Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Бъдещи майки
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 332
На 28 юни , се надявам да правим кръщене на дъщеричката си, поканили сме около 50 гости, предимно са роднини и няколко наши по млади приятели, но ми се иска след церемонията като отидем в ресторанта да не е само един обикновен обяд, а  нещо по забавно. почерпката ще е в една механа, в лятната градина, доста хубаво местенце е е Smile с барбеку на двора, разни декорации, течаща вода...
Наели сме си дж за весела обстановка
Дайте идей за подходящи песни за кръщене
Купихме разни книжки с картинки и фулмастери за децата, свирки, водни пистолетчета и др, мисля да разиграем томбола с награди за тях, или ако успея да ги накарам да кажат стихче или да изпеят песен това да са им като награда
Смятаме на един голям статив, всеки гост да напише нещо като пожелание на бебето
ще окрасим ресторанта с цветни балони, на шишетата с ракия сме направили етикети с името на малката за нейно здраве да се изпият...
разбира се накрая ще има голяма торта

ако се сещате за др неща като украса и каквото и да било кажете за да бъде нещо по различно....
Цитирай

София

Мнения: 9 014
Не разбрах - сватба или кръщене, или новогодишен купон?
Цитирай


Мнения: 332
ще правим кръщене
но искам да е по различно, по весело, не просто почерпка в ресторант
Цитирай


Мнения: 9 816
Кръщенето е религиозен акт, а не такъв за забавление. Но като сте решили, че това е повод за голямо пиршество можеш да наемеш фирма за украса, клоун за децата....
Цитирай


Мнения: 243
Ехе , сериозна подкотовка Very Happy На сватбата на зълва ми сценария беше подобен - 50 човека гости , почерпка в ресторант , ди джей , украса  Laughing Според мен това е преееееедостатъчно , все пак е кръщене Wink
Цитирай


Мнения: 332
абе те жива ще ме одерат
с извинения за израза
аз съм от село, и около нас няма клоуни, ако повикам от др град мн скъпо ще ми отиде
затова питам ако се сещате за някакви по семпли но забавни неща, които ние да си организираме
то вярно че като сме решили да го правим трябват пари, но все пак, не ми се харчат прекалено излишни неща
иначе самата церемония ясно че ще си е както трябва, в манастира и всичко по реда си му, но идеята ми е да поразвеселим малко гостите, след това на почерпката
Цитирай


Мнения: 332
мили майки, аз съм на 24, и съм все още малка и луда, и затова задавам и такива въпроси в форума
моля да ме извините ако не ни съвпадат мненията
 Laughing
Цитирай

София

Мнения: 3 930
Не ми идва нищо по-особено наум. Смятам, че не е необходимо да правиш фурор. Ако самите вие и вашите гости не сте веселяци, каквито и изненади да поднасяте, няма да стане по-весело.
Цитирай

Пловдив

Мнения: 2 158
Не ми идва наум друго освен да се обърнеш към фирма , която се занимава с това.При нас на кръщенето няма да има чак такива купони , просто ще се почерпим и това е .
Цитирай

София

Мнения: 1 334
Намерих една статия с 10-те грешки за парти - дано да ти свърши работа и весело изкарване!  Peace

10 грешки при организацията на детско партиДиана Тодорова | 2003-05-19

Организацията на детско парти – това е истинско предизвикателство. Особено за по-млади родители. Особено в днешно време – когато родителите на другите деца са толкова изобретателни, а на пазара се предлагат толкова много неща за детска забава!

Важно е детето ни да е щастливо от хубаво организиран празник. А за нас е важно да избегнем грешките, които най-често се допускат в това. Ето десет съвета.



1.Много ентусиазирани родители канят прекалено много деца. Правилото е – възрастта на детето плюс едно-две, т. е. 4-5 деца за три годишно дете. Направете списък, за да не се окаже, че неволно сте поканили твърде много гости. Поставете условието – с или без родители да са децата. Съобразете се и с размера на помещението.

2.Непрактичните родители канят неправилен микс от деца. Децата следва да са приблизително от една възрастова група и да се познават, за да общуват взаимно по-лесно.

3.Случва се да дойдат и неканени гости. Предвидете няколко порции повече. Ако не дойдат неканени или дори част от канените гости – не се ядосвайте – нарежете тортата на по-големи парчета или сложете по повече сладолед на останалите.

4.Заетите родители не винаги се съобразяват да осигурят достатъчно възрастни за надзираване, съобразно броя деца. Можете да помолите част от родителите на поканените деца за присъствие.

5.Някои родители не се съобразяват, че децата могат да станат кисели ако се уморят или изгладнеят. Храната трябва да се поднесе навреме или част от нея да е сервирана през цялото време и достъпна за децата.

6.Някои родители намислят игри за децата, но понякога прекаляват с това и децата се изморяват. Важно е също тези игри да са съобразени с възрастта на децата. Ако се канят актьори за партито те също трябва да са предупредени за възрастта на гостите и да съобразят времето и игрите.

7.Тези, които за първи път правят детско парти не знаят, че е добре в главата на родителите да има точна програма за цялото празненство. В противен случай то може да се превърне в хаос и нито рожденика, нито гостите да са доволни. Знайте предварително кога ще дойдат децата, с какво ще се занимават, кога ще поднесете сандвичите и кога – тортата.

8.Прекалено много захар … Торта, сладки, бонбони … това също не е много добра идея. Осигурете нещо солено, а също – достатъчно напитки. За всеки случай в кухнята имайте допълнително количество солети, зрънчо и пуканки.

9.Помислете за малки подаръци за гостите – особено при по-малки деца, те не разбират защо само едно от тях ще получава всички тези цветни и лъскави пакети с панделки и чудни подаръци в тях. Измислете малки пакетчета с балони, сладки и бонбони за всяко дете. Раздайте ги при отварянето на подаръците или в края на празненството, когато си тръгват.

10.Някои родители забравят, че главно лице в празника е детето-рожденик, а други прекалено много акцентират на този факт. И в двата случая е добре да се помисли и всички заедно да се забавляват без да се забравя поводът!

Цитирай


Мнения: 332
да, забравих да кажа че за всеки гост имаме подарък малко гипсово ангелче напръскано с сребърен брукат
мисля че се връзва с повода на събитието
Smile
Цитирай

гр.Съединение -бивша Пловдивчанка

Мнения: 566
Извинявай неискам да съм груба ,но не се ли изхвърляш много,прекалено е шикозно за кръщене и някакси разваля самият празник,това по добре го направете на рожденния ден на детето ,но пак казвам не се заяждам това си е мое мнение.
Цитирай


Мнения: 332
ами, не се изхвърлям, просто искам да го направя както ми харесва
както и по горе писах, знам че мнението ми и мисленето се различаватот на останалите
така си ми харесва и така си го правя
само питах за идеи за веселби, нищо повече
 Love
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.