Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Автомобили
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
720-734 от 735 отговора

София

Мнения: 506
Само да кажа, че си намерих огледалце на ОМВ-то на Ломско шосе след кръговото на Надежда Smile
Цитирай

по света

Мнения: 1 437
Някой от вас да кара по околовръстното,всякакви съвети приемам.Днес пътувах в 111 и се потресох,досрамя ме да имам кола и да пътувам с наркоманите.
Цитирай


Мнения: 1 711
Много жалко ако в градски автобус се возят само наркомани.
Цитирай

София

Мнения: 3 385
Някой от вас да кара по околовръстното,всякакви съвети приемам.Днес пътувах в 111 и се потресох,досрамя ме да имам кола и да пътувам с наркоманите.
Какви съвети ти трябват?
Цитирай

София/Варна

Мнения: 1 849
juliana, от каране по околовръстното за мен по-лесно няма Wink
Излъгах ... по магистрала е ще по-лесно Wink
Цитирай

Sofia, Bulgaria

Мнения: 0
Само да кажа, че си намерих огледалце на ОМВ-то на Ломско шосе след кръговото на Надежда Smile
Върши ли ти работа ? По -лесно ли ти е с него .... newsm78 newsm78
Цитирай

София

Мнения: 506
Да, защото един път за малко да засека една кола, която ми идваше от дясно, а аз не я виждах в огледалото и исках да се престроя... шофьорът сигнализира и се прибрах... но се уплаших и постоянно след случката се обръщах и назад, за да съм сигурна, че няма никой, когато отивам в дясно.
Малкото огледалце съм го лепнала долу в дясно на страничното огледало и сега имам перфектна видимост, а и както казах виждам гумата и бордюра, когато паркирам назад Smile
Цитирай

Sofia, Bulgaria

Мнения: 0
Да, защото един път за малко да засека една кола, която ми идваше от дясно, а аз не я виждах в огледалото и исках да се престроя... шофьорът сигнализира и се прибрах... но се уплаших и постоянно след случката се обръщах и назад, за да съм сигурна, че няма никой, когато отивам в дясно.
Малкото огледалце съм го лепнала долу в дясно на страничното огледало и сега имам перфектна видимост, а и както казах виждам гумата и бордюра, когато паркирам назад Smile

хмммм и аз ще си сложаааа колко парички е ?
Цитирай

София

Мнения: 506
оо... 2лв са 2 броя в комплектче Smile
Цитирай

София

Мнения: 2
Здравейте,за първи път пиша в тази тема.Имам книжка от много скоро,а кола от около 10 дни.За съжаление инструкторът ми не беше много добър,не му пукаше дали ще ме научи (смятайте щом до последно не ми беше казал да изключвам от скорост на светофар,а ме караше да си стоя на първа с натиснал съединител,дори на светофари с по 60-70 секунди чакане..).Взех книжка,защото извадих късмет,попаднах в страхотно задръстване.За около седмица тренировки с майка ми и баща ми започнах да карам доста добре и днес беше второ ми каране сама.

И тук идва единствения,но за сметка на това ОГРОМЕН проблем - тръгването от баир.Днес реших да покарам сама из центъра,защото си казах "център - всичко е равно"..Но на един светофар около Евлоги Георгиев попаднах на адски стръмен баир и не можах да потегля.Колкото и пъти да опитвах,колата вървеше назад и гаснеше.Включих аварийни,направих адско задръстване,бибитканици,рейсове,псувни..Накрая се разплаках и след време една жена ми помогна.Тръгнах към вкъщи и имаше още един лек баир - зад НДК..Същата ситуация,пак аварийните,не знаех къде да се дяна..Отново един мъж ми помогна.Не знам как да се справя с този проблем,моля ви помогнете ми,защото беше ужасно..Опитвам се да паля на баир,не става...
Цитирай

С питане до Цариград, стига се, но с ... отзад!

Мнения: 5 881
 Лола - автоматик!  Mr. Green Тръгва от всякъде!  35
 Шегувам се, но аз понеже карам автоматик и си го рекламирам, много си го харесвам!
 Иначе, съжалявам за случката, мен на първия изпит ме скъсаха за това, а сега след толкова време на автоматик вероятно пак ще ми е проблем.
 Като за начало, ако така закъсаш, първо игнорирай всичко около теб и се успокой, можеш да тръгнеш на ръчна - дърпаш я и палиш колата и като я усетиш, че тръгва пускаш ръчната (не ззнам дали добре обясних, вероятно ако не съм някой ще ме поправи). Това е за спешни случаи.
 А иначе - намираш си някое място с наклон и се упражняваш, първите пъти с някой да ти покаже, после сама, докато му хванеш цаката. И не се шашкай, ще се научиш, просто трябва малко практика.  Peace

 За околовръстното - там е лесно, хващаш си средната лента и си караш.

Аз все още съм без дясно огледало и съответно често престрояването в дясно ми е трудно.  Crazy
Цитирай


Мнения: 1 602
Много е важно да научиш как да намериш баланса между газ и съединител. Мен това ме научи първо баща ми..Колко ме е учил на една естакада няма да ви шепна. Плаках и карах ама съм му много благодарна, защото ме научи.  На баира махаш от скорост и натискаш спирачката. Като остане малко до зеленото включваш на първа, като държиш спирачката и като стане време да тръгваш, сменяш десния крак от спорачката на газта и тръгваш плавно с полусъединител и газ. Мен така са ме учили
Цитирай

Дания

Мнения: 372
Като стана дума за огледала-може би най-важното нещо,което запомних от инструктура беше,че лявото огледало така трябва да е нагласено,че да се вижда дръжката на задната врата Peace
Това е състоянието на идеалната видимиост.В началото на моята практика ми падна вътрешното огледало и се наложи да карам така няколко дни.Гадничко е ,но така свикнах да гледам страничните Very Happy
За потеглянето под наклон.-LoLi7a(ще ти изям подписа Love Crazy)Не съм ти е обяснила правилно PeaceПолзвай ръчната.Това пък го научих от милото.Като карах курсовете срещата ни с инструктора беше на място с лек наклон.В началото винаги,ама винаги тръгвах назад.Оттренирахме го,но не ми каза за ръчната.
Цитирай

sofia

Мнения: 100
За тръгването на баир- цялата работа е в съединителя, докато единия крак натиска спирачката, а другия- съединителя колата не мърда.Тогава започваш милиметър, по милиметър много бавно да отпускаш само съединителя до момент, в който колата бучи сякаш ще тръгне, но не мърда, това е момент, който трябва да научиш, да усвоиш с тренировки, кракът е под пълен контрол и нито натиска надолу, нито отпуска защото колата тръгва назад,и тогава контролирайки колата с левия крак върху съединителя,десният ти крак се премества от спирачката на газта и  започваш леко да подаваш газ, всичко става едновременно- десния подава газ, а левия бавно- милиметър,по милиметър отпуска съединителя, ако усетиш, че колата все пак тръгва назад- веднага натискаш съединителя и спирачка, но мигът на преместването на крака от спирачка на газ колата не се движи благодарение на полусъединителя, всеки сам открива този момент на собстваната си кола. Тренирай на спокойствие, а после в движението използвай светофарите с отброяването на секундите и започвай 4-5 сек. преди да светне зелено, като пак ти казвам -ти контролираш колата чрез съединителя, а коя спирачка ще ползваш, аз лично не си губя времето с ръчната, по-лесно ми е с педалите.Не се шашкай, ще го научиш, лесно е.Всеки е минал през това, но само простаците по улиците свиркат и дават зор-не им обръщай внимание, дори и когато караш перфектно все ще се намери някой селянин дето ще ти свирне на светофара, сякаш можеш да летиш .  :bouquet:
« Последна редакция: ср, 03 окт 2012, 09:08 от nelsi »
Цитирай

sofia

Мнения: 3 599
Да повторя и аз, тренираш на баир, докато овладееш "полусъединителя" - колата да стои на едно място, докато натискаш газта. Ако изгасне, тогава дърпаш ръчната, вдишваш дълбоко и действаш "по процедура".
На баир да ти изгасне колата е най-неприятно, еле пък ако има проблем и не пали от раз.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
720-734 от 735 отговора