Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 17 юни 2009, 14:50 ч.
  • Преглеждания  634  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 1 341
Здравейте, сестра ми е бременна в 7 месец.
Има паническо  разстройство и лек сърдечен дефект и взима корвитол 75мг/ден и ципралекс 15 мг/ден.
Притеснява се дали има вероятност за някакви проблеми с бебето след раждането (симптоми на пристрастеност към лекарствата, евентуални проблеми с дишането и т.н.).
Четохме, че заради бета блокера трябва да се мониторира сърдечната дейност в първите 24 часа след раждането. Как точно става това и как да го изиска от лекарите?
Сърцето на бебето е гледано на ехограф от специалисти в тази област в София и няма проблем.
Благодаря предварително за отговора.

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
И двата медикамента могат да доведат до някакво влияние върху плода, но все пак се преценява тяхната необходимост за бременната като се отчита и риска за плода. Ако не е възможно тяхното спиране действително бебето трябва да се постави на монитор като се следи сърдечна дейност и проследява неврологично състояние през първите 3-5 дни от живота.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт