Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 1 дек. 2005, 23:22 ч.

Реакция след ДТК реимунизация на 17 месеца

  • 370
  • 4
  •   1
Отговори
  • на брега на Марица
  • Мнения: 277
Мили мами,
вчера сложиха на Алекс 4-тата ДТК ваксина. Вечерта вдигна температура около 38 градуса, дадох Нурофен, през нощта се събуди и не спа час и половина, не е плакал, но Т беше 37,5 и пак дадох Нурофен. Ръчичката, в която му я биха, вчера го болеше, но днес не показваше някакъв дискомфорт при обличане или движение. Температурата днес беше около 37,5.
Много ме озадачава следното: следобяд спа само 1 час (обикновено спи около 2-3), събуди се с рев и цялата му глава мокра от пот. Тази вечер заспа нормално и след час и 15 мин. пак се събуди и пак същата история - главата мокра и реве  Температура няма в момента - челото му е хладно. Angry
Той беше болен - с отит, но от оздравяването до ваксината минаха повече от 15 дни...
Какво е това чудо?!?!
Много се притесних  Cry

# 1
  • Самоков
  • Мнения: 1 818
Най-добре е да се обадиш на педиатърката и да се посъветваш с нея дали е нормална такава реакция. И ако се налага дори, нека го прегледа. Така ще си по-спокойна. На моя син четвъртата ДТК му я напрапвиха на 18 месеца и за разлика от първите 3 пъти (когато беше съвсем малък) на ръката му се образува едно топче, което вече два месеца по-късно още не се е разсеяло напълно. Вярно е че доста намаля, но първия месец след ваксината беше доста голямо. На първото ми дете също беше така на 18 месечна възраст.

# 2
  • vidin
  • Мнения: 2 910
За щастие Марти никога не вдигала температура след имунизация и не е имала реакции,както при вас,но на моя приятелка сина и,е реагирал по същия начин,дори не само вследствие на ваксини,а и когато техни съседи правят ремонт и се вдига много шум и няколко дни реагира по същия начин.Казали са им,че тази реакция се дължи на неприятното изживяване за детето,но всичко отминава за няколко дни.За твое успокоение,можеш да се обадиш на педиатъра ви и да го споделиш.
Дано неразположението на детенцето отмине бързо.

# 3
  • Няма такава държава!
  • Мнения: 1 016
Обади се на педиатъра, за да си по-спокойна, но според мен всичко това е реакция на ваксината, особено температурата и неспокойния сън. При нас беше същото на всичките пъти, в който и слагаха ДТК, само дето вдигаше Т не на следващия ден, а през 2-3 дена. Ако продължава с Т, Нурофен или Панадол, а може и да ги редуваш през 4 часа. И не се притеснявай толкова.

# 4
  • на брега на Марица
  • Мнения: 277
Благодаря ви за отговорите - успокоихте ме!
Пък и Алекс днес е добре, няма температура и спи добре  Simple Smile
Притесних се най-вече заради изпотяването, но вече всичко е ОК.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт