Моето дете спада към 1-вата група т.е. вписва се много добре в средата на масовия клас и се нуждае от ресурсно подпомагане.Но проблема беше нехайството и игнорирането му от учителката.В резултат в час детето не работеше,защото никой не изискваше това от него и за научаването на учебния материал отговорноста падаше изцяло върху мен.Да обаче аз самата трудно съумявам да работя с детето си и когато в училище никой не търсеше от него знания,домашни и т.н. ми беше почти непосилно.Детето не можеше да разбере защо аз настоявам да учи и му говоря колко важно е училището,как трябва да внимава в час и да изпълнява зададените от учителката задачи,а тази учителка въобще се правеше,че моето дете не съществува.Може би не сме имали късмет и не казвам,че всички учители са такива,но аз не мога да го местя от едно у-ще в друго докато попаднем на човек.И в крайна сметка детето ми учи в по специално у-ще макар,че се вписва в масовото успешно.Не държа от учителка класна на 25 деца примерно да обръща специално внимание на моето дете(т.е. за това са ресурсните у-ли да превеждат инструкциите,да разясняват по подходящ начин условията и т.н.),но държа от него да се изисква да работи в час както това се изисква от другите деца,а доколко ще се справя това вече зависи от мен и подготовката ни за урока вкъщи.Но когато детето вижда,че там може да не си изкара учебниците дори аз просто съм безсилна.