Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Кърмене и захранване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

на Север

Мнения: 501
Здравейте момичета Hug
Отдавна искам да пусна темата и днес провокирана от срещата с една позната, на която са открили ендокринологичен проблем след прием на бромокриптин се реших.
Ще обясня с две думи. Още в родилното ми се препълниха гърдите и една акушерка ме посъветва да изпия няколко хапчета бромокриприн за да ми се нормализира кърмата. Изпила съм едно цяло хапче вечерта и една половинка сутринта(това още в родилното). След няколко дни изпих още едно хапче. През всичкото това време не съм спирала да кърмя. След посещение на педката в нас ми обясни, че това е било грешка и че приема на бромокриптин влияел върху нервната система на бебето. Моля ако някой знае нещо по въпроса да ми разясни, че днес след срещата с тази позната много се замислих. Бебето се развива нормално, но все се присещам за думите на лекарката.
Предварително ви благодаря  bouquet
Цитирай

Пловдив-Сащ

Мнения: 115
Знаеш ли тъкмо се опитвах да намеря някоя останала ми опаковка Бромокриптин, за да прочета какво точно пишеше и съставът му, но не успях.
Но по принцип той е доста силен препарат и в никакъв случай не е хубаво да се приема от кърмаче........Така че сама реши.Ако искаш докато го взимаш, не кърми бебето или не го взимай и  изцеждай излишъка от кърма, за да не направиш мастит.
Незнам тази акушерка с какъв акъл те е посъветвала така, но по принцип има толкова по елементари лекарства, които не се препоръчват за бременни и кърмачки......Аз също приемах бромокриптин, но защото исках да ми спре кърмата, а дъщеря ми беше голяма за кърмене.Освен това лекарят ми го изписа да го пия по определена схема, незнам нали 1 хапче или половин, оправят положението..........така че помисли за бебчо.Това е моето мнение.........Поздрави!!!
Цитирай

на Север

Мнения: 501
изпила съм общо 2 хапчета и половина, а и това беше първите дни, когато бебето едва ли е поглъщало повече от 20 -25 мл. на кърмене. Ефект наистина имаше, незнам куде отиде тая кърма, но от напомпани грди, направо деформирани от буци от първото хапче и поомекнаха толкова че да не ме болят. За жалост не съм знаела, че са чак толкова вредни за бебчето. Споменах и на гинеколога си още в родилното, че съм взела бромокриптин за да ми олекне малко и той нищо не каза. Sad
Цитирай

Пловдив-Сащ

Мнения: 115
Важното е, че вече не го взимаш нали?!?Така че споко!!!
Просто исках да ти кажа, защото когато аз го пих, просто се чувствах ужасно, постоянно  ми се повръщаше, виеше свят, трябваше да го приемам с  много храна, защото предизвиквал стомашно чревни проблеми - като запек, гастрити, язви и пр.
А и да са ни живи и здрави децичата и издръжливи на всякакви външни въздествия!!!Успех ти желая!!!
Цитирай

Sofia

Мнения: 1 204
Ох, вадя тази тема пак, за да не пускам нова...Аз вече писах, че днес ми беше последното кърмене. Заради хиперпролактимията, която имам и желанието ни да си имаме втото бебе се налага да спра да кърмя.При мен просто е почти невъзможно да се получи бременност без стимулация/заради високоя пролактин нямам овулация/. Предписаха ми Бромокриптин. Докторът каза, че не може да се кърми след приемането на лекарството.
  Изпих първото хапче и ми стана учасно лош. Повръщах. Чувствам се ужасно, но знам, че няма друг начин. Исках да попитам дали според вас е нормално да се чувствам така? Може би трябва да задам този въпрос в другия форум/за АМ/, защото там е много по-вероятно някое момиче да е изживяло същото, но вас чувствам близки...
Цитирай

София, Младост 2

Мнения: 8 219
Жана,не е ненормално  да се чувстваш така, за съжаление Sad Страничните ефекти на бромокриптина са ужасни и силно изразени. Не е ли вариант да минеш на парлодел - той е със същата активна съставка, но явно поради това, че е чужд препарат има по-добра поносимост. А за Достинекса не знам защо доктора не ти дава да пиеш от него, предвид че се взима за същите неща и като че ли най-добре се понася от трите - но все пак докторът по-добре ти знае състоянието. Наистина му се обади - може би ще е по-удачно да се започне с по-ниска начална доза и постепенно да увеличаваш?
Цитирай

Sofia

Мнения: 1 204
Аз съм пила 2 години Достинекс. Всичко си беше както трябва. Чувствах се кофти първите 12 г. с. от бременността, когато пих по половин таблетка Бромокриптин дневно. Тогава също трябваше да го пия/не знам тогава защо пак беше важно точно него да пия/. И понеже знам, че е гадно вчера попитах доктора не може ли Достинекс. Той обясни, че за бързо спиране на кърмата не е много добре, понеже оставали депа в гърдите. Все пак това е още по-голямо зло. Ами това е-дано не стане съвсем непоносимо.
 А и не може от по-малка доза. Каза, че трябва от раз да се пресече, за да е ефективно. А аз му вярвам изцяло на този човек....все пак забременях от почти безнадеждно положение
Цитирай

Paris

Мнения: 664
Здравей, далеч съм от мисълта да те разколебавам в избора на лекар, просто си мисля, че ако имаш възможност, е добре да потърсиш второ мение. Аз, за съжаление, имам много лоши спомени от Коларов, лежала съм при него в гин. ендокринология на Майчин дом, после го посещавах и в частния му кабинет (ако те интересува, може да ти разкажа на лични). Не съм имала твоя проблем и в никакъв случай не правя аналогия, на теб ти е помогнал първия път, но все си мисля, че в този случай още едно мнения няма да е излишно, макар че доколкото знам, добри гинеколози-ендокринолози няма много. Успех!
Цитирай

на Север

Мнения: 501
ами опитай да спреш лекарството за 2-3 дни и тогава започни пак. Възможно е повръщането да е провокирано от друго нещо, а така ще разбереш дали наистина е от бромокриптина. Ако все пак е от него, може би наистина ще се наложи да го смениш
пиши после какво е станало Smile
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.