Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Туризъм
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 3 058
Дано моят горчив личен опит да ви бъде от полза - това е едиствената ми цел да пусна темата.

Трябваше да направя резервация в хотел, в който се провежда наша конференция. Изрично поискаха да им изпратя детайлите от кредитната ми карта, за да гарантирам резервацията. Още с пристигането си платих в брой три нощувки и три закуски. На третия ден при напускането си поисках подробна фактура, за да се отчета - хотелът ми я издаде.

Няколко дни след като си пристигнах се оказа, че от кредитната ми карта е изтеглена сума за една нощувка и то на втория ден от престоя в хотела  newsm78. никой не ме е уведомил, не ми е даван за подпис фискален бон и пр. Подадох в Банката си опровержение за трансакцията, но поне месец ще мине преди да ми преведат сумата обратно.

Ще ви бъда наистина благодарна ако ме посъветвате къде бих могла да се оплача, защото почти всички хотели искат данни от кредитни карти и такива злоупотреби са напълно възможни - могат да се случат с всекиго!
За информация хотелът е от известна верига - IBIS City London
Цитирай

София

Мнения: 1 007
Вашата карта с EMV стандарт ли е(чип)?
Цитирай


Мнения: 555
Мисля, че без да стиковат нещата просто са ти изтеглили сумата за една вечер како гаранция. Случвало се е, но ако не направят нищо за да ти я върнат сумата - скъсай им шушоните. Там е страшно, ако разберат за далаверата! Peace
Цитирай

София

Мнения: 1 007
Сигурна съм,че ще върнат сумата,но
срокът е до 45 дни. Въпросът,който и мен
ме вълнува,това не е ли против законът?
Нямаше ли някаква конвенция от преди
две години за картовите продукти, правата
и задълженията на пос търговците?Ако някой
знае да пише.
Цитирай


Мнения: 884
Свърза ли се с хотела първо?
Предполагам щяха да ти възстановят сумата до 24 часа. Както и някакъв  кредит за бъдещ престой.
Не бих нарекла случката злоупотреба,а недоглеждане от страна на персонала. Никой не е застрахован.

На бързо търсене намерих това: http://www.ibishotel.com/gb/contact/journey-suggestion-form.shtml
Цитирай

София

Мнения: 3 058
Мисля, че без да стиковат нещата просто са ти изтеглили сумата за една вечер како гаранция. Случвало се е, но ако не направят нищо за да ти я върнат сумата - скъсай им шушоните. Там е страшно, ако разберат за далаверата! Peace
Не е гаранция - вече се бях настанила и платила авансово и за трите нощувки. свързах се с хотела - сумата ще бъде възстановена.

пуснах темата, за да ви покажа, че е напълно възможно да се изтеглят суми без знанието  и съгласието на картодържателя.
Цитирай


Мнения: 884

пуснах темата, за да ви покажа, че е напълно възможно да се изтеглят суми без знанието  и съгласието на картодържателя.

 Laughing    Hug
 
Цитирай

София

Мнения: 1 007
Всеки картодържател е длъжен да знае,
че когато доброволно предоставя данните
на своята карта,дава и правото да му бъдат
теглени суми.

Спомням си, когато бях фронт офис и имах един случай-
клиент си пътува за Италия и от тук си резервира кола
под наем за престоя.Дава си номера на кредитната карта
като гаранция.Пристига,плаща кеш за тридневния престой
и кара колата.Вече в България, установява,че му е дръпната
сума от картата и идва в банката и вдига луд скандал.Но не му
възстановиха парите,защото се оказа, че по тяхна договорка
е трябвало да върне автомобила зареден с гориво.А той го връща
празен.И така.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.