Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 24 ноем. 2005, 10:37 ч.
  • Преглеждания  273  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 191
Здравейте,
вчера беше 2та ваксина на сина ми  - полио и ДТК и този път реагира с много висока Т - 39 градуса.
Педиатърката каза да даваме Панадол през 6 часа, но резултат за сега няма.
Въпроса ми е, дали да ползвам други методи за сваляне на Т - охлаждане, увиване в мокър чаршаф, а също и как да обличам? Той гори и за сега е с боди и тънка жилетка.

Реклама
# 1
  • все тук
  • Мнения: 1 626
Сложи на китките на ръцете му и на крачетата напоени в оцет кърпи - вържи ги. Не го навличай - добре облечен, но не и тънко. Можеш да му направиш баня с по-хладка вода - 34-35 градуса. и продължавай да даваш Панадол

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт