Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 29 юни 2009, 19:53 ч.
  • Преглеждания  1 633  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 1 798
След ремонт тотален почнахме обзавеждане.  Преди 4 месеца   и спалня от Еником поръчахме,  платихме си монтаж, видя се,че има     ужасни повреди при транспорта. Монтажистите  ги отбелязаха в  листа си и заминаха.Това беше.В рамките на месец трябваше  да се сменят наранените части. Но не би. Вече ЧЕТВЪРТИ месец им звъня, от отдел "Рекламации" са като на запис "Мрън.... амиии  ще ви звъннем, уважена е рекламацията ви,мрън...... " Нямали връзка с фирмата вносител,нищо не знаели,нямали дати за внос, щели да ми звъннат.
И сега като видях рекламата им по тв си казах  'Колко ли народ още   ще хаби нерви за криворазбраното "Пито-платено".
Кажете към кого да се обърна...какво да правя,   чувствам се като идиота,който си е платил за развалено и повредено и    отникъде   компенсация.

Реклама
# 1
  • Мнения: 692
Опитаи в комисията за защита на потребителя.

# 2
  • Мнения: 10
просто се научете, че евтиното излиза скъпо и не пазарувайте от такива магазини - търговци, а ходете при производители на мебели

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт