Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 16 отговора

София

Мнения: 1 554
Дъщеря ми пие Аугментин от 2 юни и трябваше да го пие 10 дена. Вчера и се появиха няколко пъпчици - по ръчичката и петичките. За съжаление днес вече са обхванали цялото тяло - малки червени, които се разрастват и стават като петънца. Личната ни лекарка е днес до обяд, чух се с нея - тя е съгласна, че става въпрос за алергична реакция от аугментина, попита дали имам нещо противоалергично за пиене, обаче нямам, само фенистил гел имам и тя каза с него да мажа и утре да отидем на преглед при нея. Въпросът ми е - подозирам, че обривът ще продължи да се разраства. Дали да отида в някакъв спешен кабинет до тогава? Токуда? Пирогов? Личната ми лекарка има договор с един център, но от там опитът ми е, че са доста зле и не бих им се доверила. Приемам съвети - може ли да стане опасен този обрив и къде бихте ме посъветвали да отида?
Цитирай

под голямата лоза

Мнения: 7 727
Заведи я някъде. Където и да е.
Просто още едно мнение няма да ти е излишно.
Цитирай

гр.Варна

Мнения: 830
Не се мотай ами отивай на спешен, дъщеря ми такава алерг.реакция направи от този алгументин, че чак очичките и се бяха затворили. Пие се Зиртек ама трябва да ти изпишат точната дозиравка съобразно кг. на детето. Алергиите не са шега работа, бързо оздравяване.   bouquet
Цитирай

Насред хаоса

Мнения: 1 590
Заведи я на алерголог. Такава реакция, но и с подуване, направи детето на една колежка по време на прием на аугментин. После се оказа, че лекарят е предписал по-голяма доза, отколкото трябва.
Цитирай

София

Мнения: 7 065
Дъщеря ми направи тежка алергия от антибиотик и даже искаха да ни приемат в детска токсикология в Пирогов, защото се поду, освен обрива.
Не се панирай, но по-добре лекар да изпише нещо противоалергично.
Цитирай


Мнения: 1 996
... и предполагам ще спрете приема на антибиотика...?
Цитирай

гр.Варна

Мнения: 830
... и предполагам ще спрете приема на антибиотика...?
Е то това е ясно, просто забравят за този антибиотик и го заменят с друг.
Цитирай

София

Мнения: 1 554
nano - Разбира се Аугментинът не го даваме вече.

Благодаря ви момичета за отговорите.  Peace

Днес задължително отиваме на преглед за второ мнение.

Сега се събуди дъщеря ми, обривът не е толкова червен Фенистил гел-а добре е подействал. Обаче гласът и е страшно дрезгав и пресипнал. Така изведнъж.  Shocked Майка ми се обади да ме предупреди да внимавам, ако гласът и пресипне има опасност от задушаване (това доколко е истина не съм сигурна). Няма да се самонавивам де, но задължително на лекар след малко. Само да реша къде точно.  ooooh!
Цитирай

София

Мнения: 1 165
Истина е нямаш ли зиртек у вас и беж на преглед. Това чудо се казва реакция на ларингса може да се подуе вътре и се запушва дихателните пътища. Ние от Клацид направихме алергичен шок с подуване и бяхме в болница на инжекции,но не чаках да му пресипне гласът а веднага го грабнах и там. На моят син му се подуха и устните чак
Цитирай

София

Мнения: 66
Преди три години сина ми направи алергия от аугментин и изката 8 дена в Пирогов в детска токсикология.
Цитирай

София

Мнения: 66
Направо отивайте в Пирогов
Цитирай

София

Мнения: 66
Дръж ни в течение как сте. Дано да отшуми бързо. Успех!
Цитирай

София

Мнения: 372
В токсикологията в Пирогов има добри специалисти, също и алергологията на Александровска болница.
Такива реакции могат да минат бързо, но може да има и усложнения. Аз например преди време, от лекарствена алергия се задуших и  прекарах 10 дни в болница на инжекции.

Дано всичко е наред вече. Успех!
Цитирай


Мнения: 798
Отивайте веднага на лекар  Peace
Дано да се оправи бързо детенцето Hug
Цитирай


Мнения: 24
Ивон,
моята дъщеря направи алергична реакция на този антибиотик още като бебе.Обрина се цялата.Личната ни лекарка го спря и ни изписа друг антибиотик, но допусна грешката да ни пусне ново лекарство с друго име и същ състав. На първия час бебето беше цялото в обриви и с диария.Това ме накара да настръхна и да си заостря вниманието.При всеки следващ прием на лекарство, на което дете/възрастен е алергичен, алергията се проявява все по-тежко и може да се получи алергичен шок.За това ти предоставям моята информация, която трябва да помним за цял живот, щом веднъж детето е направило алергия на Аугментин, това означава:
- Аугментин е търговско ноименование на антибиотика Амоксицилин.
-Амоксицилина е антибиотик от Пеницилиновата група, следователно доживотно на детето не трябва да се предписва антибиотик от цялата група изобщо.
-Винаги отивайки на лекар трябва да напомняш, че детето е алергично на тази група антибиотици и да не му се изписва такова лекарство.
-понякога децата алергични на Пеницилиновата група правят кръстосана алергия на всички антибиотици от Цефалоспориновата група, така че те трябва да се предписват много внимателно и по възможност първата доза да се приема в лечебно заведение.
-Други популярни антибиотици,съдържащи Амоксицилин на пазара са : Амопен, Оспамокс,Курам,Амоксиклав.
-добър избор за лечение на инфекции при деца ,алергични на Пеницилиновата група е групата на Макролидните антибиотици.

Желая ти успех, дано детето бързо се възстанови и бъди винаги много внимателна какво ви изписват!
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 16 отговора