НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ ОТ FASHION DAYS никога!!!

  • 119 836
  • 62
  •   1
Отговори
# 45
  • Варна
  • Мнения: 4 444
Аз съм също от подведените от въпросния сайт. Това беше първа и последна поръчка! При направена поръчка точно преди месец на диоптрични рамки, които не са били "ограничено количество", на 30ия ден получавам мейл със статус на поръчката "отказана". И кой по-точно извинете я е отказал? Аз не съм! Хем предлагате за продажба, хем в момента на доставка- хоп неналичен продукт. Как 30 дни не установихте, че не е наличен. Като чета за всички получени ментаци, излиза, че май са ми направили услуга, недоставяйки ми рамките. Дано повече хора се уверят, че предложения са измамни и престанат да им дават хляб!

# 46
  • Мнения: 2
Аз искам да питам за нещо, което ми е направило впечатление.
Защо слънчеви очила на различни марки са в еднотипни калъфи? Калъфите са като правени от някой производител, който само е слагал щампи с различни марки отгоре.
И не мога да си обясня, как да вярвам, че очилата са оригинални, като калъфите са откровени ментета.

Здравейте,

Бихте ли ни казали, за кои марки става дума? По принцип е напълно възможно да има прилики в начина на изработка и самите калъфи, тъй като всички големи марки следват едни и същи тенденции.

# 47
  • Мнения: 7 723
Аз пък си пазарувам от тия крадци, измамници и незнам си какви още вандали.
....и ще продължавам за си пазарувам!
Това, с бавенето на поръчките не ме ядосва,
защото пазарувам с наложен платеж и така спестявам  Simple Smile
Като ми дойде поръчката я отварям още докато съпругът
на Бибито, или неговият колега е на вратата,
и ако не ме удовлетвори, ще му я връча да си я носи обратно.
/нямам такива случаи до момента.../
Риск да ти дойде не точно това, което си представяш
има във всички сайтове, и този не прави изключение.
Сигурна съм, че всички туксписващи недоволни потребители
на сайта залягат в 8.00h, 13.00h и 19.00h върху F5 и ефпеткат до откат
да не пропуснат някоя свръхдалавера на 95% намаление.
.... и после продължават да си си недоволни отново...
... това е типично за този форум с неуравновесени хормони  Simple Smile

# 48
  • Мнения: 12
Аз не съм пазарувала конкретно от вашия сайт и няма да го направя. Нямам оплакване от стоки, но искам да изкажа мнението, за да спестя главоболието на много недоволни предишни и бъдещи клиенти. Вярно е всеки си решава за него, но се надявам да си подобрите качеството и да спрете да лъжете хората. До колкото чета във форума недоволните клиенти са много повече от доволните и това ме навява на мисълта че произхода е съмнителен.Чета само извинения за това и онова тук.

Защо вместо да се оправдавате с това и онова не направите нещо конкретно за подобряването на стоките който предлагате. Защо се захванахте само с коментара ми за парфюми, защо не допълнихте за дрехите. Защото е вярно нали и няма как да ме оборите.

# 49
  • Мнения: 7 723
.... Не стига че повечето неща са менте ами Вие продължавате да лъжете хората кое как било. Хич си нямате и на идея какво съм чувала за Вашите пратки. Така че не ми се четат повече оправдания по темата.
Аз не съм пазарувала конкретно от вашия сайт и няма да го направя. Нямам оплакване от стоки....
Joy

# 50
  • Мнения: 178
Поради коментарите в този форум, дълго време не смеех да си поръчам нищо. Накрая се престраших и си поръчах дамска чанта. Бях уведомена предварително, че ще я получа до 30 дни след приключване на кампанията, за да се съберат поръчките. Получих си чантата 2 седмици след това. Беше перфектна, в оригинална опаковка и сертификат. Няма да се поколебая отново да си поръчам нещо от Fashion Days.

# 51
  • Мнения: 86
Поръчвала съм си очила, идват си с различни калъфи. Поръчвала съм часовници, идват си с международна гаранция и сертификат. За дрехите нямам оплаквания, всичко си харесвам. Пазарувам си постоянно.

# 52
  • София
  • Мнения: 29
Аз пък спрях да пазарувам от ФД. От три последователни доставки на обувки, в който имаше или дефект или грешен артикул ме компенсираха с 15лв под формата на отстъпка при следваща поръчка  Shocked Голям "стимул" да рисуквам пак, няма що!

# 53
  • Мнения: 328
Като чета тая тема и се чудя за същия сайт, от който аз пазарувам ли става дума Rolling Eyes...имам доста поръчки правени в последната година (очила, обувки, чанти...), но нямам забележки досега нито от доставките, нито от качеството на стоките. Идвали са в срок винаги, а някои пъти и до десетина дни.

# 54
  • София
  • Мнения: 29
Като чета тая тема и се чудя за същия сайт, от който аз пазарувам ли става дума Rolling Eyes...имам доста поръчки правени в последната година (очила, обувки, чанти...), но нямам забележки досега нито от доставките, нито от качеството на стоките. Идвали са в срок винаги, а някои пъти и до десетина дни.
Питай мъжа ми дали е същия, по едно време спря да ми говори, като виждаше по колко поръчки имам от ФД Wink Точно се чудех как да закрепя семейния мир, те взеха, че почнаха да се дънят поръчка след поръчка. Подчертавам, че все за поръчките с обувките говоря, преди това и дрехи, и очила, и часовници, и чанти съм си поръчвала - забележки нямах!

И Руска, някои хора пазаруват не заради марката или далаверата, а защото нещо им харесва или искат да направят някому подарък. Звучиш меко казано арогантно, мога само да ти пожелая да не изпитваш разочарованието от некачествен продукт, което много хора са изпитали!

# 55
  • Мнения: 7 723
...

И Руска, някои хора пазаруват не заради марката или далаверата, а защото нещо им харесва или искат да направят някому подарък. Звучиш меко казано арогантно, мога само да ти пожелая да не изпитваш разочарованието от некачествен продукт, което много хора са изпитали!
Хората, които искат да направят някому подарък
не залагат на това, че поръчката им може да се забави
и да дойде след деня, в който той трябва да се връчи.
Това са глупости.
Когато искаш да видиш качество, преди да платиш-
МОЛове, аутлети, базари и базарчета колкото искаш.
... даже и Илиенци все още съществува...
Риск от пазаруването онлайн винаги има.
Хубавото поне е това, че като не ти изнася можеш да го върнеш.
Аз си признавам, че следя ФД заради намаленията,
... пък нека съм арогантна....

# 56
  • Мнения: 83
Аз пък си пазарувам от тия крадци, измамници и незнам си какви още вандали.
....и ще продължавам за си пазарувам!
Това, с бавенето на поръчките не ме ядосва,
защото пазарувам с наложен платеж и така спестявам  Simple Smile
Като ми дойде поръчката я отварям още докато съпругът
на Бибито, или неговият колега е на вратата,
и ако не ме удовлетвори, ще му я връча да си я носи обратно.
/нямам такива случаи до момента.../
Риск да ти дойде не точно това, което си представяш
има във всички сайтове, и този не прави изключение.
Сигурна съм, че всички туксписващи недоволни потребители
на сайта залягат в 8.00h, 13.00h и 19.00h върху F5 и ефпеткат до откат
да не пропуснат някоя свръхдалавера на 95% намаление.
.... и после продължават да си си недоволни отново...
... това е типично за този форум с неуравновесени хормони  Simple Smile

Absolutely  Grinning Grinning. Аз съм също редовен клиент и ако има нещо, което не ми харесва напоследък е, че не мога да си харесам неща, но е въпрос на вкус или ми мина манията с дъгия списък поръчки, от който не можех да спестя. С качеството проблем никога съм нямала, всичко, което съм купвала е според мен оригинално, пътувала съм много на шопинг и зная до известн астепен поне кое е менте и кое не - от опаковката - до съдържанието. Има марки , о ткоито съм много доволна и други, от които не чак толкова, но чак пък такива писания. Например по артикули- обувките - прекрасни - от детски до дамски, дрехите - винаги съм била доволна, освен една риза на Guess, но не я върнах, просто н аманекена стоеше по добре и т.н. и т.н.
Най-вече, когато можеш да върнеш - незнам какъв е проблема и това мрънкане, защото по закон можеш, но не винаги се случва другаде!

# 57
  • Мнения: 83
Здравейте Simple Smile Не съм представител на конкурентна фирма, не съм си пазарувала от ФД и ще се обоснова защо пиша по темата  Simple Smile Моят съпруг работи във Спиди, това фирмата чрез която стоките на ФД достигат до България. Искам само да ви уведомя, че всичко пристига в неугледно състояние (после не знам как ги привеждат в приличен вид) и се доставя от РУМЪНИЯ. Марковите парфюми пристигат в огромни 10 литрови туби и няма да коментирам качеството (всеки да си прави изводите).
Това е от мен по темата, всеки да са реши сам колко е достоверна информацията, която ни се предоставя на сайта  Naughty

Здравейте,

Искаме само да уточним, че работим със Спиди от 1-ви ноември и до сега куриерската фирма не е доставяла парфюми до клиенти, тъй като не сме имали подобни кампании на сайта ни. Твърдението, че парфюми се доставят в 10-литрови туби не се отнася за нас. Относно коментара за склада - действително интернационалният ни склад, от който се разпращат поръчките, се намира в Румъния. 

Просто сме уникални българите, не мислите ли. Все едно, че ако случайно Фешън дейс прави наливна търговия ще покани шофьора да гледа, ама ужасна работа, някой беше писал за бай ганьовщината, ама не беше улучил посоката = трябва да се насочи към себе си. Поне са чули нещо за Румъния - та са улучили - страшна злоба и то и те не знаят защо и към кого да я насочват. Удивена съм и не разбирам - ами като не ви харесва - не пазарувайте - цвета не бил същия, не ставал размера - следващия път в описанието - по Pantone цветовете, пък недай си Боже да объркате някоя поръчка - публично харакири

# 58
  • Мнения: 22
Здравейте на всички!

За съжаление и аз трябва да се съглася, че фешън дейс са нищо друго освен измамници и крадци на пари! Бях редовна клиентка на сайт-а, но след като бях поръчала и предплатила продукт, първо: той въобще не се появи; второ: обещаха парите да ми бъдат възстановени по сметката в срок от 2-3 дни; трето: тъй като горното не се случи, обещаха да ми ги възстановят в 7-дневен срок, защото това било стандартният им срок (вече ми бяха казали нещо друго); четвърто: естествено, не ми възстановиха сумата, а продължават да обещават! въпросът вече не опира само до парите, а до отношението им към клиентите като цяло.
Моля, ако има и други излъгани и ощетени да пишат!  #2gunfire #2gunfire #2gunfire



Tova sa pulni gliposti,az sushto sum klient za vuprosniq sait i nikoga ne sa iziskvali ot men da predplashtam stoka,vsi4ko e s nalojen platej.Shto se otnasq do originalnostta na produktite naskoro polu4ih 4asovnik ot tqh s marka Just Cavalli,koito ima garanciq,sertifikat,kutiq,etiketi...vsi4ko ot kutiqta do 4asovnika e v perfektno sustoqnie,lqtoto kupih na priqtelq si gumenkii na Le Coq Sportif  ot magazin vuv mola za 150 lv,naskoro imaha kampaniq na tazi firma i su6tite tezi gumenki bqha namaleni na 70lv,poru4ahme ot kampaniqta pak za nego gumenki i sa 100% originalni,nishto 4e bqha tolkova namaleni,puk i vsi4ki znaem,4e v Bulgariq cenite na izvestnite marki sa mn naduti i mn nad realnata im stoinost,poru4vali sme su6to 4asovnik na Camel Activ,pak mn namalen i otnovo doide v perfektno sustoqnie i 100% originalen,do sega nqmah zabelejki,no dnes polu4ih dulgo 4akanite si botu6i,koito se opasqvah,4e moje da mi budat golemi,a se okaza,4e sa daje 1 nomer po-malki ot tova,koeto bqh poru4ala,tui kato sa s UK nomeraciq,qvno v tablicata im e imalo nesuotvetstvie,predlojiha mi da gi vurna,no tova za men ne e variant,tui kato mn gi haresvam kato model,bqha namaleni ot 250lv na 150lv,no za tezi pari,ka4estvoto ne otgovarq,taka 4e qvno ima i bokluci,no kato cqlo produktite na izvestnite marki sa originalni

# 59
  • София
  • Мнения: 160
Аз пък не мога да разбера след като има толкова недоволни, защо продължават и продължават да поръчват от там. Аз ако съм толкова разочарована просто няма да повторя да поръчам, а не през няколко поста да обяснявам колко са зле ФД.
Аз като цяло съм доволна. Имала съм и неуспешни покупки, но съм ги връщала и съм си получавала парите обратно. Според мен от сайта са коректни, а относно това дали стоките са менте - ментета може да ти пробутат навсякъде и няма гаранция, че колкото и пари да дадеш ще получиш нещо оригинално. Все пак надявам се наистина да не са реплики...

Общи условия

Активация на акаунт