Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/bg
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
тел. 0888965179
e-mail: francetobg@gmail.com
Бланка за заявка на доставка - изпраща се само при първата заявка за доставка или при промяна на данните на получателя или начина на изпращане и заплащане
Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
Бланка за заявка на доставка или Онлайн заявяване на транспортна услуга
Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.
Упътване за вписването на френски адрес за доставка
След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
Francetobg не предлага услугата взимане на пратките от пункт.
Smart Delivery предлага услугата срещу 2 евро на всеки пакет.
Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.
Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Ето нагледно как изглежда адресът на посредниците с новия интерфейс на сайта на Ларедут:
Francetobg:
Smart Delivery:
Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини". Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на трите фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания.
Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5
Важно! Когато липсва So colisimo, изберете това! Снимката се отнася само за Ларедут!
Приятно пазаруване!
С благодарности на Слънчогледка и Ева