Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Гинекологични и репродуктивни консултации
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-3 от 3 отговора

Варна

Мнения: 6
Здравейте! Искам да ви попитам съвместим ли е приема на хапче Микомакс, при положение, че взимам Логест? Също така сега почнах втората опаковка Логест, а гърдите ми ще се пръснат. Да очаквам ли това да отшуми. Благодаря предварително.
Цитирай


Мнения: 1 941
Здравейте,

Насочихме Вашето питане към акушер-гинеколог и очакваме неговия отговор, който ще публикуваме веднага след неговото получаване.

Поздрави,
Екип на АГ болница "Д-р Щерев"
Цитирай


Мнения: 1 941
Здравейте,

Няма проблем да приемате едновременно Микомакс и Логест. По отношение на втория Ви въпрос то е срещано в първите три месеца от стартирането на прием на хормонални противозачатъчни медикаменти да имате описваното от Вас напрежение в гърдите. В много редки случаи при някои пациенти това напрежение не отшумява.

С поздрави,
д-р Ралица Милчева,
Акушер-гинеколог, АГ болница "Д-р Щерев"
Цитирай

Варна

Мнения: 6
Много ви благодаря за отговора. Казаха ми, че флуконазола в Микомакс ще спре действието на таблетките и това беше причината за опасенията ми. Smile
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-3 от 3 отговора