Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Притеснена съм

  • 19 юни 2009, 08:12 ч.
  • Преглеждания  1 197  Мнения  17  Онлайн  1
Отговори
  • tuk nqkade
  • Мнения: 1 053
Мили мами ето за какво съм притеснена.В4ера сложихме на бебка втория пентаксим и веднага след това сложих свещи4ка Нурофен превантивно (така ми каза педи и до сега така съм правила).Ве4ерта оба4е имаше 37,6 Т.Сложих още една свещи4ка и Т спадна.Тя спа спокойно.Педи каза да и сложа сутринта още една свещи4ка и го направих.След което по4ти веднага тя се изака.Но пак има Т 37,5.Дали да сложа пак свещи4ка?След малко ще я заведа на лекар,но исках да питам и вас,за да съм по спокойна.Дали е от ваксината тази Т????Мерси много за бързите отговори.

Реклама
# 1
  • В щастливите очи на един малък ангел
  • Мнения: 189
Няма защо да се притесняваш Naughty.Нурофен и Панадол е добре да се дават при Т над 38,5.Аз лично не съм давала никакви температуросвалящи след ваксини.Нали все пак организма трябва да може да се пребори с бацилите и да изгради имунитет.Успокой се,не е нищо страшно.Т-то вероятно е от ваксината,но не е висока.За твое успокоение идете на лекар. Peace

# 2
  • Бургас
  • Мнения: 1 714
Да,най-добре отидете на лекар!Аз също не съм давала противотемпературно след ваксина.

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 287
Превантивно никога не давам след ваксина. Ако вдигне над 38,3 тогава давам. Свещичките би трябвало да се слагат един-два пъти, след това Панадол, защото има риск от локално дразнене.. Температурата най-вероятно е от ваксината - не се притеснявай.

# 4
  • Не където ми се иска...
  • Мнения: 26
Не слагай нова, нищо че се е изакала, свещичките се разстварят бързо и все нещо се е усвоило от организма. Пък и 37,5 не е чак толкова висока температура, можеш да изчакаш поне до обед. Наблюдавай я и ако вдигне над 38 градуса се обади на док.

# 5
  • Бургас
  • Мнения: 627
Бих те посъветвала да се разровиш и да прочетеш повече за ваксините като цяло, както и за тази специално. Можеш да пуснеш търсачка и в този сайт, ще ти излязат много неща

# 6
  • под голямата лоза
  • Мнения: 7 724
Превантивно никога не давам след ваксина. Ако вдигне над 38,3 тогава давам. Свещичките би трябвало да се слагат един-два пъти, след това Панадол, защото има риск от локално дразнене.. Температурата най-вероятно е от ваксината - не се притеснявай.
Точно така.
Не знам що педито те е посъветвала да й слагаш свещички.
Дай й сироп през устата. А най- добре нищо не й давай.
37 и 5 не е висока Т и е напълно естествена след имунизация.

# 7
  • Бургас
  • Мнения: 269
Не слагай нова, нищо че се е изакала, свещичките се разстварят бързо и все нещо се е усвоило от организма. Пък и 37,5 не е чак толкова висока температура, можеш да изчакаш поне до обед. Наблюдавай я и ако вдигне над 38 градуса се обади на док.

Напълно съм съгласна с титти ,  няма защо да се притесняваш.

# 8
  • София - Младост 1А
  • Мнения: 2 122
И аз никога не съм давала нищо превантивно при васкиниране. И температуропонижаващи ако има над 38.5. Е по някога не устисквам и давам и когато е с градус-два по малко, но виждам че му е много лошо.

Наблюдавай я и ако се влоши положението се обади на педито ви.

# 9
  • Пловдив
  • Мнения: 2 158
Само след първия Пентаксим по препоръка на педи съм дала Панадол.

# 10
  • след Околовръстното
  • Мнения: 1 807
И аз никога не съм давала нищо превантивно при васкиниране.
Абсолютно. В останалите случаи давам сиропче над 38 градуса.

# 11
  • tuk nqkade
  • Мнения: 1 053
Мерси много за отговорите.Понеже за първи път ми  се слу4ва и затова се притесних. Hug

# 12
  • На седмото небе!!!
  • Мнения: 1 558
Твърде възможно е Т да е от ваксината,но за първи път чувам,че се слага свещичка превантивно ?

# 13
  • tuk nqkade
  • Мнения: 1 053
Твърде възможно е Т да е от ваксината,но за първи път чувам,че се слага свещичка превантивно ?
Педи ми каза така да правя след ваксинация.

# 14
  • Мнения: 1 875
Твърде възможно е Т да е от ваксината,но за първи път чувам,че се слага свещичка превантивно ?
Педи ми каза така да правя след ваксинация.

И защо?Нурофен превантивно?И то свещичка!
Първо - не е хубаво при толкова незначителна Т да даваш температуропонижаващо.
Второ - свещичките дразнят,нищо че действат бързо.Аз ги слагам в спешен случай,при Т над 39.5,когато трябва да се действа бързо.
Дано бебчо се оправи бързо.По- предпазливо с тези лекарства при такова малко бебче.  Peace

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт