Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 12 ноем. 2005, 19:39 ч.
  • Преглеждания  479  Мнения  4  Онлайн  1
Отговори
  • Бургас
  • Мнения: 233
Здравейте на всички които ще ми помогнат със своят опит.Преди 2 дена махнахме на синчето ми 3-те сливици.Той е на 4 годинки.От тогава насам започнаха да го болят крачетата и не иска да върви.Обадих се на лекаря и той ми каза че е нормално няколко дена да го болят ставите.Но аз се притеснявам защото рачичките него болят а само крачетата.Нормално ли е това.Направо като го гледам как плаче милото сърцето ми се свива.Имали някой от вас които са се сблъсквали или са чували за нещо такова?Благодаря ви предварително.

Реклама
# 1
  • Мнения: 1 134
Спомням си, че когато вадиха моите, анестезиологът беше добавил нещо в упойката, за да "не ме трови" - извинявай, профански звучи, но само това си спомням, бях на 9. В резултат - не можех да се движа цяла седмица. Разхождаха ме вкъщи на табуретка с колелца - цялата бях схванта като в гигантска мускулна треска. И мускулите, и ставите ме боляха жестоко. После отшумя. Предполагам, че става въпрос за нещо подобно.
Бързо възстановяване! Вероятно и аз ще имам нужда от инфо, защото ни предстои и на нас махане на сливица...

# 2
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 735
Обадих се на лекаря и той ми каза че е нормално няколко дена да го болят ставите...

 Shocked

Въобще не е имала дъщеря ми такова оплакване  Naughty.
Вадила съм и 1-во само 3-тата и после и 3-те. с пълна упойка...
И след 2-те операции детето си вървяло без оплаквания.
Само след 2-рата операция лекаря ме предупреди, да съм плътно до нея 24 часа, за да не и падне нещо кръвното и да припадне тя. Слава Богу - нямаше такова нещо.

# 3
  • при децата
  • Мнения: 3 405
На мен ми извадиха сливиците, когато бях на 9. Помня, че много ме боляха глезените и не можех да стана от леглото, направо не можех да си стъпя на краката. Но правих някакви упражнения със стъпалата, вече не си спомням какви,и ме мазаха с някакво червено,течно лекарство.
Отидете при ортопед и му обяснете всичко, ако оплакванията продължават.
И се надявам всичко да е наред и при вас да остане само смътен спомен. Grinning

# 4
  • sofia
  • Мнения: 1 419
Това е от общата (пълна) упойка. Моя син също се чувстваше така, минава за около 1 седмица.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт