Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 30 юни 2009, 12:14 ч.
  • Преглеждания  2 362  Мнения  5  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 5
Здравейте,

Интересува ме възможно ли е след поставяне на Тетраксим на дете на 6 години да се появи суха кашлица, особено през нощта, която трае 5-6 минути еднократно.
Това състояние продължава около една седмица.
Предварително благодаря за отговорите.

Реклама
# 1
  • Мнения: 2 003
може-при нас се получи суха кашлица няколко дни след ваксината.две лекарки не си признаха,но третата каза,че е напълно възможно...

# 2
  • най-хубавото място
  • Мнения: 1 353
Възможно е да!

# 3
  • Разград
  • Мнения: 3 028
И аз да кажа.След почти всяка ваксина синът ми се разхремавяваше и прокашляше,буквално на следващият ден.Така,че може.

# 4
  • Мнения: 5
Колко време може да продължи така и пие ли се сироп за кашлица?
Аз ще се обадя на педиатъра, но все пак се интересувам и от вашите мнения.

# 5
  • Мнения: 2 003
това е алергична реакция и ние пръскахме с разни неща,но ако не кашля много може да поизчакаш с лекарствата.добре е да му чуят гърдите

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт