Заплашваха ме в магазин Джъмбо

  • 97 042
  • 249
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 6 206
Каспър, забелязала съм в доста теми, че имаш меко казано странни разбирания по много въпроси. Добре че не всички сме като теб и сме достатъчно разумни да си търсим правата.

И как ме определи каква съм?  Joy
Меко странни са за теб. Като отворихме темата за моята особа - да ти кажа, че аз съм много строг клиент. И никога не правя компромиси.
Даже мога да кажа, че имам много богата клиентска култура. Но не очаквам да отида в кварталната кръчма с пластмасовите столове и ликьосаните и изгорени покривки и да очаквам да ми бъдат подредени по големина четири вилици и уред за отваряне на омари... Защото темата е точно такава.
Но ако държите мога да се включа в общото оплюване и ууууто, мога го много добре.  Simple Smile

# 46
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
А те какво ли си мислят - българите са будали, бедняци, мизерници - не заслужават да се хабим и работим за тях. Тогава аут от Бг и да си носят джунджуриите обратно в Гърция.

Само ще отбележа, че персоналът в магазина е от българи. Каквото и да нарежда собственикът, крайното изпълнение е от българи, които очевидно са така възпитани.

# 47
  • Мнения: 4 397
.....И никога не правя компромиси.
Даже мога да кажа, че имам много богата клиентска култура. Но не очаквам да отида в кварталната кръчма с пластмасовите столове и ликьосаните и изгорени покривки и да очаквам да ми бъдат подредени по големина четири вилици и уред за отваряне на омари... Защото темата е точно такава.
Но ако държите мога да се включа в общото оплюване и ууууто, мога го много добре.  Simple Smile
Това последното си е обикновено заяждане и няма нищо общо с темата.А тя е за абсурдно и агресивно поведение на управителя на голям  столичен магазин спрямо клиентка и едногодишното и дете. Без да претендирам  за ''богата клиентска култура'' все си мисля че категорията на заведението не определя това дали персонала ще блъска и заплашва клиените .Ако греша моля попълнете празнотите в моята клиентска култура и ми кажете по какво разграничавате магазини ....а може и заведения където блъскането и заплашването на клиенти е част от обслужването  Shocked.Аз не бих искала да попадам в такива,но на втатата не го пише а от вън няма как да видя броя на приборите и покривките. Cry

# 48
  • София
  • Мнения: 1 890
     Джъмбо се води хипермаркет на самообслужване. Т.е. персоналът там е само за нареждане на стоките, не за консултации на клиентите. Това ми беше обяснено от една разбесняла се служителка веднъж, след като ме видя да отварям един бебефон - не можело и т.н. Как пък не ще купя нещо за 100 лв без да го видя.  Crossing Arms Оттогава никой не питам - отварям си, ровя си и се оправям сама.  Laughing

Последна редакция: пт, 17 сеп 2010, 15:04 от Mirena80

# 49
  • Мнения: 176
Нещо не разбирате какво иска да ви каже Каспър, въпреки че и Тигър помага?
Ще допълня и аз. Просто има и други гледни точки, тези на персонала и управата.
Да, това е хипермаркет. В нормалните страни - магазини за хора с ниски доходи. Тези с по-високи от средното ходят там където стоката се отваря и пробва, и им се обяснява, и консултира, и им я носят у дома, и я връщат и т.н. За това се плаща и има различна култура на пазаруване. Но дори и да приемем, че тук не сме дорасли за тази култура, сме и недисциплинирани. Всеки магазин си има правила. Ако не ни харесват - не посещаваме магазина. Например в Метро късате ли метро-единиците, за да си вземете едно масло от четирите? Не!Значи спазвате правилата. Тук не сте ги спазили, а сте възмутени. Изобщо не ми пука за Джъмбо и гърците, притеснява ме това, че не разбирате хората, които се опитаха да ви помогнат как да не се стига до това

# 50
  • София
  • Мнения: 23 079
енито, хубаво - магазинът има собствени правила и политика. Къде са изнесени, че да знае непросветленият клиент как да се държи и какво да прави в джунглата им? Или просто трябва да гадае на какво има право и на какво не?

# 51
  • Мнения: 176
tonkabonka, върни се на разказа на chanel5 в първия пост. Поскала е да и отворят гърнето, отказали са. Значи са я запознали с правилото да не се разопакова стоката. Повторила е иска си пред управителя - отново й е обяснено, че не може. Би трябвало да е запозната вече с правилата.

# 52
  • Мнения: 375
От няколко месеца в Джьмбо има табели,че стоката не може да се пробва или да се разопакова.Има клиенти ,които направо прекаляват с ровенето и сьсипването на стоката.Лично сьм го виждала това как отварят ,разглеждат и после го захвьрлят дори и в другата част на магазина има стоки,от които са се отказали,но ги мьрзи да ги вьрнат на мястото от което са ги взели.Сьгласна сьм обаче стоките,които наистина струват повече да може да се отварят и да се проверяват на място от клиента.

# 53
  • Мнения: 0
Здравейте, аз присъствах на този случай, за който разказва госпожата. Мога само да кажа, че съвсем не беше така, както го описва тя. Доколко знам в магазина е забранено отварянето на стока. Навсякъде с големи букви пише: "Благодарим Ви, че не отваряте опаковките". Жената отиде на касите и поиска да и се отвори стоката, която искаше да закупи, служител от JUMBO и каза, че това не е разрешено. След това тя поиска да говори с управителя на магазина, в случая Симеон Владимиров. Дойде човекът и обясни съвсем любезно, че това е против правилата на магазина. Жената започна да спори с него, след това детенцето и бутна няколко тетрадки и тя мина с количката отгоре. Управителят я помоли да си ги вдигне, а тя каза че не ги е бутнала тя и не я интересува, след което Симеон Владимиров я помоли любезно да напусне магазина. Това беше целият случай.

Не знам Какво очаквате Госпожо... но Вашето поведение беше на много ниско интелектуално ниво и въпреки това пак се отнесоха с уважение към Вас.

# 54
  • Мнения: 6 713
Е сега какви са тези включвания от хора, регистрирани днес във форума? Че пък и присъствали на тази случка? Thinking

# 55
  • Мнения: 0
Ами нови ама при такива глупости дето ги пише тая госпожа и аз се регистрирах. Дали управител на такъв голям магазин ще вземе да се държи по тоя начин - не вярвам. Просто някои е ядасан че не е неговото и решава че господина и е виновен. Е така е в България е заради такива хора сме на тоя хал.

# 56
  • Мнения: 176
Е сега какви са тези включвания от хора, регистрирани днес във форума? Че пък и присъствали на тази случка? Thinking

наистина ни налазиха очевАдци. Приключвам и аз тази тема Stop

# 57
  • Мнения: 6 713
Eто какво излиза на първо четене от този подфорум като теми-оплаквания, така че може би трябва да се замислим дали това не е реалност! Naughty А не измислени оплаквания от майки с деца!  Naughty

JUMBO

В Джъмбо Пловдив следят клиентите

Какво мислите за надпис "НЕ ПИПАЙ" в магазин за детски играчки?

В Клюкарника може и още теми да има!  Whistling

# 58
  • Мнения: 0
В кои магазин е този надпис " не пипаи+ че не разбрах

# 59
  • Мнения: 6 713
В кои магазин е този надпис " не пипаи+ че не разбрах


ми рови си темата и си чети

Общи условия

Активация на акаунт