Но на този етап имам доста противоречиви мисли относно образователната система. В момента малката ми дъщаря ( 3-та група в детската градина) учи неща, които каката учеше в предучилищна . Тя пък - каквото учиха в предучилищната го повториха в първи клас. Какво излиза - малката две години подред ще учи почти едни и същи неща?! Сега голямата вече е 2-ри клас. Учим таблицата за умножение (аз лично съм я учила в 4-ти клас, ама нищо ми няма), пишем по английски( то българският щото са го оправили...), за домашните да не говорим...
По принцип искам (както и всички предполагам) децата ми да са добре образовани и т.н., но искам също да си изживеят и детството. А днешните деца като че ли нямат време да са деца. После какво се получава - сърдити, агресивни, бързо "порастнали" младежи, които нямат почти никакви интереси и идеали... Ами то си е ясно, че всяко наложено нещо е омразно! И би трябвало, според мен, всяка материя, която изучават да е съобразена с възрастта им. Те и без това са заринати с информация... Не знам...
Примерно - ако на едно дете му се отдава езика повече от математиката - ами има си начини да си обогатява знанията и извън училище. Защо трябва да се натоварват в училище? Нека се образоват - спор да няма, но да е в някакви приемливи граници. На много деца им е трудно да се справят с материала, от втори клас вече с двойките в бележниците.
Те ли са виновни(децата)? Родителите ли? Или просто им идва в повече?
Какво мислите вие по въпроса?