25% намаление в Хиполенд

  • 73 459
  • 556
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 555
Та дамата обясни, че изоставали с поръчките, но нямало как да се обадят на 5000 човека и ми благодари за търпението.
Цитат
Значи - като не можеш да поемеш голяма лъжица се храниш с малка  Mr. Green
Защото по Ес закон мога да им върна пратката, като ми дойде куриер на вратата и им кажа, че 'цвета на това лего не е като на монитора ми и просто видиш ли не ме кефи'. Тогава дали ще им е приятно 5000 души да постъпят така и дали няма да използват едно нещо наречено и-мейл, с който да си вържат гащите и поне да се извинят на тези хора. Не е толкова трудно да снемеш от една база данни едни имейли и да пратиш еднакво съобщение до всички. Айде ся. Пък ако трябва ще си наемат допълнителен персонал за този период. Достатъчно е дори един човек и е работа за максимум ден. Оправдания в случая няма  Stop И други търговци правиха разни петъци с различни имена и си доставиха всичко в срок. Не вярвам да са имали по-малко поръчки в същия ден.

# 496
  • Русе
  • Мнения: 5 347
Електронната търговия тук е пародия в повечето случаи това е истината.
За това масово се пазарува от чужбина.
Бертичка е обяснила защо.

# 497
  • Варна
  • Мнения: 4 923
Аз в никакъв случай не ги защитава и за мен това не е коректност, но за жалост нещо, ако не е изрично оповестено е по закон, но ако е е по правилата на търговеца и ние като клиенти при поръчка се съгласяваме с тях. За жалост в България сме далеч от нормалното и клиента не е важен и няма никакво уважение към него.
Скрит текст:
Не знам дари тук съм писала за случая с магазин, в който имаше табуля "забранено влизането с бебешка количка". По думите на КЗП няма никакъв проблем, щом тъговеца така е решил и го е оповестил. Това било негово желание и некой не може да му го успорва. За мен това е дискриминация, но явно само за мен, но не и според закона.

# 498
  • Мнения: 555
Щом има закон тогава правилата на търговеца не важат, без значение, че ние сме се съгласили с тях. Освен това извадих достатъчно от 'правилата на търговеца", за да стане ясно, че сме в правото си да си търсим своето.
За подобно отношение на друго място биха се извинявали стократно и биха компенсирали по някакъв начин. Но вината тук е само и единствена наша, защото докато всички мишкуват и се примиряват и не четат и ги мързи да се занимават "щото имат достатъчно други грижи", нещата ще стоят по този начин  Peace
Разберете, че трябва да търсите и отстоявате правата си. Утре когато вие случайно или не нарушите нечии права ще ви прискрипят без да му мислят, нали?  Wink
Не може да поемеш поръчки на хиляди хора и да не вдигаш телефон, да не даваш никаква информация. Догодина ще е същото, но аз със сигурност няма да пазарувам от тях, не и онлайн. 

# 499
  • Мнения: 68 642
Аз лично си знам правата..
Но написах къде не си права според мен - в това, че нямаш сключен договор, докато не получиш номер на товарителница. Нали правите разлика между приемане на поръчката и приемане на офертата? Всички имахме приети поръчки, но непотвърдени....тоест нямахме договор все още. Затова и няма как да ги атакуваме за неизпълнение на нещо, което все още не е сключено..

# 500
  • Мнения: 555
Правя разлика  Grinning

# 501
  • Пловдив
  • Мнения: 3 624
Момичета,избягвам да пазарувам от Хиполенд онлайн /не че не ми харесва,ама знам колко са тегави/.
Имам следния въпрос. Промоцийте ,които виждам онлайн има ли ги и в магазина ?

# 502
  • Мнения: 68 642
Би трябвало. Нали това им е коледната брошура Peace
Стига да са налични в конкретният магазин де, не ги знам дали поддържат наличности и дали постоянно зареждат. Но щом са в брошурата...

# 503
  • Пловдив
  • Мнения: 3 624
Благодаря ти.Още утре ще проверя дали е налично в Пловдив.

# 504
  • Мнения: 6 833
Да, нещата от коледния каталог ги има в магазините на тези цени. На Лудия петък играчката, която исках я нямаха и поръчах онлайн, но после я бяха заредили и пуснали на промоция и я взех от там пак на тази цена, че и без доставка

# 505
  • Мнения: 143
Момичета, все още не съм получила нищо. Звънях на куриера. Обясниха ми , че не са получили стоката пт търговеца. Иначе от петък имам създадена товарителница, но пратка не  Sad

# 506
  • Пловдив
  • Мнения: 1 029
Вчера в неделя ми звъня телефона,но шофирах и нямаше как да вдигна.Непознат номер беше,после видях че в сайта на хиполенд ми пише задържана на поръчката.Тази вечер ми пишат имейл,че легото го няма,ако искам друго да изберем пак с 25 % отстъпка.
Но ми пишат че ме търсили многократно на телефона и не съм отговаряла.Така се ядосах....като че ли не виждам колко пъти са ми звъняли..........

# 507
  • Мнения: 6 833
А да попитам на някой дали са му предложили 25% отстъпка, която няма да ползва?

# 508
  • Мнения: 555
Като се вдигне малко шум стават някак по-активни. Анулираха ми поръчката от 18ти и ми пуснаха нова пак със същата отстъпка, но без едно от нещата ми в нея. Здраве да е, не ми беше от важните артикули, но пак не е коректно. Анулират, подновяват, правят каквото си искат. Информация нулева. Браво Хиполенд, така се работи с клиенти!   smile3501
Истината е, че в България има много малко онлайн (а и физически) магазини, които наистина знаят как се привличат клиенти, но вината си е наша. Като им покажеш, че в океана плува много риба, тогава се замислят, дали те са най-голямата риба и дали винаги най-голямата е най-търсената.

# 509
  • Варна
  • Мнения: 4 923
Сега разбрах, че днес имало великденско намаление.
Някой да знае до кога е и колко %?

Общи условия

Активация на акаунт