Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
Здравейте мили момичета!  bouquet
За първи път пиша във форума, макар че чета от доста време - действате ми успокоително и мнго обнадеждаващо! Simple Smile
Та каква ми е питанката... Проблем ли е според вас ако бебеправим 10 дена след като таткото е пил антибиотик?
Дали се е изчистил организма, и въобще може ли това да окаже влияние ако изобщо бебето стане? (защото се опитваме от много време и съм на ръба на отчаянието)

# 1
  • София
  • Мнения: 7 718
Никакъв проблем.

# 2
  • София
  • Мнения: 230
Здравей!
Антибиотиците по принцип могат да влияят зле на спермограмата - в смисъл да я влошат временно. Но това се отнася за по-продължителен прием на антибиотици.
Щом пък са минали 10 дни, не виждам причина за притеснения Grinning

Успех!

# 3
  • Мнения: 267
Здравейте!
И аз имам същото притеснение. Мъжо пи антибиотици допреди 2 дена, а след 1 седмица ще съм в овулация, та се притеснявам да не би да са се повредили нещо плувците и ако забременея да има някакъв проблем. Трябва ли да прескочим този цикъл? Ако трябва ще се побъркам защото съм толкова нетърпелива.. опитваме от доста време и все не става и не става...

# 4
  • Ада (без да се) пазарЪ
  • Мнения: 266
И аз мисля, че няма нищо страшно. Няма проблем! Успех Simple Smile

# 5
  • Стара Загора
  • Мнения: 7 023
Не се притеснявайте толкова много...правете лИбоФ и тва е Peace

# 6
  • Мнения: 1 999
И според мен не е проблем! Simple Smile Успех и да не забравиш да се похвалиш като забременееш! Hug

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт