Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Клюкарник
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 46 отговора

на правилното място, в точното време

Мнения: 2 111
От почти половин година имам проблем при плащането в офиси на Глобул и партньорската им мрежа. Проблема е , че или не работят устройствата им за плащане с карта или такива липсват изобщо. В тази връзка се наслушах на какви ли не безумни изказвания: "Не може да платите с дебитна карта, трябва да е кредитна", "Можете да платите с карта, само  при закупуване на телефон"  Shocked и още такива подобни. След поредното ходене по мъките и куп потрошени нерви при разговори с разни малоумници по офиси и на 123, вече нямам нерви и искам да си прекратя договорните отношения с тях. Писах до Дирекция "Обслужване на клиенти" в Глобул и имам мейл, който гласи следното:
"Моля да имате предвид, че Договор за мобилни услуги може да бъде прекратен, след като титулярът на SIM картата или упълномощено от него лице (с нотариално заверено пълномощно) попълни съответната стандартна бланка във всеки магазин от търговската мрежа на GLOBUL на територията на страната и заплати всички дължими суми по съответния абонатен номер."
 Потърсих стари теми, но не ми става ясно, мога ли да прекратя договора си, преди изтичането му, като подам заявление в някой от офисите? Договора ми изтича август или септември. Знам, че приемаха някакви промени, но не съм наясно, моля който има повече инфо за включване.

 
Цитирай

навсякъде

Мнения: 0
Не знам дали със сигурност Глобул са променили общите си условия, но ако действат по новия закон, означава, че можеш да си прекратиш договора с 1-месечно предизвестие. В другия случай ще ти начислят като неустойка всички такси до края на договора без ДДС и ти спират картата.
Цитирай

София

Мнения: 3 876
Не са го въвели още!
Свекърва ми почина и не мога да и спра номера. Sad Трябва да чакам да изтече или да платя неустойка до края на договора.
А приет ли е новия закон?
Цитирай

на правилното място, в точното време

Мнения: 2 111
http://gsmspot.net/2011/03/globul-davat-vuzmojnost-za-prekratqva … or-bez-neustoika/
 Според това, може  уж  newsm78  Чудя се, кой може да ми даде адекватна информация, защото от 123 всеки път ми казват различни неща. Комисията за защита на потребителите дали могат? Струва ли си да се обръщам с питане към тях.
Цитирай

София

Мнения: 3 876
Току-що се обадих в КЗП.
Закона е приет декември 2011.
Договор може да се прекрати със 1 месец предизвестие.
Обаче!
Не важи за срочни договори!
Т.е. - ако договора е за една или две години, си чакаш да ти свърши или плащаш неустойка при прекратяване.
Цитирай


Мнения: 643
Не са го въвели още!
Свекърва ми почина и не мога да и спра номера. Sad Трябва да чакам да изтече или да платя неустойка до края на договора.
А приет ли е новия закон?

Абе не съм много в час и аз, ама свекъра ми като почина май със смъртния акт му спряхме телефона. Беше към Мтел. Много ли има до края на договора? Ако искаш мога да питам свекърва ми какво точно е правила.
Цитирай

на правилното място, в точното време

Мнения: 2 111
А в какъв случаи важи тогава предсрочното прекратяване?
Цитирай

София

Мнения: 3 876
А в какъв случаи важи тогава предсрочното прекратяване?

Само ако договорът е безсрочен. Но май такива вече няма.
Иначе казано - пак сме прецакани.
Цитирай

София

Мнения: 50
Не са го въвели още!
Свекърва ми почина и не мога да и спра номера. Sad Трябва да чакам да изтече или да платя неустойка до края на договора.
А приет ли е новия закон?

Значиииииии, взимаш смъртния акт на жената и тичаш към първия офис на Глобул или Германос. Плащаш само излязлата вече фактура и текуща сметка, ако са водени разговори от телефона.
Договорът се прекратява в рамките на 24 часа.
Цитирай

