Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 23 май 2012, 10:49 ч.

Fashion Days отговаря на вашите въпроси

  • 98 555
  • 875
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 0
Имам една поръчка от 27.05, която още не е пристигнала. Изпратих два имейла със запитване- единият с референтен номер 7034 от 2.07, и вторият с референтен номер 8851 от 5.07. До момента не съм получила отговор. Thinking

Редактирам: Току-що по телефона се свърза с мен сътрудник от сайта. Peace

Здравейте,

Извиняваме се за това забавяне. Нашите колеги от отдел Обслужване на клиенти би трябвало вече да са се свързали с Вас, за да изясните детайлите по поръчката. Ако все още не са, очаквайте да Ви се обадят съвсем скоро.

# 91
  • Мнения: 0
Здравейте, ако направя поръчка, която е за повече от един артикул, мога ли впоследствие да отменя само определен продукт, а останалите да получа?

Последна редакция: нд, 08 юли 2012, 17:33 от georgi.genchev

# 92
  • Мнения: 0
Здравейте, ако направя поръчка, която е за повече от един артикул, мога ли впоследствие да отменя само определен продукт, а останалите да получа?

Здравейте,

Ако направите поръчка няма да можете да откажете само един продукт, но винаги можете да го върнете в 10 дневен срок.

Хубав ден! Simple Smile

# 93
  • София
  • Мнения: 767
След като вчера не Ви работеше системата за плащане с карта ми е блокирана 2 пъти сумата за един артикул, който така и не можах да поръчам.Надявам се , че парите ще ми бъдат върнати.  Peace

# 94
  • Мнения: 0
След като вчера не Ви работеше системата за плащане с карта ми е блокирана 2 пъти сумата за един артикул, който така и не можах да поръчам.Надявам се , че парите ще ми бъдат върнати.  Peace

Здравейте,

Да, не би трябвало да има проблем с връщането на сумата, след като поръчката не е била направена. Все пак бихме Ви посъветвали да се обадите на Центъра ни за обслужване на клиенти просто за да проверят нещата за всеки случай.
Можете да се свържете с тях на безплатния ни телефон по всяко време на денонощието: 0800 466 00

# 95
  • Мнения: 206
Здравейте, ще има ли таблица с размерите за обувките на Paula Soler, акцията започва утре, а обикновено няма приравняване номер на обувката към сантиметри дължина на ходилото и не съм сигурна как да определя точният номер?  Rolling Eyes

# 96
  • Мнения: 0
Здравейте, ще има ли таблица с размерите за обувките на Paula Soler, акцията започва утре, а обикновено няма приравняване номер на обувката към сантиметри дължина на ходилото и не съм сигурна как да определя точният номер?  Rolling Eyes

Здравейте,

Можете да използвате ето тази схема за номерацията:

Europe
    36 37 38 39 40 41
UK  3   4  5  6   7   8
US  5   6  7  8   9  10

Това е официалната информация. От опит с предишни кампании знаем обаче, че обувките на Paula Soler обикновено са умалени т.е. са с един номер по-малки от обявеното. Хубаво е да го имате предвид при поръчване.
Успех!

# 97
  • Мнения: 206
Това, което ме интересуваше е всеки техен номер на каква дължина на подметката отговаря, точно за да ясни нещата. Все пак благодаря за информацията.  Flutter

# 98
  • Мнения: 0
Това, което ме интересуваше е всеки техен номер на каква дължина на подметката отговаря, точно за да ясни нещата. Все пак благодаря за информацията.  Flutter

За съжаление не разполагаме с такава информация. Надяваме се все пак, че информацията, която имаме, ще Ви бъде полезна поне малко Simple Smile

# 99
  • Там,където живеят Мишетата
  • Мнения: 420
Би било добре да се сдобиете с размерите на подметките в сантиметри Simple Smile Аз лично спирам да купувам обувки от неизвестни марки,докато не се появят по-точни размери. Също така бих искала да попитам ... какви са условията за да се промени тази графа:  МОИТЕ ОТСТЪПКИ  --->  Все още нямате отстъпки.      Просто ми стана любопитно тъй като доста поръчки вече направих от които не съм върнала нито една,та да знам дали да очаквам някакви преференции като лоялен клиент.

Имала също със голямо забавяне в доставката - но пък Simple Smile стискаш зъби правиш си сметки и не очакваш да дойдат продуктите за седмица. От стоките съм доволна.До сега не е имало нищо с дефект или пък да изглежда с кофти качество.

Моята препоръка е да се борите за информация относно размерите Simple Smile Това е ОНЛАЙН магазин,за Бога. Не само обувките,а и дрехите и бижутата се нуждаят от малко повечко описания.

               Хубав ден от мен   bouquet

# 100
  • Мнения: 0
Защо в сайта Ви разпродажбата на Patrizia Pepe i Gusto не се отваря?  Rolling Eyes

# 101
  • Мнения: 0
Би било добре да се сдобиете с размерите на подметките в сантиметри Simple Smile Аз лично спирам да купувам обувки от неизвестни марки,докато не се появят по-точни размери. Също така бих искала да попитам ... какви са условията за да се промени тази графа:  МОИТЕ ОТСТЪПКИ  --->  Все още нямате отстъпки.      Просто ми стана любопитно тъй като доста поръчки вече направих от които не съм върнала нито една,та да знам дали да очаквам някакви преференции като лоялен клиент.

Имала също със голямо забавяне в доставката - но пък Simple Smile стискаш зъби правиш си сметки и не очакваш да дойдат продуктите за седмица. От стоките съм доволна.До сега не е имало нищо с дефект или пък да изглежда с кофти качество.

Моята препоръка е да се борите за информация относно размерите Simple Smile Това е ОНЛАЙН магазин,за Бога. Не само обувките,а и дрехите и бижутата се нуждаят от малко повечко описания.

               Хубав ден от мен   bouquet

Здравейте,

Благодарим Ви за обратната връзка!
Радваме се, че сте доволни от продуктите ни. Относно коментара Ви за "Моите отстъпки" - за момента тази графа се използва за ваучери от игри организирани от нас самите, но в момента работим по нова система, която ще дава отстъпки и на лоялни клиенти.
Относно размери и номерация, информацията ни се подава от производител и не винаги е възможно да включим размерите на всяка една стелка, например. Въпреки това не забравяйте, че винаги можете да върнете даден продукт, ако той не ви е по мярка. Simple Smile

Хубава вечер!

# 102
  • Мнения: 0
Защо в сайта Ви разпродажбата на Patrizia Pepe i Gusto не се отваря?  Rolling Eyes

Здравейте,

Извинете ни за късния отговор.
Имахме технически проблем с въпросната марка, но се надяваме, че скоро пак ще бъде активна на сайта ни. Работим с централата ни, за да разберем какъв точно беше проблемът. Съжаляваме за причиненото неудобство, правим всичко възможно да предотвратим подобни ситуации в бъдеще.

Хубава вечер! Simple Smile

# 103
  • Там,където живеят Мишетата
  • Мнения: 420
Относно размери и номерация, информацията ни се подава от производител и не винаги е възможно да включим размерите на всяка една стелка, например. Въпреки това не забравяйте, че винаги можете да върнете даден продукт, ако той не ви е по мярка. Simple Smile
 

   Предпочитам да не ми се налага да връщам нищо - първо защото ама грааам не ми се занимава с подобен род дейности - нито имам време,ни нерви. И второ - като харесам нещо ми се иска то да ми става.  Именно за това отправям препоръка да се .... борите за подобен род информация.  А и "не винаги е възможно да включим размерите на всяка една стелка"  на мен по-скоро ми изглежда....поне до сега,че не сте включвали размерите в сантиметри на нито една марка.
   И както казах - доволна съм много от стоките Ви,но ще се огранича в закупуването на обувки от неизвестни за мен марки,за жалост.  bouquet

# 104
  • Бургас
  • Мнения: 254
Преди време писах тук за да се оплача. Смятам, че е коректно да кажа, че ми бяха върнати парите за една блуза, чийто цвят почти се загуби при прането. След това направих други две поръчки от които съм доволна. Браво, върнахте ми доверието, смятам, че сайта се разраства и се стреми да подобри обслужването. Надявам се да не се налага да се разочаровам за вбъдеще,макар да е ясно, че се случва да има понякога дефектни стоки. Simple Smile



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт