Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 6 дек. 2005, 17:31 ч.

извънменструално течение

  • 925
  • 8
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 4 813
моля модераторите да изтрият тази тема. непресъснато ми се случва да получа отговор, че сесията ми е изтекла, а после писанията ми да излизат по два пъти.

# 1
  • Мнения: 10 033
Не е спешно състояние. Обикновено при такова течение гинекологът сменя противозачатъчните. По-често се появява при нискодозирани хормони. Аз смених няколко вида, докато попадна на подходящи противозачатъчни.

Не разбрах защо да изтрият темата... Както и да е.

# 2
  • София
  • Мнения: 4 813
помолих да изтрият темата, защото поради проблем с компютъра/връзката съм я пуснала два пъти. едното "копие" може да се изтрие.

# 3
  • Мнения: 10 033
Това ясно, но не виждам първата тема  newsm78

# 4
  • София
  • Мнения: 4 813
малко по-надолу е, все още на първа страница

# 5
  • Мнения: 33 218
малко по-надолу е, все още на първа страница

Няма текст в другата тема  newsm78
Не знам какъв е случая ти, но аз съм имала веднъж извънменструално кървене. Пиех противозачатъчни от 7 месеца, имаха странични ефекти, на 7-ия месец получих кръвоизлив в средата на приема, без да съм пропускала хапче. Спрях ги на своя глава, но от тогава не смея да пия хапчета. След това всичко се нормализира, не съм имала проблеми. Тогава не бях раждала.

# 6
  • Ottawa, Canada
  • Мнения: 2 452
Много общо е зададен въпроса. Кървенето може да бъде признак на  всяко по-често срещано заболяване в АГ практиката, както и на нормално състояние (може да има кървене по време на овулация). Конкретизирай, за да получиш по-ясен отговор. 

# 7
  • София
  • Мнения: 4 813
не знам как е изчезнал текстът в друга тема - бяха си две нормални еднакви теми newsm78

въпросът е зададен общо, защото е общ, т.е. не става дума за конкретен случай, а по принцип. какво може да означава зацапването извън времето за нормална менструация и защо е необходимо да се потърси лекар?
според отговорите, които са дадени досега, може да става дума за:
- неправилно предписани противозачатъчни таблетки (при прием на такива)
- овулация (каквато обаче не би трябвало да има, ако се приемат противозачатъчни таблетки)
- почти всякакво аг заболяване

# 8
  • Ottawa, Canada
  • Мнения: 2 452
не знам как е изчезнал текстът в друга тема - бяха си две нормални еднакви теми newsm78

въпросът е зададен общо, защото е общ, т.е. не става дума за конкретен случай, а по принцип. какво може да означава зацапването извън времето за нормална менструация и защо е необходимо да се потърси лекар?
според отговорите, които са дадени досега, може да става дума за:
- неправилно предписани противозачатъчни таблетки (при прием на такива)
- овулация (каквато обаче не би трябвало да има, ако се приемат противозачатъчни таблетки)
- почти всякакво аг заболяване



Затова казах, че е общо зададен въпроса. Първо трябва да се знае дали се приемат противозачатъчни или не; дали жената е със спирала или не. Тогава вече може да се продължи с предположенията.
По принцип едно кървене може да е признак  на нормалност, както и на раково заболяване (това са двата крайни случая, които са малко вероятни средно статистически). Оттам нататък - бременност, хормонален проблем, инфекция, миома,  травма - всичко е възможно. Трябва да се отиде на лекар за да се изключи именно онова крайно състояние, което споменах по-горе. Както казах, вероятността е малка, но е редно да се елиминира. Прави се хормонален профил, ПАП тест (ако е нужно), микробиология, ехография, ако трябва и биопсия.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт