Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 2 дек. 2005, 13:15 ч.

Дали са гъбички това? На скъвката на устата?

  • 394
  • 6
  •   1
Отговори
  • на ОколовръсТното в ПАЛАТка
  • Мнения: 4 176
Снощи забелязах на устичката на малкия зачервяване. Точно на сгъвката м/у горна и долна устна ( ъгълчето на устата). Тази сутрин беше и от другата страна. Сега вече има коричка и малко гной. Що е то според вас? Дали са гъбички?
Аз разбира се, ще го заведа след малко на доктор, но все пак някоя от вас сблъсквала ли се е с нещо подобно?

# 1
  • Мнения: 7 301
Мисля си,че ако са гъбички,трябва да е побеляло.Може да е афта,ако си е бъркал с мръсни ръце в устичката. newsm78

# 2
  • на ОколовръсТното в ПАЛАТка
  • Мнения: 4 176
Говорих с личната лекарка и каза да купя балсама на Д-р Тайс и да мажа до понеделник. Ако не мине да го водя.
Аз обаче започвам да си мисля, че е липса на витамини. Т.е. Вит А. и сега почва да се подсича тук-там.
Чудя се какви витамини да му давам. Малкия е с Таласемия Минор и не трабва да има желязо във витамините му. Дали има такива без желязо? А от друга страна не е ли малък за витамини? Оххх хайде някой по-в час от мен да се изкаже компетентно моля.

# 3
  • В приказките
  • Мнения: 1 144
  love001Не мила не мисля че това е афта .Понякога му е ставало и на моя син но сигурно си е лапал ръчичките или нещо неизмито..Не се притеснявай. За твое успокоение се консултирай с лекар.[Оправяйте се бързо.Адали не е липса на витамини?

# 4
  • на ОколовръсТното в ПАЛАТка
  • Мнения: 4 176
  love001
.Адали не е липса на витамини?
И аз това питах.

# 5
  • New Zealand
  • Мнения: 5 183
Оххх хайде някой по-в час от мен да се изкаже компетентно моля.
Ами лекар най-добре да ви види. Ние от разстояние можем само да гадаем.
Дано бързо ви мине.

# 6
  • София
  • Мнения: 215
Айде бе- балсама на др. Тайс чак пък на сгъвката на устата, то верно, че е ефикасен, ама не за навсякъде. Извинявам се- лично мнение!
Виктор имаше такава раничка, точно на същото място и я мазах наколко дни с Дактарин- мина! Беше по съвет на Л. лекар!
Аз, когато бях бременна имах същите/ рагади/ по устата и ги лекувах пак с Дактарин. Тогава набл. лекар ми каза, че са точно от липса на витамини!
Успех!

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт