Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-1 от 1 отговора


Мнения: 77
Здравейте докторке,снощи преди лягане дъщеря ми,която е на 7г. започна да трепери с цяло тяло.И тя и аз много се уплашихме.Всичко стана изведнъж и продължиоколо 2-3минути.Нямаше температура нито след това вдигна.Просто цялото и тяло вибрираше и спираше и пак така.повикахме бърза помощ и инжектираха  в крачето диазепан.Въпросът ми е дали е позволено да се бие диазепан на 7г.дете и на какво може да се дължат тези втрисания,след като детето казва,че не му е студено?ЩЕ ЧАКАМ ОТГОВОР
Цитирай


Мнения: 5 760
Добре епърво да се изследва кръвната захар, калция(така ще се прецени дали не е причината в метоболитите) и след това да се консултирате с детски невролог и евентуално по негова преценка ЕЕГ.
Диазепам може спокойно да се прави, но обикновенно се назначава при гърч или съмнение за такъв.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-1 от 1 отговора