Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 20 юни 2009, 11:59 ч.
  • Преглеждания  660  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
Става въпрос за кремчето Акне Аут. Преди го бях ползвала и то ми реши проблема с акнето за няколко месеца. Спрях да го ползвам и отново ми се появиха проблемите. Пробвах друга козметика, но нищо нямаше този ефект и сега съм решила пак да го ползвам упорито, но ме притеснява нещо. Когато се намажа и си личи. Някак стои различно с останалата част, която не мажа. Та въпросът ми е дали мога след него да ползвам някакъв друг крем за цялото лице? Нещо по-безобидно да е...? Не съм много сигурна дали е правилно, защото не искам да ми се запушват порите. И разбира се ако искате споделете дали сте ползвали кремчето, колко време и бяхте ли доволни? За мен това е най-доброто сравнение с много други скъпи козметики.

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 743
До колкото знам има и такъв лосион. Той е безцветен, има много приятен аромат. Потърси го, предполагам, че ще ти действа по същият начин.
Ето го
Ето и линк за инфо: http://www.biotrade-bg.com/index.php?p=8&c=1&l=1
Успех! Hug

# 2
  • 1st floor
  • Мнения: 4 869
Лосиона доста изсушава кожата и става грапава...След него мажа винаги крема...не съм видяла разликата , за която говориш, може би защото мажа винаги вечер...пак има ефект , и аз съм много доволна от серията, нищо друго не ми помага...

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт