Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 21 дек. 2005, 09:33 ч.
  • Преглеждания  3 148  Мнения  15  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 1 728
Здравейте, бременна съм в 18 - та седмица. Миналата седмица имах проблеми с пишкането ( в смисъл не излизах от тоалетната и ако можех бих си стояла по цял ден там). Тъй като страдам от пиелонефрит, гинеколожката ми препоръча да направя изследвания на урина. Изследванията показах наличието на някакви бактерии, които предизвикват бяло течение. И наистина, от около седмица - две имам бяло течение, което е постоянно. Изписаха ми да си слагам 6 дни по една капсула гино певарил. Докторката каза, че не е вредно за бебето и че абсолютно всички бременни имат такова течение. Вярно ли е? Кажете ми  и при вас ли е така? Защото съм притеснена. Особено като чета в упътването на лекарството, че е за лечение на микози.

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 1 182
Здравей!Не се притеснявай-няма да навреди на бебчо.През цялата си бременност 3 пъти съм си слагала.И трите пъти по 14 дни.Успех!

# 2
  • Sandhausen, Germany
  • Мнения: 2 776
Гино паверила наистина е за гъбички... които са чест проблем при бременни, но бактериите са друго нещо  и доколкото знам се лекуват с антибиотик и то след като се направи антибиограма. Консултирай се и с друг лекар ако имаш възможност!

# 3
  • София
  • Мнения: 733
Няма опасност за бебчо спокойно. По добре да се излекуваш.

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 330
Гино певарила е за гъбички. Когато ми намериха бактерии ми изписаха Полижинакс. Можеби е добре да се обадиш на гинеколога си за уточнение  newsm78

# 5
  • София
  • Мнения: 107
Гино певарила се изписва при наличие на гъбична инфекция. Не се безпокой за бебчо и аз по време на бременността ги ползвах за 14 дни. Според моята гинеколожка в последно време масово се наблюдават гъбички при бременни - всяка трети има, както се изрази. Важно е да ги излекуваш, така че действай!

# 6
Не се притеснявай, аз по време на втората бременност бях 2 пъти по 14 дни на Гино Певарил. Лекарят ми каза да не храня големи надежди, че ще се оттърва от течението, защото било често срещано при бременни, но за мое задоволство то изчезна след лечението. Успех и на теб!

# 7
  • Sofia
  • Мнения: 567
Доколкото знам, не всички бременни имат бяло течение, но не е рядкост. Аз също имах засилено течение, но при изследванията не ми откриха никакви бактерии. Въпреки това превантивно ми изписаха Гино-певарил. Първия път бях в четвърти месец и използвах половината опаковка. Не помня шест или седем бяха. Втория път беше няколко седмици преди да родя с цел саниране на влагалището за да не се зарази бебето с нещо като се ражда. Пък сега имам живо и здвраво бебе /Слава Богу!/, значи няма опасност Grinning Само дето това е медикамент срещу гъбички, ако е друга бактерия не знам дали ще се повлиае ConfusedАма щом това са ти изписали....

# 8
  • София
  • Мнения: 2 639
На мен ми откриха някакви чревни бактерии (мн. сложно беше за запомняне името) в 16 г.с. и ми направиха изследване с антибиогрма. Според нейните показатели ми предписаха антибиотик в комбинация с гинопеварил. (мен доста повече ме тревожеше антибиотика, но както ми обясниха докторите с които се консултирах по-добре нтибиотик, отколкото бактериите да стигнат до плода)

# 9
  • София
  • Мнения: 1 728
Благодаря за информацията. Ще се лекувам сега с това, пък да видим. Само дето аз мисля, че наличието на гъбички е съпътствано със сърбеж, болка и неприятна миризма, а при мен няма нищо такова... Просто едно течение и много ми се пишка  Embarassed

# 10
  • Sandhausen, Germany
  • Мнения: 2 776
С риск да стана досадна, но ще повторя...
Консултирай се с още един лекар! Бактериите могат да станат много опасни ако не се лекуват навреме, а това лекарство е за гъбички и се съмнявам че ще ти помогне.

# 11
  • Мнения: 2 650
Благодаря за информацията. Ще се лекувам сега с това, пък да видим. Само дето аз мисля, че наличието на гъбички е съпътствано със сърбеж, болка и неприятна миризма, а при мен няма нищо такова... Просто едно течение и много ми се пишка  Embarassed

Не е задължително. И аз в момента се лекувам с Гино Певарил заради гъбички/кандида/, но нямах никакви неприятни усещания - в смисъл имах само засилено течение, но без сърбеж, болка или неприятна миризма. Всъщност винаги досега, когато са ми откривали гъбички, е било при рутинен преглед, а не защото съм имала някакви оплаквания. Само че си мисля, че би трябвало да ти вземат секрет/намазка. Поне при мен така ги установиха... Не съм сигурна, че могат да се установят само от изследвания на урината...

# 12
  • Густо майна филибето,слънце грее от небето
  • Мнения: 1 645
И аз съм ползвала Гино Певарила,и то няколко пъти , а в 9 месец правих и курсове.Лекаря ми каза ,че до края ще си го влача това течение, и така и стана - било страшно упорито,и почти всяка бременна жена страда от него.

# 13
  • при любовта
  • Мнения: 878
zdraveite, i az sum na mnenie ,che tozi preparat e za gubichki ,a bakteriite trjabva da se lekuvat po antibiograma.Vse pak problema ne e samo s vlagalishteto ,a i s uriniraneto ,koeto e pokazatel ,che ima neshto i na otdelitelnata sistema.Po-princip i az imah kandida ,ot kojato mi se beshe usililo techenieto ( na men mi se pojaviha gubichkite sled lechenie s antibiotik - suvetvam ako i vie shte piete takuv da iskate da vi izpishat i protivogubichno sredstvo ) , i si slagah vaginalno + mazane vunshno .No mojata ginekolojka mi kaza da zagubja vsjaka nadejda ,che shte gi izlekuvam dokato sum bremenna .Principno zaedno s vlagalishtnite tabletki trjabva da se vzemat i prez ustata njakakvi ,ama az i ne pitah ......kato rodja-togava shte gi gonja gubite Laughing
No momichetata sa pravi kato te suvetvat da se posuvetvash i s drug lekar....

# 14
  • Мнения: 330
Да,за бактериите трябва антибиограма на базата на която ще ти изпишат подходящия за твоя организъм антибиотик.Попринцип преди бебето да промърда не е хубаво да се пият никакви лекарства.И аз бях някъде 18г.с когато ми изписаха свещички за гъбички,ама бяха гино дектарин и антибиотик и то Зинат,който е доста силен.Не се притеснявай.Бактериите ще изчезнат,а гъбичките вероятно ще си ги носиш до края WinkТе не могат да навредят на бебо .Чела съм,обаче,че ако раждаш нормално,може да получи конюктивид заради гадните гъби...

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт