Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 108 отговора


Мнения: 0
Пазарим си и виждаме, че намалят цената на портокалите. Вземаме си три торбички с портокали, пазарим още 7-8 минути и се запътваме към касата, където забелязваме, че ни таксуват портокалите на старата, по-висока цена. Касиерката ни казва да се обърнем към Информация. Там, като виждат, че е станала грешка, казват, че ще ни върнат разликата в цената. След, като служителката оправя всички формалности, точно преди да ни върне разликата, нейна колежка ѝ казва, че всъщност няма намаление и цената си е старата. В това време над портокалите стои новата намалена цена. Връщаме си портокалите и си вземаме парите.
До тук добре, сгрешили са хората, случва се. На мен обаче ми се налага да постоя още известно време близо до Информация, от където ясно се вижда, че портокалите продължават да си стоят с новата намалена цена. Приближавам се до Информация и питам служителката: "Няма ли да смените цената!", а тя ми казва, че колежката ѝ, която отговаря за това, щяла да си я смени.
Добре - казвам аз - но хората продължават да вземат портокали, мислейки си, че са намалени!
Тя ми отговаря същото.
За 20-те минути, които бях там, доста хора си взеха от "намалените" портокали, но никой освен нас не се оплака. Най-вероятно хората не си поглеждат касовата бележка.
Вие поглеждате ли я?
Тръгнах си, а над портокалите продължаваше да виси намалената цена. След разговор с позната, която следи намаленията и купува предимно от тези стоки, стана ясно, че нерядко се случва намалена стока да продължава да се продава на старата цена. Дали това се дължи на невнимание или не е случайно?
ВНИМАВАЙТЕ, защото фирмите и корпорациите нямат морал и чувства. Тяхната единствена цел е печалбата.
Цитирай

във Вила Вилекула

Мнения: 1 317
Това ми се е случвало в Метро. И от тогава винаги правя бърз преглед на касовите бележки преди да изляза от магазина.
Аз за сега в Кауфланд забелязвам, че някой блее като слага цените. Близо три месеца си купувах 300 грама обезмаслена кашкавалена извара за 0,65 лв. От скоро гледам, че вече е с нова цена - 1,69 лв. Попитах да не е грешка. Отговориха, че предишната е била грешка.  Mr. Green Също така забелязах едни батерии Varta алкални захвърлени в дъното на щанда без цена. Проверих ги на бар-код четеца и какво виждам - 10 броя само за 3,99лв. Чудесно! В къщи играчки с батерии да искаш. Купих си 30 батерии. И така. Само ги дебна... Mr. Green
Цитирай

без обхват

Мнения: 5 745
ами това е редовен номер.
разчита се, че клиента не е в час, пазарува много и няма да си поглежда цените накрая.
има и други начини - например понякога надписът за това кое е намалено  - ти мислиш че е едно, а то (намалението) е за друго. друг номер е да си мислиш, че нещо (например холандски краставици) цената им е на кг, а то е на бройка. и т.н.
не откриваш топлата вода, демек, като си .. пазариш  Very Happy
просто трябва внимание, докато текат покупиките на лентата да поглеждаш и какво изписва касовия апарат и разбира се, да си проверяваш. аз го правя и грешки от този род нямам от години.
Цитирай

София

Мнения: 577
Кауфланд последно време много ме разочарова. Два-пъти връщам развалена стока в срок на годност, несъответствие на цени.
Една касиерка ме предопреди винаги да гледам какво ми маркират. От известно време имат проблем в системата на клиент маркирали сол на цена 230лв. и тотала бил 300лв. имали такъв проблем и с вафли.
Всички магазини са така. Даже и в кварталните  продавачките си измислят цените на момента.
Вече започанх да следя още при маркирането, като приключи тогава слагам в количката.
Цитирай

York

Мнения: 685
Винаги гледам цената на зеленчуците и плодовете, когато ги маркирам. Ако не отговаря на обявената цена връщам стоката. Но напоследък все по рядко купувам зеленчуци и плодове от там - качеството е под всякаква критика. Днес (вчера) например мандарините бяха полуразкашкани и миришеха на вкиснало.  Sick Разчитат, че все някой ще се излъже да купи и ще се отърват от стока, която е трябвало да бракуват преди дни.  Naughty

Харесва ми това, че връщат общо взето пари за всичко. Купихме един грил тиган от там доста евтино. След първото използване тигана се изкриви и се олющи уж незалепващото покриятие. Върнахме го седмица след покупката и ни върнаха парите.  Peace
Цитирай


