Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 14 септ. 2005, 10:59 ч.
  • Преглеждания  483  Мнения  3  Онлайн  1
Отговори
Знаете ли на какво може да се дължи това? Ве4е около 1 месец пия  витамин Е, и гърдите все си ме болят, ина4е Цикъла ми си е нормален. Дали пък не сжурзано с овулацията ми.

Реклама
# 1
  • Антверпен
  • Мнения: 1 745
А опипвала ли си ги за някакви топченца или образувания? За собствено успокоение можеш да си вземеш направление за мамолог.

# 2
  • Стара Загора
  • Мнения: 488
За тази болка ли ти изписаха витамин Е? Аз имах някакво те4ение от зърното и болка в едната гърда. Изписаха ми вит.  А и Е. Оба4е от вит. Е е ми се повдигаше постоянно (като при бременност). Затова го спрях и останах само на А. Казаха ми мастопатия и пих Мастофит на д-р Тошков. След две опаковки - ве4е съм добре. Не се притесняваи да отидеш на лекар, знам 4е болката е много неприятна.

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 1 214
Иди на гинеколог.Той да изключи евентуален гинекологичен проблем(на мен ми се струва че е такъв,въпреки редовният цъкъл е напълно възможно).Гинекологът ще прегледа и гърдите, и при необходимост ще издаде направление за мамолог.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт