Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 5 ян. 2006, 23:28 ч.
  • Преглеждания  877  Мнения  9  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 516
Здравейте на всички.Аз сам нова в този форум но прочетох доста от нещата които сте писали и обсъждали- с две думи възхищавам ви се за смелоста да говорите открито.Аз съм на 20 години и имам нужда от помощ.Моят птоблем е следният. Пиех 3 г. противозачатъчни хапчета след аборт,  преди 3 месеца ги спрях.два месеца всичко беше нормално,но  сега на 3 месец ми закъснява с 16 дена.Изпитвам и болка в зърната на гърдите си.Правих си 5 теста за бременност и 5-те бяха отрицателни. Не желая да имам дете засега та аз само на 20Помогнете ми кажете ми какво да правя.Да ида ли на лекар.На някой случвало ли му се.Много съм объркана

Реклама
# 1
  • Стара Загора
  • Мнения: 7 020
Спокойно можеш да идеш на лекра...ако има нещо ще се види.
Желая това, което искаш  bouquet

# 2
  • NL
  • Мнения: 4 363
Иди на лекар след такова закъснение ще се види ако има плод
Желая ти късмет  Peace

# 3
  • Мнения: 516
Май наистина трябва да ида на лекар.Но нещото което най- много ме притеснява са болките в зърната ми.Никога преди не ми е закъснявало толкова,чудя се дали не сам се увредила от хапчетата през всички тези години!?

# 4
  • Стара Загора
  • Мнения: 7 020
Закъснение може да имаш и от промяната на времето...от хормони...абе я отиди на лекар.

# 5
  • София
  • Мнения: 2 123
Възможно е закъснението да се дължи на наместването на хормоните след спирането на хапчетата. Чувствителните гърди са симптом както на бременност, така и на пмс, а също и на различни рамествания в хормонките. Други няскакви симптоми имаш ли - гадене, често уриниране.... и можеш ли д анамериш нещ осходно с усещанет оти в предходната бременност?

# 6
  • Мнения: 516
Не виждам нищо сходно с предишната ми бременост.Помня че тогава ме болеше много главата и повръщах от всичко,беше ужасно.
Аз обаче реших ще ходя на лекар.Мерси на всички които се отзоваха на молбата ми.много ми помогнахте. Peace

# 7
  • пред компютъра
  • Мнения: 3 042
Цитат
Възможно е две бременности на една и съща жена да са коренно различни. Мойте бяха такива.През първата изобщо не  ми ставаше лошо само ми се виеше свят в началото, а през втората първите 3м постоянно ми беше лошо.

# 8
  • София
  • Мнения: 2 120
Възможно е  да ти се е повишил пролактина и от там идват и `чувствителните гърди`. Случва се след прием на хапчета. Но при всички случаи отиди на лекар, за да си оправиш хормоните.

# 9
  • Sofia
  • Мнения: 11 636
Ама от 6 януари до сега момичето сигурно е отишло на лекар , та не виждам смисъл в повдигането на тази стара тема .

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт