Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-8 от 8 отговора

on the edge of heaven

Мнения: 86
Преди повече от 2 години си купих куфар от Естил. Дълго избирах и накрая се спрях на техен модел  достатъчно голям - 68 литра/82 литра.
Всичко беше наред, докато не ми се наложи да ремонтирам нещо по него. При последното ми пътуване, на едно от 4те летища, през които минах, очевидно дръжката на куфара (eдинствената дръжка!!!) e претърпяла някой по-силен удар, при който се е пукнала металната й част. Установих това няколко дни след като се прибрах вкъщи и реших да се обърна към фирмата, която ми е продала куфара. Той не беше вече в гаранция, но пишеше, че фирмата предлага извънгаранционни ремонти, които аз бях съгласна да си платя.
При мен повредата беше само и единствено на дръжката, която се закача са тялото на куфара с 4 винта. Демонтирах дръжката с отверка и реших да отида да попитам в магазина (след като правят поправки, очевидно трябва да имат и резервни дръжки). Останах много неприятно изненадана, че магазинът не желае да ми направи поръчка за дръжка, въпреки че им показах документ, според който имам куфар, купен от тях (отидох в 2 различни!). Политиката им била, да се занесе куфара, който да се занесе някъде на ремонт, да престои там 20 дни, и след това да си го получа. За цени също не можеше и да става дума - ценоразпис за ремонтите нямаше.  Аз изобщо не можах да разбера защо им е куфарът - корпусът е здрав, без проблеми, а дръжка може да монтира всеки, ама наистина всеки, точно на този модел - с 4 винта и отвертка.
Обясних им, че ми е абсолютно невъзможно да занеса 70 литров куфар, само за да му сменят дръжката. Продавачките бяха обаче твърдо убедени, че това е ужасно сложна операция и трябва да се извърши в специализиран сервиз за около 20 дни (можело и за по-малко, ама зависи). Аргументи за това бяха - че едва ли ще паснат дупките на дръжката и трябва да се дупчат нови (e какво пък, ние си имаме бормашина вкъщи, след като стени дупчим, един куфар ли няма да можем?) След като казах, че въпреки всичко предпочитам да ми бъде продадена дръжка - в единия магазин ми беше дадена визитка на фирмата с телефон на офис, а в другия - ме попитаха само как ще си го ползвам без дръжка. Тук вече реших да не се разпрявям, защото очевидно нямаше смисъл. Мило ме посъветваха да си занеса 70 литровото куфарче в магазина, от който съм го купила (3-ти подред, за който не става дума тук).

Ужасно съм възмутена от Естил! Чудесно обслужване при покупка на нов куфар и много неприятни изненади след това.

Днес, съвсем от друго място си купих дръжка за куфара, без преди това да съм им била изобщо клиент. Фирмата се занимава с абсолютно различен предмет на дейност, а дръжките са само част от нещата, които ползват при изработка на специални калъфи по поръчка. Хората бяха много любезни, разбрахме се по мейла за цени, пратиха ми снимки на асортимента.
Цитирай

София

Мнения: 4 347
По закон, можеш да искаш гаранция и сервиз за каквото и да е за 1 година.
Останалото е заяждане с продавачките.
Вероятно сервиз и резервни части просто няма.
Цитирай

on the edge of heaven

Мнения: 86
Дилянка, навярно си абсолютно права!
Кой знае дали наистина са производител на куфари, както пишат, или просто куфарите се шият някъде в далечен Китай с техен хастар и емблеми, а тук в BG се слага само етикета.

В Испания тази година на летището видях оригинален куфар Samsonite, който изглеждаше 95% като този, който имам аз, обаче с 2 дръжки...
Цитирай

София

Мнения: 16
По закон, можеш да искаш гаранция и сервиз за каквото и да е за 1 година.
Останалото е заяждане с продавачките.
Вероятно сервиз и резервни части просто няма.
Не е ли за 2 години? И кой закон визираш?
Цитирай

София

Мнения: 4 228
А на телефоните от визитката какво ти казаха?
Цитирай

on the edge of heaven

Мнения: 86
Реших да не им звъня, след като лично отидох и в двата магазина получих един и същи отговор.
Предпочетох да потърся друг магазин, и да си пазя телефона на техния офис като последна опция.
Бях особено афектирана и обидена от факта, че продавачките силно не желаеха да помогнат
и учтиво ми обясняваха, да си гледам работата и да занеса нещото в някой магазин, защото иначе -
няма да стане и ще си го ползвам без дръжка (като съм колко отворена).
Аз не мога все още да разбера, след като въпросната фирма твърди, че е производител,
защо техните продавачки ги домързя да се обадят те по телефона. При положение, че аз не исках
да ми подаряват необходимата резервна част, а бях готова да заплатя сумата, която ми поискат.
Да не говорим, че продавачките по подразбиране приемаха, че куфарът е в София. Никоя от тях
не ме попита къде се намира точно той. Ами какво правим в случай, че е на 300 км оттук?
А това с размера на дръжката и дупките беше пълна глупост и начин да ми кажат, че не им се занимава,
при положение, че аз имах измерена колко е голяма точно дръжката, какво е разстоянието между дупките и т.н.

Просто се прибрах вкъщи, отворих google и потърсих има ли друга фирма, която да може да ми свърши работа.

Всичко това, което съм написала тук, плюс някои допълнителни неща, съм им го изпратила вчера на мейла
и чакам да видим какво ще ми кажат и дали поне ще ми отговорят изобщо.
Цитирай

on the edge of heaven

Мнения: 86
Ден 3ти, а на писмото ми до тях - няма отговор.
Очевидно дори не смятат, че биха могли да се извинят.
Повече от тази фирма - НИЩО няма да купувам!
Цитирай


Мнения: 0
Zdraveite Smile Imam kufar na Estil ot 5 godini i e v otli4no sustoqnie! putuvam okolo 2,3 puti v godinata,a ponqkoga i pove4e i nqmam nikakvi problemi s nego !!! Ne moje da o4akvate ot edin kufar da e jelezen i ve4no da vi vur6i rabota i to pri neprekusnata eksploataciq!!!!!!! NQMA NI6TO VE4NO!! Imam priqtelka koqto putuva postoqnno i tq smenq kufari vsqka godina!tova e ne6to normalno! Po vuprosa za serviz na kakvato i da e ve6t vi preporu4vam da se naso4ite kum specializirani servizi za koito ste 4uli dobri otzivi i koito ne sum kum firmata ot koqto ste si zakupili produkta,osobeno ako sa minali pove4e ot 2 godini i garanciqta e iztekla!!
Цитирай


Мнения: 0
ще се върна към темата защото е много лесно да седнеш и да изливаш злъч и злоба-трудно е да мислиш.ако ви се счупи ток на обувката/след гаранция/ а фирмата предлага ремонт, пак ли ще искате да ви продадат ток/ в къщи имате чук и пирони/? не. просто ще трябва да ги занесете или да отидете в магазин, които продава токове за обувки.аз съм клиент на Естил повече от 5години. Това е една от МАЛКОТО фирми, които наистина държат клиента да е доволен- и от качество и от обслужване.Не тръгвайте с нагласа да се карате,просто се опитайте да бъдете добър човек, ще се чувствате по-добре.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-8 от 8 отговора