In my tropical dream

Мнения: 81
Тея мръсници от нашите мобилни оператори така са си оплели кошниците, че потребителите отвсякъде сме прецакани. В този смисъл, ФЕЙщица, според мен няма да можеш да си прекратиш договора с тях без да платиш всички месечни такси до края на договора.
С извинение към авторката ще ползвам темата да задам и аз моето питане за този моб. оператор. Мъжът ми има договор с тях, остава му около година. Ние сме в чужбина и бяхме заявили, че искаме роуминг и те твърдят, че са го пуснали, но ние така и не можем да приемаме и отправяме обаждания и смс-и. В резултат на това картите са сбутани някъде и мъжа ми е пропуснал да си плати 3 вноски. На домашния ни адрес в България пристига фактура за всички дължими вноски - пише неустойки предсрочно прекратяване на договори за услуги ....лв . В общите им условия е заложено, че ако не платиш 3 поредни вноски, ти спират картата и ти изискват дължимите суми за месечния абонамент до края на договора. Именно това се е случило с нас. Разбирам, че са в правото си, но искам някак си да се разберем с тях да не изискват тези суми наведнъж и да не спират картата. Писахме им имейл, но те не са отговорили още. Писахме, че мъжа ми не се счита за предупреден, защото те са му пращали единствено смс-и, които той не е в състояние да получи заради това, че те не са включили роуминг. Ние не сме заявявали писмено желание за това, просто  преди да заминем се обадихме на оператор, те дадоха някакви инструкции и после казаха - готово, имате включен роуминг. Ама грънци, да не ви разправям как сме се оправяли на летището без телефони, че това е друга тема. Та има ли какво да направим, за да не плащаме тези вноски наведнъж (освен 3те за вече изминалите месеци)?
Цитирай

София

Мнения: 1 901
Мога да ви кажа как се прекратява срочен (1 година) договор с М Тел,
сключен праз месец август миналата година (2011).
През септември 2011 отидох в офис на МТел,
платих всички такси до края на договора
(добре, че беше на най-ниската тарифа от 4.90 лв.),
подадох заявление за спиране на мобилния номер
и .... това беше.
Повече нямам какво да правя с тях! Crossing Arms

А що се отнася до спиране на номер /прекратяване на договор/ на починал човек -
отива се в офис на мобилния оператор, на който е номера,
подава се заявление за спиране на номера поради смърт на титуляра
и договора се прекратява в срок от 24 часа.
Във всеки договор (или поне в моят!) пише,
че договор се прекратява при смърт на титуляра на сметката.
Цитирай


Мнения: 25
Баща ми е в Германия и бе с включен роуминг, но преди две седмици телефона му бе откраднат и съответно майка ми като титуляр на сметката се обади на оператор и спря изходящите обаждания. Миналата седмица отиде да прекрати договора и след като заплати натрупаната за няколко часа сметка и останалите месечни такси до изтичането на договора ( 564 лв и 37 ст. ) успя да закрие номера. В магазина на Глобул дори не бяха чували за промени при прекратяване на договор и така си плати една прилична сума и прекрати отношения с тях.
Цитирай

London, UK

Мнения: 4
Здравейте на всички,

от 5.04.2011г всеки, който сключи нов или преподпише стария си договор, след изтичане на договорения срок, договорът му отпада, т.е. пак ползва услугата, но може да я прекрати по всяко време с едномесечно предизвестие. ЗА всички, които са със срочни договори, подписани преди 5.04.2011 за съжаление важат старите условия и съветвам да проверите крайната си дата и да не я пропускате.
ЗА починал абонат - отивате със смъртния акт и удостоверение за наследници в някой от офисите, плаща се само таксата за текушия месец и ако има нещо като налична сметка - разговори, съобщения и др.
Много е важно наистина да попаднете на добре обучен и компетентен служител, защото повечето са изпечени лъжци Smile Ненапразно ви го казвам, до скоро работех в офис на Глобул Wink
 
Цитирай

на правилното място, в точното време

Мнения: 2 111
lilivilinka ,  bouquet Благодаря! Явно още половин година ще троша нерви с разни хлапетии из офисите, които единственото, което могат и са научени, е да се усмихват глупаво. Ще се опитам да си сведа срещите с тях до минимум, само си пожелавам достатъчно търпение...
Цитирай

London, UK

Мнения: 4
ФЕЙщица, а вие в кой град живеете, защото ако сте в Пловдив, ще ви пратя при компетентно лице, което ще подходи с нужното разбиране към нещата, които ви вълнуват, за съжаление и в офиса, в който аз работех не можехме да приемаме разплащания с карта и повярвайте, колко се червяхме като дойде човек като вас и поиска да плати с карта .......  Embarassed
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 46 отговора