Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Дом
Дом
15 223 членове Включете се
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 1 797
След ремонт тотален почнахме обзавеждане.  Преди 4 месеца   и спалня от Еником поръчахме,  платихме си монтаж, видя се,че има     ужасни повреди при транспорта. Монтажистите  ги отбелязаха в  листа си и заминаха.Това беше.В рамките на месец трябваше  да се сменят наранените части. Но не би. Вече ЧЕТВЪРТИ месец им звъня, от отдел "Рекламации" са като на запис "Мрън.... амиии  ще ви звъннем, уважена е рекламацията ви,мрън...... " Нямали връзка с фирмата вносител,нищо не знаели,нямали дати за внос, щели да ми звъннат.
И сега като видях рекламата им по тв си казах  'Колко ли народ още   ще хаби нерви за криворазбраното "Пито-платено".
Кажете към кого да се обърна...какво да правя,   чувствам се като идиота,който си е платил за развалено и повредено и    отникъде   компенсация.
Цитирай


Мнения: 606
Опитаи в комисията за защита на потребителя.
Цитирай


Мнения: 10
просто се научете, че евтиното излиза скъпо и не пазарувайте от такива магазини - търговци, а ходете при производители на мебели
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.