Мнения: 803
Следва въпросът: Защо пазарувате там, като ви лъжат?
Наоколо се въртеше подобна тема / пак за кауфланд и метро/
Значи всички знаете, че ви правят на маймуни и пак сте там?
Знаете, че стоката е некачествена, че персоналът е некадърен?
Че са сменили местата на стоките в акция с други, че лепят нови срокове за годност?
Че и да внимавате с намаленията и с касиерките, пак изхвърляте стоката или не - ходите да я върнете?
Не си цените парите, времето, нервите и здравето, Дами?
Цитирай


Мнения: 63
Аз лично не пазарувам там,защото съм от малкото хора,които не подкрепят такива инвеститори у нас,дошли да събарят българските търговци и да плащат мизерни заплати за къртовски труд.Освен това от познати и аз чувам за какви ли не случаи на злоупотреби там.Съветвам ви да сигнализирате КЗП,за да се научат,че правилата в България важат за всички.Съмнявам се,че тези номера биха ги направили в Австрия например.Има много хора,които наистина подведени от рекламата им не забелязват такива нередности.И аз съм от потребителите,които не обръщат внимание на тези неща.
Цитирай

Paradise

Мнения: 3 093
Понятията "евтино" и "качество" са несъвместими.
Затова и избягвам да пазарувам в Кауфланд. Ако случайно се наложи, се стремя да купувам предимно пакетирани стоки.
1 път купих месо, на следващия ден вече миришеше и се наложи да го изхвърля.
Алкохолът е на по-ниски цени там.
Плодове и зеленчуци НЕ купувам - високи цени, отвратително качество.
Цитирай


Мнения: 210
Веднъж ми сбъркаха едни ароматизирани свещи и ми върнаха парите,друг проблем не съм имала ,но ми харесва магазина и пазарувам от там ,просто следя на касата какво маркират.Предимно детски играчки пазарувам ,имат качествени дървени на Eichorn.
Цитирай

York

Мнения: 685
Аз пазарувам от там по няколко причини:
1. В квартала, където живея няма хранителен магазин по - голям от 20 кв.м. Съответно всички магазини са с продавачки, а не на самообслужване и ми се налага за едно нещо понякога да чакам по 10 мин. Цените също са по - високи.
2. Кауфланд има голям паркинг и все се намира място за моята колица.
3. Някои от стоките, които традиционно купувам, там са доста по - евтини.
4. Ако искам да върна нещо, го приемат без да разпитват. 
5. Понякога има много хубави промоции, от които с удоволствие се възсползвам  Mr. Green и т.н.

Друга причина е, че във Варна големи магазини на самообслужване са Пикадили, които са много скъпи, ЦБА, които продават също скъпо, МЕТРО, което никак не харесвам и отскоро Била, които са крайно тесни и две колички трудно се разминават между щандовете.
Цитирай

There I was on a July morning ...

Мнения: 2 436
Не, не ми се е случвало да ме лъжат с цените в Кауфланд, както и в други магазини, просто внимателно чета цените и етикетите.
Когато плодовете са на промоция, гледам, при измереването каква цена ще ми изпише.
Случвало ми се е в магазин на Фамилия, сладолед обявен с цена 2 лв. на стелажа, на касата ми искат 4 лв., естествено веднага го върнах.
Друго несъответствие, което съМ забелязала във Фантастико - стока на промоционална цена, но на част от продуктите са останали старите етикети с по-високите цени, а на останалите - етикетите са коректни.
Цитирай

София

Мнения: 1 727
За втори път,този месец ни метнаха в Кауфланд.Преди с памперси,сега с вино и всеки път не става на въпрос за стотинки.
Дедо,пазаруваме там,защото не ми се минава целия град в задръствания за да стигна до Метро,където пазарувахме преди,а Кауфланд ми е на 5 минути.Не,че и в Метро са най-коректни спрямо клиентите си.
Цитирай


Мнения: 803
Inka, ponqkoga,
разбирам ви.   bouquet
Просто трябва да ги държим изкъсо - и кауфланд, и метро и всички подобни. Все пак им даваме нашите пари.
На всички доволни и недоволни клиентки и пишещи в темите от "На пазар" желая здрава и спокойна Нова Година!
Цитирай

София

Мнения: 1 727
Дедо,гледам ги и ми направи впечатление,че единствено се разсеях по едни падащи и разсипващи се маслини и хоп....измама!Вече не знам какво да мисля newsm78
Много здраве и любов на всички през новата 2010!
Дедо,благодаря ти за всичките ти съвети по различните теми.Винаги те чета с голям интерес!
Цитирай

На дивана, под юргана

Мнения: 537
Просто трябва да ги държим изкъсо - и кауфланд, и метро и всички подобни. Все пак им даваме нашите пари.
Peace

Не забравяйте, че всеки път когато минавате с количката през касата гласувате с парите си! Никое право не е гарантирано! Трябва да ги отстоявате постоянно.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 108 отговора