Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 21 септ. 2004, 11:43 ч.

Цистофемин и кървене

  • 3 662
  • 7
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 4 264
Може ли приемът на Цистофемин да предизвика кървене по време на овулация?Този месец го пих за 1 път и на 14, 15 и 16 ден имах леко кървене. Дали е от него?Моля, отговорете ми защото се притеснявам много!

# 1
  • София
  • Мнения: 1 680
Леа не вярвам да е от Цистофемина защото той е на билкова основа. Взима се и при менструални болки,кистозни образования, освен че е за стимулиране на овулацията. Съдържа бял равнец който е пръв приятел за женски проблеми от всякакъв характер. консултирай се с твоя генеколог, защото не е шега работа. успех.

# 2
  • София
  • Мнения: 4 264
Много ти благодаря за отговора, но за съжаление свободен час при моята гинеколожка има едва в началото на октомври, а тогава ще съм в мензис. Затова исках поне 1 човек да ми отговори. Все още съм много притеснена, въпреки че кървенето спря и нямам болки. Cry

# 3
  • Мнения: 3 107
Аз миналия месец го пих.. ама не видях никакъв ефект... то и аз защо си го взех не мога да кажа...
 А по въпроса ти - не вярвам да е от него. Когато се върне лекарката ти - веднага на преглед!
Успех!

# 4
  • Мнения: 3 205
Възможно е кървенето да е инцидентно - т.е. между цистофемина и него да няма абсолютно никаква връзка. Това, което аз знам е - леко прокървяване (кафеникаво или бледорозово) е нормално по време на овулация. Знам, че ако ти се появява за 1-ви път е стряскащо, аз също досега съм прокървявала само 1 път през живота си по време на ову, изкарах си акъла и веднага хукнах по лекари. И личната ми лекарка, и гинеколожката ми бяха на мнение, че е нормално. Тка че ако течението не е силно и престане след 2-3 дни, не се притеснявай. А като гинеколожката ти е заета, защо не питаш личния си лекар/лекарка? Те също трябва да могат да ти обяснят.

# 5
  • София
  • Мнения: 4 264
Благодаря ви момичета. Засега ще питам по телефона, а като ми махнат гипса от крака, ще отида и на преглед.

# 6
  • София
  • Мнения: 1 680
това с гипса е отвратително-изпитала съм го.между другото и аз съм го чувала, че по време на овулация е възможно розово течение 2-3 дни.

# 7
  • Мнения: 1 498
Абсолютно е да имаш не само розов, а направо червено петно по време на овулацията. Така поне пише в дебелите книги, но според мен би трябвало да е така всеки месец. Така, че си отиди на чичо доктор. И най-вече се наблюдавай.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт