Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 19 окт. 2005, 20:09 ч.

Клостилбегит

  • 600
  • 8
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 7 718
Получавали ли сте зацапване, докато го взимате и ако - да, какво казва лекарят ви за това?

# 1
  • Мнения: 2 392
Да, на 15 и 16-я ден от цикъла беше само леко зацапване, след това стана по- силно. Към 28-я ден се събудих прогизнала, а на 29-я ми започна нормалния цикъл.
Доктора ми каза, че това било цикъл и ми беше увеличил дозата.  Rolling Eyes
Аз спрях да екпериментирам.
На инструкциите на лекарството пише, че ако се появи кървене трябва веднага да се свържеш с лекаря си.

# 2
  • Варна
  • Мнения: 1 611
Пила съм го общо 6 месеца - на 2 пъти по 3 месеца(5 дена по 2 на ден), но за първи път чувам за такова нещо.
Единственият страничен ефект при мен беше, че ми ставаше много зле и едвам стоях на краката си.
Май не съм полезна, но все пак отиди на лекар!

# 3
  • На пода
  • Мнения: 4 399
Брей, изпарил ми се е Кредора... newsm78

Зацапване не съм получавала. По принцип при мен всички странични ефекти се получаваха след като свършвах с хапчетата.

Лали, а ти защо мислиш че е от хаповете. Като гледам си още в началото на цикъла и на 6-7 ден все още може нормално да се чистиш, без връзка с Кломифена.

# 4
  • София
  • Мнения: 7 718
Защото на петия ден нямаше нищо. Тогава започвах и клостилбегит.
Обаче на шестия ден се появи това зацапване.
Благодаря за идеята.

# 5
  • СОФИЯ
  • Мнения: 378
не мисля,че  има нещо общо с Клостилбегита, пила съм го няколко години - 3 месеца, 3 почивка и не съм имала странични ефекти, поскоро е остатък от цикъла, и на мен ми се е еслучвало на 5 да ми свърши, а после да има на 6-7-8 по малко

# 6
  • София
  • Мнения: 230
Лали, на мен ми свърши видимо М преди 3-4 дни, а вчера бях на преглед и каза лекарката, че имало малко остатъчна кръв. От М мисля и аз, че е било при теб.

Поздрави Grinning

# 7
  • Мнения: 7 809
и при мен нямаше зацапване

# 8
  • Пловдив Белащица
  • Мнения: 1 444
малко офф:
не мисля,че  има нещо общо с Клостилбегита, пила съм го няколко години - 3 месеца, 3 почивка и не съм имала странични ефекти, поскоро е остатък от цикъла, и на мен ми се е еслучвало на 5 да ми свърши, а после да има на 6-7-8 по малко
Таз схема не съм я чувала. И колко пъти си го пила общо? Защото така звучи все едно поне пет-шест курса си направила по 3 месеца. А това е страшно много, та чак се учудвам, че после си имала яйчица за онова слънчице в ляво.

Лали, аз съм пила, ама не помня вече. Но скоро едно момиче разправяше - доктора й казал, че било нормално. Ама аз си мисля, все пак си питай твоя.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт