НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ ОТ FASHION DAYS никога!!!

  • 119 834
  • 62
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 83
Здравейте, дами,

Благодарим ви за обратната връзка, която ни помага да оптимизираме постоянно нашите услуги. На ваше разположение и за ваше улеснение създадохме тема, която да отговори на въпросите ви относно дейността на Fashion Days: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=659915.0. За технически въпроси и такива относно доставка винаги можете да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти, който е на разположение 24 часа в денонощието на телефон +359 2 421 9500 или на email fashion@fashiondays.bg

Екипът на Fashion Days България

Как така веднъж не сгрешихте поръчка или размер или каквото и да е- БРАВО. Ваш верен клиент - Марина Димова. САмо напред и само нагоре, страхотни сте. САмо малко закъснявате понякога, но си заслужава  Simple Smile Simple Smile

# 31
  • Мнения: 0
Искам и аз да споделя опита си с ФД.. направила съм четири поръчки до сега, като получих само първата - тениска от Гас. Според мен тениската не е оригинална, съдейки по качеството й - още при първото пране червената лента от вътрешната страна на врата пусна и оцвети съседния участък от бялата тениска. Разбира се, не мога да съм сигурна в оригиналността на продукта, тъй като съм купувала уж маркови стоки от български маркови магазини на доста високи цени и пак съм имала забележки към качеството, но все пак фактът си е факт. Относно срокът на доставка, наистина е дълъг и макар това да не е проблем за мен, смятам, че е редно той да отговаря на условията, с които ние като потребители се съгласяваме преди да закупим продукт от даден сайт, било то ФД или друг.

# 32
  • Мнения: 0
ВЪПРЕКИ ,ЧЕ СЪМ РЕДОВЕН КЛИЕНТ НА ФД СЪМ СИ НАПРАВИЛА МОЙ ЗАКЛЮЧЕНИЯ СТОКА НА НЕЗНАЙНИ ЕВТИНИ  МАРКИ СА СИ ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ НО ОПРЕДЕЛЕНО   МАРКОВИТЕ СТОКИ СА МЕНТЕТА НЕ  МОЖЕ ОЧИЛА НА ШОПАРТ ЗА 268ЛВ ДА ПРИСТИГНАТ В ОКАЯНО СЪСТОЯНИЕ НАЙЛОНОВОТО ПЛИКЧЕ  КОЕТО БЕШЕ В КАЛЪФА БЕШЕ ИЗМАЧКАНО С МИЗЕРЕН ВЪНШЕН ВИД С ПОЖЪЛТЯЛ ЕТИКЕТ ОЧИЛАТА НЕ КОМЕНТИРАМ ПРОСТО ДА ДИГНЕШ КРЪВНО
УНИКАЛНА ГНУСОТИЯ И ТОВА СТАВА ВЪПРОС ЗА ФИРМА ШОПАРТ АКО ГИ ВИДЯТ ТИЯ ОЧИЛА ЩЕ ИЗПАДНАТ В УЖАС----/ НО ДОБРЕ ЧЕ ПОНЕ МИ ВЪРНАХА ПАРИТЕ БЪРЗО /
А ДА ОЧИЛАТА НА КАВАЛИ НЕ ЧЕ НЕ СИ ГИ НОСЯ НО КУТИЯТА ПОЧТИ НЕ И СЕ АДАПТИРАТ РЪБОВЕТЕ КАТО Я ЗАТВОРИШ ПРОСТА СТЪРЧИ ОТВСЯКЪДЕ ТОВА НАЛИ СЕ СЕЩАТЕ ЧЕ НЕ МОЖЕ ДА Е ОРИГИНАЛ , АБЕ ОТ ВСЯКО НЕЩО ЛЪХА  ГОЛЯМО ПОДОЗРЕНИЕ ЗА ОРИГИНАЛНОСТ

# 33
  • Мнения: 12
Здравейте Simple Smile Не съм представител на конкурентна фирма, не съм си пазарувала от ФД и ще се обоснова защо пиша по темата  Simple Smile Моят съпруг работи във Спиди, това фирмата чрез която стоките на ФД достигат до България. Искам само да ви уведомя, че всичко пристига в неугледно състояние (после не знам как ги привеждат в приличен вид) и се доставя от РУМЪНИЯ. Марковите парфюми пристигат в огромни 10 литрови туби и няма да коментирам качеството (всеки да си прави изводите).
Това е от мен по темата, всеки да са реши сам колко е достоверна информацията, която ни се предоставя на сайта  Naughty

# 34
  • София
  • Мнения: 3 611
Два пъти поръчвах и двата пъти не получих нищо. След дълго чакане проверих в сайта и видях съобщение, че по н'ам кви си причини трябва да забравя какво съм искала. Вече въобще не гледам офертите. Няма да съм фьешън.   Party hahaha

# 35
  • Мнения: 2
Здравейте Simple Smile Не съм представител на конкурентна фирма, не съм си пазарувала от ФД и ще се обоснова защо пиша по темата  Simple Smile Моят съпруг работи във Спиди, това фирмата чрез която стоките на ФД достигат до България. Искам само да ви уведомя, че всичко пристига в неугледно състояние (после не знам как ги привеждат в приличен вид) и се доставя от РУМЪНИЯ. Марковите парфюми пристигат в огромни 10 литрови туби и няма да коментирам качеството (всеки да си прави изводите).
Това е от мен по темата, всеки да са реши сам колко е достоверна информацията, която ни се предоставя на сайта  Naughty

Здравейте,

Искаме само да уточним, че работим със Спиди от 1-ви ноември и до сега куриерската фирма не е доставяла парфюми до клиенти, тъй като не сме имали подобни кампании на сайта ни. Твърдението, че парфюми се доставят в 10-литрови туби не се отнася за нас. Относно коментара за склада - действително интернационалният ни склад, от който се разпращат поръчките, се намира в Румъния. 

# 36
  • Мнения: 0
Здравейте на всички!

За съжаление и аз трябва да се съглася, че фешън дейс са нищо друго освен измамници и крадци на пари! Бях редовна клиентка на сайт-а, но след като бях поръчала и предплатила продукт, първо: той въобще не се появи; второ: обещаха парите да ми бъдат възстановени по сметката в срок от 2-3 дни; трето: тъй като горното не се случи, обещаха да ми ги възстановят в 7-дневен срок, защото това било стандартният им срок (вече ми бяха казали нещо друго); четвърто: естествено, не ми възстановиха сумата, а продължават да обещават! въпросът вече не опира само до парите, а до отношението им към клиентите като цяло.
Моля, ако има и други излъгани и ощетени да пишат!  #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 37
  • Мнения: 0
Между другото като се зачета как служители на това сайтче се оправдават, чак ми стават още по-жалки! Спрете да лъжете хората. Как не Ви е срам.

# 38
  • Мнения: 2
Между другото като се зачета как служители на това сайтче се оправдават, чак ми стават още по-жалки! Спрете да лъжете хората. Как не Ви е срам.

Здравейте,

Срокът за връщане на суми, по закон, е до 30 дни, но ние се стараем да връщаме сумите на клиентите ни възможно най-бързо. Бихте ли ни дали номер на поръчка, за да можем да проверим Вашия случай? Това не са оправдания, а се опитваме да разясним дадена ситуацията и да изясним начина ни на работа. 

# 39
  • София
  • Мнения: 3 611
Още ли се занимавате с този измислен сайт? Айде, стига! Има значително по-добри.  Party

# 40
  • Мнения: 0
И преди съм виждала много негативни мнения и то в собствения им фейсбук страница. Май са се научили да ги трият, щом вече не ги пишат там,а се плъзнат по други форуми. Щях да си направя експерименти, обаче след толкова отрицателни оценки бих се доверила повече на китайците в ebay отколкото на fashion days. Поне от там можеш да изискаш refund.

# 41
  • Мнения: 2
И преди съм виждала много негативни мнения и то в собствения им фейсбук страница. Май са се научили да ги трият, щом вече не ги пишат там,а се плъзнат по други форуми. Щях да си направя експерименти, обаче след толкова отрицателни оценки бих се доверила повече на китайците в ebay отколкото на fashion days. Поне от там можеш да изискаш refund.

Здравейте,

Никога не сме трили коментари, нито в нашата фейсбук страница, нито в този форум - независимо какви са те. Също така няма случай, в който да не сме възстановили сума на клиент.

# 42
  • Мнения: 12
Здравейте,

Искаме само да уточним, че работим със Спиди от 1-ви ноември и до сега куриерската фирма не е доставяла парфюми до клиенти, тъй като не сме имали подобни кампании на сайта ни. Твърдението, че парфюми се доставят в 10-литрови туби не се отнася за нас. Относно коментара за склада - действително интернационалният ни склад, от който се разпращат поръчките, се намира в Румъния. 

Много добре знам от кога работите със Спиди. Преди това сте били с еконт и не знам по какви причини сте прекратили (и не ме интересува). Зная само че моя мъж закъснява всяка сутрин да се прибере на време от работа заради вашата база която е във въпросната Румъния. Камионите закъсняват, това не е по темата но щом съм тръгнала да се оплаквам ще го направя. Постоянно се закъснява и пак повтарям дрехите са в ОТВРАТИТЕЛНО състояние. Не стига че повечето неща са менте ами Вие продължавате да лъжете хората кое как било. Хич си нямате и на идея какво съм чувала за Вашите пратки. Така че не ми се четат повече оправдания по темата.

# 43
  • Мнения: 2
Здравейте,

Искаме само да уточним, че работим със Спиди от 1-ви ноември и до сега куриерската фирма не е доставяла парфюми до клиенти, тъй като не сме имали подобни кампании на сайта ни. Твърдението, че парфюми се доставят в 10-литрови туби не се отнася за нас. Относно коментара за склада - действително интернационалният ни склад, от който се разпращат поръчките, се намира в Румъния. 

Много добре знам от кога работите със Спиди. Преди това сте били с еконт и не знам по какви причини сте прекратили (и не ме интересува). Зная само че моя мъж закъснява всяка сутрин да се прибере на време от работа заради вашата база която е във въпросната Румъния. Камионите закъсняват, това не е по темата но щом съм тръгнала да се оплаквам ще го направя. Постоянно се закъснява и пак повтарям дрехите са в ОТВРАТИТЕЛНО състояние. Не стига че повечето неща са менте ами Вие продължавате да лъжете хората кое как било. Хич си нямате и на идея какво съм чувала за Вашите пратки. Така че не ми се четат повече оправдания по темата.

Здравейте,

Бихте ли ни казали дали имате конкретно оплакване относно поръчка, продукт или доставка? Ще се радваме да Ви помогнем, но няма как да го направим, при положение че не получаваме ясна информация. Стоките ни са оригинални - работим директно с фирмите производители, които ни доставят артикулите.
Ако имате някакъв конкретен проблем, моля да кажете какъв е той, за да направим нещо по въпроса. В противен случай няма как да отговорим на безпочвени обвинения за парфюми, които не продаваме, и за неясно какви камиони.

# 44
  • Плевен
  • Мнения: 1 014
Аз искам да питам за нещо, което ми е направило впечатление.
Защо слънчеви очила на различни марки са в еднотипни калъфи? Калъфите са като правени от някой производител, който само е слагал щампи с различни марки отгоре.
И не мога да си обясня, как да вярвам, че очилата са оригинални, като калъфите са откровени ментета.

Общи условия

Активация на акаунт