видеокамера и евтино ДВД от Зора. И с двата уреда нямаме никакви проблеми.

# 9
  • weltweit
  • Мнения: 6 086
Магазин като магазин, сервизът така или иначе не зависи от тях, освен ако не купиш от собствената им марка може би. Купувайте смело от където и да е, ако е по-евтино и с оригинална гаранция/оторизиран сервиз.

# 10
  • София
  • Мнения: 2 283
Купихме от там абсорбатора.Няма проблем,а и да имаше,нали всичко си има гаранционни карти.

# 11
  • Мнения: 4
за да не дразня потребителите тъй като колежката тука във форума си мислеше, че ви будалкам, (явно си нямам работа и ръся простотии по цял ден във форумите) изтривам моята тема
а като я гледам нея с тези 14 656 публикации явно тя виси по цял ден и дрънка глупости

само искам да кажа:
Аз вече предпочитам Техномаркет и Технополис, също и МЕТРО - никога несъм имал проблеми там

Последна редакция: ср, 17 юни 2009, 09:36 от Reza

# 12
  • weltweit
  • Мнения: 6 086
Мда, в България традиционно отношението към клиента е перфектно  ooooh! Техномаркет и Технополис са същата стока като навсякъде, неграмотни служители, нелюбезни, ако нещо се счупи на ремонт и т.н. Там дори "забравиха" да ми напишат гаранционна карта, та се наложи с касова бележка да "доказвам", след като САМА се сетих на  другия ден, че "услужливо" са забравили да ми я дадат.  ooooh! Всичките са един дол дренки, а спестени 100-200-300лв никак не са малко. А за отношение към клиента ще си почакаме.

# 13
  • Мнения: 4

тоз линк, какво общо има с темата?
Или ни мислиш за балами, дето може да ги "лъзнеш" към някаква си рекламка.
Не стига, че пишеш супер неграмотно, ми ни вземаш и за балъци.  Close
Как мислиш, че ще стане това, а?  Thinking

линка е подпис, ако незнаеш /един вид както го казваш рекламка/ тя е позволена, подпис се казва чрез нея се постига по висок PR, може да сложиш и твоя сайт, вдига PageRank-a, информирай се, колкото до моя подпис, ами твоя /Благодаря ти, Господи, че даде шанс на Елинка!!!/

а ако мислиш че някой те лъзга - твоя си работа, аз споделям моето мнение, това с което съм се сблъскал, моята история, както и вие тука публикувате вашите истории, вярни или невярни

..а и не мисля че ти си по-грамотен /а, не се пише "тоз", а този, след балами няма запетая и другите грешки не ми се пишат, всеки може да ги види
...нищо лично

Последна редакция: ср, 17 юни 2009, 09:38 от Reza

# 14
  • Мнения: 4
Мда, в България традиционно отношението към клиента е перфектно  ooooh! Техномаркет и Технополис са същата стока като навсякъде, неграмотни служители, нелюбезни, ако нещо се счупи на ремонт и т.н. Там дори "забравиха" да ми напишат гаранционна карта, та се наложи с касова бележка да "доказвам", след като САМА се сетих на  другия ден, че "услужливо" са забравили да ми я дадат.  ooooh! Всичките са един дол дренки, а спестени 100-200-300лв никак не са малко. А за отношение към клиента ще си почакаме.
Rolling Eyes точно така

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт