Заплашваха ме в магазин Джъмбо

  • 97 015
  • 249
  •   1
Отговори
  • Мнения: 13
Не знам как да ви обясня за случилото ми се днес в магазин "Джъмбо"? Просто съм възмутена от факта, че ако си потърсиш правата може да пострадаш. Днес бях в магазина на бул. "България" и исках да купя гърне за детето. Помолих да ми отворят гърнето, защото надписите бяха на гръцки, а и все пак струваше 79лв. и категорично ми отказаха. Тогава помолих да извикат управителя. Е, извикаха го и тогава се яви лицето Симеон Владимиров и ясно ми показа, че него законите не го интересуват и ми каза, че и комисия за защита на потребителите да доведа пак няма да го отворят. Но аз настоявах......... и тогава лицето Симеон Владимиров започна да ме заплашва, че ще изхвърли и мен и детето ми( на една година, седящо в количката) от магзина. Да съм се махала веднага. Започва да ме притиска и да подритва гумата на количката. Аз се изплаших и тръгнах към касите и пожелах да разговарям с някой над него. Господина ме настигна и ми каза, че няма над него. Тръгнах си ВЪЗМУТЕНА И СТРЕСИРАНА! 
Моля, ако някой има представа кой реално управлява този магазин да ми каже. Да знам към кого да се обърна.

# 1
  • Мнения: 150
 Shocked Ужас,какви хора....

# 2
  • Мнения: 6 206
Все пак това е едната страна на нещата
Сети се ти как си викала и подскачала, пък и заплашвала може би, за да те изгонят.

# 3
  • Мнения: 187
Наистина трябва да се изяснят тези права и хората да знаят имат ли право да видят стоката преди да я платят или не!

В ''Джъмбо''отношението към клиентите е ужасно,имат много некачествени неща и отдавна ме изгубиха като клиент!
Не си струва нервите евтинията в този маг.

# 4
  • Мнения: 13
Все пак това е едната страна на нещата
Сети се ти как си викала и подскачала, пък и заплашвала може би, за да те изгонят.

Това, че си търся правата като потребител  не са заплахи. А на теб, ако някой ти срита количката с детето вътре? Ти ще му се усмихваш ли?

# 5
  • Мнения: 274
Мен ако питаш, не търси кой стои над този човек, а направо си пусни жалба в комисията за защита на потребителите (през сайта им става електронно). От личен опит ще ти кажа, че тази комисия действа много адекватно.
Представи си какъв трябва да е този, който стои над въпросния господин - същия като него, за да допусне подобно отношение, такъв персонал. Още повече, че става дума за детски магазин, пред очите на детето ти.
Съжалявам за случилото се  Hug

# 6
  • Варна
  • Мнения: 1 472
Още повече, че става дума за детски магазин, пред очите на детето ти.

Сега ще се биждаме ли Simple Smile

Джъмбо може да е всичко друго, но не и детски магазин.

Най - близкото определение е: сбирщайн.

# 7
  • Мнения: 4 379
Аз се включвам за да обяня защо НЕ влизам в Джъмбо.В магазина липсва вентилация и определено не достига въздух.Стоката е  много ниско качество и голяма част от нея определено е опасна за здравето на децата за които е предназначена.Това което съм купувала все е имало по нещо,което ме е карало да съжалявам за покупката.По късно съм го засичала същото нещо на доста по-ниска цена в български он лайн магазини.Попаднах на информация за отношението на управата към персонала,което бе меко казано възмутително.Често срещам оплаквания от потърпевши,че закупена опакована стока се оказва повредена или изобщо негодна за ползване и от магазина не връщат парите.Имаше информация и че карат персонала да преопакова стока и да слага вътре счупени неща.Например в кутия опаковани чинии поне една да е счупена вместо да се бракуват негодните.
За мен всичко това говори за липса на уважение към потенциалния клиент,А АЗ НЕ ХАРЕСВАМ ДА МЕ ТРЕТИРАТ КАТО ....Ако всички имахме нужното самоуважение такива места биха фалирали отдавна.За моя изненада има и то много хора за които това не е проблем.Не ги разбирам.Много бих искала някой да ми обясни обаче ,защо след всичко което се изписа,изчете и препати по темата Джъмбо все още ходите там?Къде Ви е достойнството?!!!

# 8
  • София
  • Мнения: 23 064
Всички говорите за евтинийка и боклуци, ама жената си е харесала гърне за 79 лв. Тоест има стоки, както куче-марка, така и качествени маркови.
Аз също бих те посъветвала да се обърнеш към комисията за защита на потребителя - тя определено си върши добре работата!
И не съм съгласна с още нещо. Дори и авторката да не е била от най-кротките и милите в магазина, недопустимо е подобно отношение към клиент  Naughty Това само в нашата мила родина го има. В нормалните държави ще ти целуват задника (без извинение), за да си купиш нещо от тях.

# 9
  • Мнения: 4 379
Всички говорите за евтинийка и боклуци, ама жената си е харесала гърне за 79 лв. Тоест има стоки, както куче-марка, така и качествени маркови.

Когато ходих аз,няколко месеца след откриването гледах столчета за кола.Носеха марката на Чико,но бяха много твърди и материята хич не ми допадна....изобщо не си приличаха с чиковски столчета от други магазини. ThinkingХвърлих един поглед на количките-същото впечатление.Не го посетих повече този магазин.Преди около месец едно майче бе купило уред за стерилизация-дефектен и също не бе евтин,но не помня сумата.Оплака се тук във форума.Аз коментирах всичката стока и евтината и скъпата.

# 10
  • Мнения: 95
Напиши оплакване директно до централата им в Гърция.

# 11
  • Варна
  • Мнения: 1 241
Изключително неприятна случка.   Hug
Незнам дали имат сайт, ако да - и там опиши всичко.
Хубавото е, че си видяла и запомнила името на "г-н Управителя".
Дай повече гласност, дано човека си получи заслуженото.  Naughty

# 12
  • Sofia
  • Мнения: 9 789
Аз пък съм фен на Джъмбо. Много неща съм купувала от там, не ми се е случвало качеството да не отговаря на цената. Относно случката не знам ти как си се държала, така че не мога да преценя. Обаче относно отварянето на гърнето - ако опаковката е била такава че ако се наруши няма как да се възстанови, нормално е да не искат да ти го отворят. Ако в магазина поискам да ми отворят вакуумирано сирене за да го опитам, дали е редно да се възмущавам ако ми откажат, а?

# 13
  • Мнения: 5
Да се присъединя и аз-преди няколко месеца исках да купя на сина ми триколка.Въпросната триколка струва 199 лв.Тези триколки са вдигнати над 1 метър височина и са завързани с верига.Най-учтиво помолих да ми свалят мострата, за да мога да я разгледам и тествам,но представете си каква беше изненадата ми като "продавач-консултанта" ми отговори,че това не е възможно!!!!Било им забранено!!!Попитах го как тогава да преценя дали е това,което ми трябва,за да го купя.А той ми отговори:Купувате си го (199 лв.!!!!) и ако не сте доволна го връщате!Но не съм сигурен дали ще ви уважат рекламацията!!!!!!!!!!!!!!Онемях!!!!
За качеството на стоките може да прецените само като влезете на входа и видите мястото за рекламации-това е цял отдел със собствена структура и работно време!!!В кой магазин по света го има това????!!! В Гърция този магазин е със статут "магазин за един лев", а тук ние се избиваме да пазаруваме!!! newsm78

# 14
  • Мнения: 2 142
Моето мнение е като на повечето от по-горе изказалите се- обърни се директно с жалба към Комисията за защита на потребителите. Аз също съм отвратена от отношението на персонала в Джъмбо. След няколко неприятни инцидента в магазина, различни, с персонала и със стоката, въобще не влизам там. Да не говорим, че е страшен боклучарник и играчките са ужасно прашни, може да ви се струва смешно, но това много ме дразни.

Общи условия

Активация на акаунт