Все още не сте се регистрирали? Направете го сега напълно безплатно!!!



запомни ме Забравена парола Активация на акаунт





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma



1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 97 отговора
Случката е от вчера.Действието се развива в Хиполенд (Пловдив).
Отиваме да купим триколка на малкия. В магазина няма други клиенти освен нас. Русоляво девойче се приближава учтиво и пита:
- Желаете ли нещо?
- Харесали сме тази триколка и искаме да купим, но ако имате все още в синьо.
Момичето ме парира, че триколката няма друг цвят освен изложения:
- Тя е само в този цвят, сенникът й е син. Този модел няма друг цвят!
 #Crazy
- Госпожице, не знам дали говорите за същия модел, но вчера точно във вашия магазин имаше изложени две триколки, от които едната беше в син цвят. Ние искаме да разберем имате ли в момента в склада, за да я купим.
Тогава колежката й се намеси отстрани:
- Имаше, но днес я продадохме.
- А друга освен нея нямате ли?
Момичето с русата коса отиде да провери и след пет минути се върна със следния отговор:
- Има, но са по 2 броя в кашон.
- Това какво ще рече, че трябва да си купим две триколки?
- Не, просто не са сглобени, а насипно и частите не могат да се разделят.
Мен вече ме напуши на смях и й казах, че мъжът ми за 10 минути ще им сглоби и двете колела...
А той пък на свой ред я попита:
- Т.е не искате да ни продадете триколка?
- Не че не искаме, но нямаме сглобена, трябва да купите или тази, или утре сутринта да дойдете за синята.
- Ама аз не ви я искам сглобена, дайте ми я насипно! - със последни сили се молеше да им купи стоката мъжа ми  Praynig
- Значи-  казвам аз- вие ги сглобявате, а после клиентите си ги разглобяват пак, за да ги качат в колите?!  Crazy Каква е логиката?

Вие какво правите в подобни ситуации?
Защото вероятно има и други начини, освен само да си излезете, както ние направихме и да си купим триколката на малко по скъпа цена, но от друг магазин (направо с кеф им дадох парите на момичетата, от които я взехме)...Освен това се оказа, че в кашона наистина били по 2 триколки, но всяка е в отделен пакет и няма нищо, което да се налага да разделят  Sick Още не мога да разбера каква е основателната причина да не продадеш на клиент стока, която имаш налична в магазина...
Цитирай


Обслужването в нашия Хиполенд (София, Скай сити) не е върха също, аз преди време писах мейл на ръководството по някакъв повод, отговориха ми и дори ми изпратиха играчки за децата ми, което им прави чест, донякъде
Ако пазаруваш редовно в магазина, оплачи се на ръководството, ако ли не- не се занимавай...то да е само този магазин
Цитирай


Явно ръководството не е наясно какво прави обслужващия персонал. Аз вчера направо съжалих, че не съм таен клиент и стигнах до извода, че по-добре да дам с няколко лева отгоре, отколкото да карам някой насила да ми вземе парите...
Цитирай


Гугъл, контакти, жалба (към фирмата). Само така ще се научат тъпите девойкини как се продава! Бляк!
Цитирай


Вие какво правите в подобни ситуации?

Питам за името на девойката, после говоря с управителя и според резултата от разговора (и ако не ме мързи), пиша писмо, копирайки и неговите шефове, и CEO-то на цялата верига.
С други думи, услужлива съм. Правя им услуга, посочвайки конкретно благодарение на кои служители и след какъв тип мърляшко обслужване няма да си увеличат продажбите.
Цитирай


Аз лично бях изключително доволна от обслужването в Хиполенд - Бургас, но след последното ни посещение бях меко казано разочарована.
Харесахме си в онлайн каталога им кола, която да купим на малкия за Коледа. Отидохме в магазина и не я видяхме изложена, попитах момичето което стоеше точно до щанда на който са изложени колите и обеснявам какво търся. Отговора беше, че е имало но са свършили. Започнахме да разглеждаме за други коли и мъжа ми видя, че има около 6-7 кашона със същата която ние си бяхме харесали, и се започна едно обяснение, че трудно се вадели, нямало кой да я пробва сега  ooooh! и защото много бях харесала точно тази кола, аз едва ли не започнах да се моля да ни я продадат дори и не изпробвана.
След това не сме ходили в Хиполенда и едва ли скоро ще отидем.Не ми е особено приятно да се моля на някой да си върши работата.
Цитирай


Същия проблем, в същата верига, в 2 различни града .... Нещо им куца точно тая брънка в организацията ...  Thinking
Цитирай


Вие какво правите в подобни ситуации?[/b]

Ами аз по принцип не попадам в такива ситуации...
Максимумът ми е да попитам дали има, като ми кажат, че няма си тръгвам.
Ако ми кажат да дойда утре, идвам утре.
За мен магазинът свършва до рафта където има/или няма каквото търся.
Никого не карам да ходи до складове и да ми се обяснява ...
Нямам тази клиентска култура, не смятам, че съм златен клиент на който и да било.
Цитирай


Средно на 10 магазина, в които влизам, има 1, в който обслужването да не всява потрес  Wink според мен, естествено. Но не защото съм особено придирчива, а защото положението наистина е трагично, на повечето места.
 Какво правя - понякога споделям пред самата продавачка впечатлението си, съвсем спокойно - защото сама разбирам, че няма особен смисъл - и си излизам. Напоследък поради ред причини - сред които обслужването, липсата на време или пари в брой в момента, в магазините само харесвам разни неща, които после поръчвам онлайн. Донасят ми ги до пред вратата, без да се занимавам с продавачки и т.н.

Мислела съм си за оплакване - последния път за Билла например - но се чудя, има ли смисъл да се оплакваш на управител, който държи очевадно смотан и неподходящ персонал... че то се вижда от самолет, че дадена девойка не става - ако той не го вижда, аз няма как да му го покажа, при цялото ми добро желание да му помогна. Т.е. в известен смисъл по персонала съдя за това що за стока е и управителя.
Цитирай


Запис и аз съм от недоволните многократно от обслужването в магазини Хиполенд в гр.Велико Търново.
Цитирай


Вие какво правите в подобни ситуации?[/b]

Ами аз по принцип не попадам в такива ситуации...
Максимумът ми е да попитам дали има, като ми кажат, че няма си тръгвам.
Ако ми кажат да дойда утре, идвам утре.
За мен магазинът свършва до рафта където има/или няма каквото търся.
Никого не карам да ходи до складове и да ми се обяснява ...
Нямам тази клиентска култура, не смятам, че съм златен клиент на който и да било.


И аз не се смятам за златен клиент, но определено съм клиент- статус заради който тяхната професия съществува и отношението на продавач-консултантите не трябва да е такова.  Peace Да знаят дали има определена стока в магазина, дори на склад е нещо, за което им плащат. Макар и хипермаркет не може всичката стока да е изложена по рафтовете.
И като чета Нефертити, явно това отношение към хората е фирмена политика...Аз от 3 дни говоря на малкия, че ще му купя колело, грабнали сме се четиримата със свекървата и някакви намусени служителки ще ни правят на луди... Stop
Цитирай


Не искам да споря, но е напълно възможно в някой хипермаркет момиче, което работи в един департамент да не знае за друг и да не е в детайли наясно с всички складови наличности и продукти. В магазини за техника, например това е мн. често явление - човекът от дисковете не е в час с телефоните.

Аз наскоро разбрах нещо за промоциите покрай една оферта за перилен препарат.  
Обикновено не се изнася всичко в рамките на един ден. За срока на промоцията примерно имат Х броя еди-какво си и всеки ден вадят по няколко така, че да издържи за целия период и да има промоция всеки ден. Ако случаят е такъв, много правилно са ти казали утре да дойдеш. Аз като видях, че перилният препарат е изчерпан попитах какво става те ми казаха " елате утре", отидох утре и си купих. Не защото бяха докарали на следващия ден, а защото за ден примерно имат план колко да продадат и само това се вади. Девойката след като си е направила труда да влезе в склада, да провери и да излезе с 'не', значи не й е пречило да ти го донесе и продаде , ако е било възможно ... Явно има детайли, с които клиента не е запознат, това искам да кажа.
Цитирай


Не искам да споря, но е напълно възможно в някой хипермаркет момиче, което работи в един департамент да не знае за друг и да не е в детайли наясно с всички складови наличности и продукти. В магазини за техника, например това е мн. често явление - човекът от дисковете не е в час с телефоните.
Eстествено, че няма как да знае всичко което се предлага в магазина, и ако евентуално този щанд не е нейна отговорност, би трябвало да препрати клиентите към колега който ще може да им помогне.
Все пак, трябва аз и ти и други клиенти да си оставят парите в магазина, за да може въпросните служители да си получат заплатите нали така.
Специално в Бургас, откакто преместиха Хиполенда в МОЛ-а обслужването им куца и то много.
Някак си неестествено ми се струва да отида в даден магазин и буквално да се моля да ми продадат нещо.
Цитирай


Аз бих  си тръгнала.
При покупката гледайте да няма пластмасови части в уплавлението и ходовата част!Чупят се бързо.
« Последна редакция: Пет., 09 Апр. 2010, 17:18 от mamamari »
Цитирай


Триколката не беше в промоция, а нищо не им пречи да дадат някакво сносно обяснение или за да не влизат в подробности поне да излъжат, че няма в момента. Отговорът не е бил, че няма, а че има но не се продава насипно, в момента и т.н.- все глупави обяснения...
Цитирай


1-14 от 97 отговора