Джъмбо: за (НЕ)удобството на клиентите

  • 13 370
  • 44
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 29
В понеделник правиш покупка от която според закона можеш да се откажеш в тридневен срок.В неделя я занасяш чинно в магазина и О! Чудо!- Срока изтекъл...
Някой византийски адвокат да коментира казуса?
И не ми давайте примери къде как било.Когато си в Рим, прави като римляните.Щом за българските магазини важи едно, то трябва да важи и за Джъмбо.Щом са поискали да правят бизнес тук значи знаят правилата.Какво ми се правят на луди.

Последна редакция: пн, 15 юни 2009, 00:20 от ♠ جبريل , גַּבְרִיאֵל

# 16
  • Не съм от тук и съм за малко
  • Мнения: 717
Че ти не го ли отвори да го погледнеш на място още преди да го купиш????
В магазина не е разрешено отварянето на опаковките, а тази конкретно беше допълнена с винтчета закрепващи пианото към кутията. Самото пиано свиреше, но както казах, беше счупено (корпусът отдолу).
Иначе - и на входа още си го пише и на бележките.....това, че клиента не обръща внимание, не е проблем на магазина реално Wink
Без да се обиждаш.....
О, не се обиждам, аз че съм отнесена и не съм разбрала правилата за рекламация си е мой проблем. Но чуденето ми е по-скоро, на кой точно му е удобно това правило и не нарушава ли то някое потребителско право? За това последното, вероятно не, защото ако не в БГ, то някъде другаде, някой щеше да ги осъди.

Днес, все пак успях да сменя пианото и в интерес на истината, служителката беше много любезна. Ясно е, че тя отнася гнева на клиентите без да е виновна, чест и прави, че намира сили да е учтива. Но факта си остава. Не само аз, а и доста други хора бяха принудени да си прекъснат неделната почивка, да променят ангажименти и пр., за да се явят в уреченото време в магазина. Вместо да има извинения и компенсации, че са ти продали дефектна стока и те лишават от правото да ползваш веднага това, за което си платил,  се създават изкуствени трудности пред решаването на проблема. Дали по този начин не целят да откажат хората да връщат повредени неща, защото ако става дума за 5, 10 или дори повече  лева, човек може и да не си наруши неделните планове, за да ходи до Джъмбо.

# 17
  • Мнения: 2 037
albena, много ясно, че е незаконно. По принцип, всеки търговски обект е длъжен при наличие на рекламация да я запише в една специална тетрадка и да ти даде документ за това. Има си срок, в който рекламацията се разглежда - не е задължително да е веднага. И те са длъжни да ни потърсят. С "Джъмбо" е някаква друга схема, ама в крайна сметка въпросът опира до това кой как си къта клиентите и има ли нужда от тях!

# 18
  • Мнения: 0
Ами те реално не са отказали правото на рекламации, че да са нарушили закона...просто го правят в определено време....
Не са отказали, просто я правят невъзможна
Разбира се КЗП нищо няма да направи (тя не прави нищо по темата Джъмбо)
това е единствия магазин в България, който си позволява официално по гаранционните карти да пише 6 месеца гаранция, което вече си е нарушение. А познайте какво ще стане ако някой друг го направи. Според мен тези имат гръп в КЗП иначе онези рекетиори досега да сам и разгонили фамилията.
Ми що не я направят  да приемат рекламацията един път месечно, един път годишно и т.н.
Направо на 2 години, да са абсолютно сигурни, че какъвто и да е срок е минал


Нямат гръП в КЗП. Защо си мислите, че комисията нищо не прави? Не може всички проблеми да са достояние на всеки. Поискайте доклад от КЗП за свършеното в джъмбо, може да предоставят Simple Smile)
А що се отнася до рекламациите, вече съм питал който трябва за това - написали са го на касовата бележка и са ОК.
Нямат право да ти откажат рекламация. Ако отидеш в Неделя и те отсвирят, тогава може да сезирате КЗП.
А иначе правят отстъпки от графика и през седмицата, ако им кажеш, че е нещо неотложно.

# 19
  • Мнения: 1 335
Забранено да отваряш опаковките... а аз като по Коледа накупих от боклуците им като за 300 лв, ма очи лакоми, за пръв път влизах там и ми стори приказно. После вече на второто ходене видях по-ясно за какво става въпрос. И понеже подаръците не ги дадох накуп, точно последния като извадих в първите дни на новата година какво да видя - една част от опаковката, в която трябва да са били част от играчките, просто я нямаше. Изобщо са си боклучави като цяло. Аз от Хиполенда май съм по-доволна като цяло, специално откъм играчките.

# 20
  • София
  • Мнения: 44 084
ако става за въпрос за магазин...аз най-харесвам Марсел....но тук си говорим за джъмбо Wink

истината е, че има наистина фирмени и хубави неща на доста прилични....има и пълни боклуци....честно казано на мен не ми се е случвало да трябва да правя рекламации....а боклуци съм купувала и от комсед да речем Wink

# 21
  • Мнения: 0
ако става за въпрос за магазин...аз най-харесвам Марсел....но тук си говорим за джъмбо Wink

истината е, че има наистина фирмени и хубави неща на доста прилични....има и пълни боклуци....честно казано на мен не ми се е случвало да трябва да правя рекламации....а боклуци съм купувала и от комсед да речем Wink

и къде няма боклуци? всичко, дето се продава в БГ е от Китай. Цял свят е залят с етикетчета made in China. И техника и парцали и дрънкулки. И както сами се досещате качеството за сметка на цената....или цената за сметка на качеството...
Всички искаме евтино и мноооого качествено, вечно ако може да е. Няма как да стане.
Криза, а искаме да плащаме скъпо? Защо? Или само си пишем по форумите ей така да се намираме на приказка?
По презумпция като видя, че нещо е китайско, не разчитам много.
А играчки за децата - нали ги трошат след 2 часа, здраве да е за тия пари - поне ще имат разнообразие Simple Smile)

 

# 22
  • Мнения: 0
ако става за въпрос за магазин...аз най-харесвам Марсел....но тук си говорим за джъмбо Wink

истината е, че има наистина фирмени и хубави неща на доста прилични....има и пълни боклуци....честно казано на мен не ми се е случвало да трябва да правя рекламации....а боклуци съм купувала и от комсед да речем Wink

и марсел и комсед и джъмбо от едно място взимат - големия китайски брат.

# 23
  • Мнения: 6 206
В крайна сметка никой на никого не е опрял пистолета в главата да ходи там.
Истината е, че има всичко, или поне почти всичко, на цени на повечето неща като на складовете на едро в Пловдив.
Персонал няма, обслужване няма, сервиз никакъв. Но всеки си прави избора.
Който иска да го познават по име, да му сменят нещата, защото цвета не му харесвал, да си ходи в кварталните магазинчета, където нещата са на двойна цена.
Клиент като мен, който знае какво иска, не му трябва нито консултанти, нито обслужване
И на мен не ми е приятно, че всеки път сметката ми е над 1000 лв, при това почти всеки месец, и вече трета година не ми дават отстъпка, а не е като да не знам как да си взимам отстъпките, но си натискам парцалите и мълча, защото такива неща на такава цена - няма къде да намеря

# 24
  • София
  • Мнения: 44 084
Чакай малко...това, че нещо се прави в Китай не значи , че е лошо....много добри фирми там са си изнесли производството защото е евтино....от китайско до китайско - разлика от земята до небето Wink

А за евтиното и качественото - има как да стане....ама не и в БГ...ти поглеждала ли си как цените на играчките в щатите са 3 пъти по-ниски от нашите.....и ако ги отнесем към техните заплати и стандарт...хептен....айде не ми обяснявай как не може да е...просто тук търговците спекулират жестоко.....

А моят син е улртадив и трошащ, факт е че има играчки на по 2 години, издържали целият тормоз...има и такива , които и 2 часа не са издържали.....

И що такава злоба се изля от теб...не схванах.....

