Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Лондон,майна

Мнения: 44
Здравейте!Обръщам се за съвет към всички,които могат да помогнат по някакъв начин.На моя приятелка дъщерята е пила Ясмина предписани от лекар,но след като качи доста килограми и се чувства постоянно надута като пред цикъл ги спря.Сега теглото и се нормализира,чувства се добре,но забеляза че едната й гърда остана стряскащо по-голяма.Като сложи бански се вижда мн ясно и тя се притеснява от това.А майката не знае какво да прави,при какъв лекар да я води.Аз си мисля,че трябва да и изследват хормоните..незнам какво да я посъветвам.Моля ви ако някой се е сблъсквал или е чул за нещо такова да даде някакъв съвет Rolling Eyes
Цитирай


Мнения: 945
При лекаря, предписал хапчетата...
Всички ние сме "несъраzмерни". На всеки от нас едната му страна е "по голяма или по дълга" от другата, но обикновенно раzличитя са доста малки и не се zабеляzва беz вглеждане. Моята лява гърда е доста по голяма от дясната и особено сега, когато кърмя много си личи.
Нека да отидат при гинеколога, предписал хапчетата и да и направят ехограф, zа да се видят ограните. Не ми се вярва тоzи проблем да е предиzвикан от хапчетата, но все пак поговорете с лекаря.
Цитирай

Лондон,майна

Мнения: 44
Беше при лекаря,правил и е преглед,ехограф и изследвания(цитонамазка мисла) и нищо.Но пак ви казвам разликата е мн голяма.Аз я съветвах да отиде при друг лекар.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.