Иначе с Каспър съм съгласна....само дето разбира се не правя такива сметки...но и нямам защо Wink

# 25
  • Мнения: 0
Чакай малко...това, че нещо се прави в Китай не значи , че е лошо....много добри фирми там са си изнесли производството защото е евтино....от китайско до китайско - разлика от земята до небето Wink

А за евтиното и качественото - има как да стане....ама не и в БГ...ти поглеждала ли си как цените на играчките в щатите са 3 пъти по-ниски от нашите.....и ако ги отнесем към техните заплати и стандарт...хептен....айде не ми обяснявай как не може да е...просто тук търговците спекулират жестоко.....

А моят син е улртадив и трошащ, факт е че има играчки на по 2 години, издържали целият тормоз...има и такива , които и 2 часа не са издържали.....

И що такава злоба се изля от теб...не схванах.....

Иначе с Каспър съм съгласна....само дето разбира се не правя такива сметки...но и нямам защо Wink

имаш право за всичко, но в бедна държава - такива са цените...и качеството!! лошо, ама е факт
ти къде прозря злоба, че някой ти е намерил грешка в правописа? би трябвало да е чест за теб.. друг път ще знаеш как се пише..Simple Smile)
и последно - не ми сравнявай щатите с тая аборигенска държава БГ.

# 26
  • София
  • Мнения: 44 084
за правопис не видях да си ме заяла.....нито да си ме поправила.....
ще ги сравнявам...защото част от стоките са едни и същи....а цените имат огромна разлика.....
щом ще продават едно и също...то нека и цените да са сходни, а????
В БГ се продават и много качествени неща....не само боклуци.

# 27
  • Мнения: 1 650
няма как да са еднакви, никъде няма цени като тези в САЩ, дори европейските са по високи от САЩ
Щатския пазар е най-отворен, в някой щати има sales tax макс 7%, в други няма въобще (в BG имаме 20% ДДС), а за онлайн търговята няма sales tax въобще
някой ще ми каже че цените са в ПЪТИ по евтини, не само 20% - 20% процента се начислявата и на транспорта, и на митото (данък върху данъка  Naughty). Оборота който прави един магазин от дадена стока, сигурно е по голям от оборота на цялата татковина, от там вече цените и отстъпките са други. Като гледам и търговията изпада в някаква спирала, все повече хора пазаруват от вън, оборотите падат и търговците вдигат цените. 

# 28
  • София
  • Мнения: 44 084
да, това го разбирам...донякъде.....но и цените в европа са по-евтини от колкото у нас....
как няма да пазаруват хората от чужбина, като дори с доставката им излиза по-евтино Simple Smile))

Колкото за спиралата - търговците ако вместо да дигат си свалят цените...хората отново ще пазаруват от тях...дали могат да си го позволят...не е баш проблем на крайният потребител...той си избира да му е по-изгодно просто.....

А Джъмбо евала им за това, че на същите стоки у нас можеха да си позволят по-ниски цени...и то усезаемо за много неща.....та как след това търговците успяха да си посмъкнат цените....да не би на загуба да са почнали да продават......Wink

# 29
  • Варна
  • Мнения: 1 472
Durango както винаги е много прав.
Само 2 неща.
Майките трябва да са най - сърдити на политиката на правителството за поощряване на раждаемостта.
Вместо да мислят кои майчински да увеличат с 20 лв., на кой да дадат и на кой да не, по - добре би било за майките и децата просто да смъкнат ДДС-то от детските стоки от първа необходимост (както липсва такова в Англия). Да ама кака да се лишат от толкова парички за прибиране Wink.
Второто касае покупките от външния пазар.
Трябва всички да сме наясно, че дори да купуваме по - евтино отвън си вредим повече отколкото печелим.
Това мисля, че е така защото всеки един от нас произвежда с труда си даден продукт (включително интелектуален продукт), тъй като сме малка държавица обикновено този продукт излиза с по - висока себестойност отколкото навън.
Като се юрнем всички да купуваме отвън парите отиват там от където е почти изключено да купят от вас.
Иначе казано парите вече не се въртят в Б-я ..................
Абе всичко си е .........................

Общи условия

Активация на акаунт