Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 21 ян. 2006, 08:53 ч.

to4no sega li

  • 1 769
  • 28
  •   1
Отговори
sdraveite,imam edin problem i mi se iska6e da spodelia s niakoi.imah vaspalenie na mato4nite trabi,lekuvam se ve4e 2 meseza.posledno pih ziprofloksazin i mi sakasniava ve4e 7 den.hodih v4era na genekolog,i po4ti 90% e sigurno 4e shte triabva da prekasna bremenosta ,to4no sega li triabvashe da sabremeneia....posle koi snae...... Praynig

# 1
  • София
  • Мнения: 7 718
Съжалявам.
Пиши на кирилица.
Ами като пиеш антибиотик не ти ли казаха да се пазите?
Лекарят категоричен ли е, че трябва да се прекъсне бременността?
Отиди и при друг лекар.

# 2
  • Мнения: 4 163
И аз мисля да отидеш на друг лекар и да не бързаш с решението. Порови се малко в старите теми, може да намериш нещо интересно по твоя въпрос.

# 3
  • Мнения: 3 012
еееее стига бе, недей така  Cry , допитай се ако трябва до няколко специалиста. Не прибързвай с решението. Желая ти успех!

# 4
  • София
  • Мнения: 526
Я по-добре отиди и на друг гинеколог, преди да вземеш окончателно решение. Аз когато имах възпаление (обаче на пикочните пътища) ми закъсня 10 дена, и в последсвие си ми дойде. Така, че недей много да вярваш, че си бременна. Може просто матката да ти се еувеличила, заради закъснението...

# 5
мом4ета благодаря,4е веднага писахте,благодаря ви.аз сам такав карак,4е сто процента иследванията няма да са ми добри.решила сам да не поемам риск.ще направя аборт,и после наново ште пробваме Praynigтакав сам карьк 4е.......... Tired

# 6
извинете имах предвид моми4ета

# 7
  • в Австрийско...
  • Мнения: 1 951
Въпреки това аz бих се консултирала поне с оЩе един лекар. Успех!

# 8
  • София
  • Мнения: 3 378
Поли, обезателно поискай алтернативно мнение! И не взимай прибързани решения преди да са излезли резултатите. Моля се за теб! Praynig

# 9
много сте мили моми4ета,мисля да ви послушам.вапреки 4е ако го задаржа поемам голям риск дали няма да има някакви проблеми с детенце.... Hug

# 10
  • в Австрийско...
  • Мнения: 1 951
а иначе рискуваШ цял живот да се питаШ дали не си сгреШила... иzчакай да чуеШ няколко лекарски мнения и тогава реШи. Стискам палци всичко да се окаже нарад

# 11
  • Мнения: 1 943
Здравей  Laughing
Малката ме чака да я къпя, но исках обезателно да ти пиша. Нямаш си и представа колко те разбирам ... Аз не разбрах, че съм бремена и си направих ренгенови снимки, биха ми кортекостероид, пих мускуло отпскащи, обезболяващи, билкови препарати за нерви, антибиотик /на него обаче пишеше, че става за бремени/, всякакви таблетки за гърло, капки за уши и какво ли още не  Sad Когато разбрах, че съм бремена и аз като теб мислех, че немога да поема този риск. Но после разбрах, че не е толкова лесно да прекратиш бременост която си чакала и че това може да попречи на евентуална следваща. Слава богу, моята лекарака каза "Плода не е толкова уязвим, всичко ще е наред". И въпреки, че 9 месеца много се притеснявах и плаках в крайна сметка до тук всичко е наред. В момента има видеозони, на които ще можеш да видиш дали всичко с бебето е наред, могат да се направят изследвания ... и в крайна сметка аборт може да се направи и в по-късен месец ако се наложи.
Аз също така съм почити убедена, че циплофлоксацина не е антибиотик. В момента на делене на първите клетки зародиша не се влияе толкова от лркарства, а и както каза моята лекарка "ако зародиша е увреден той сам ще падне до 4 месец най-вероятно, и в твоя случай няма да спрем помятането".
Седни и хубаво си помисли кога може да си забременяла, какви лекарства си пила, намери им листовките, намери лекар да погледне в техните справочници за допълнителни странични ефекти и ... и приеми факта, че тоя път Бог ти покзава че не си карък и въпреки проблемите, всичко ще е наред с бебето.
Стискам ти палци. Каквото и да решиш ще те подкрепя и разбера, но и аз те моля потърси поне още едно лекарско мнение, аз бих потърсила повече от още едно  Wink

# 12
  • Мнения: 4 914
Задължително се консултирай и с други лекари.
Дано всичко да е наред. newsm10

# 13
направо ме разплакахте,благодаря за поткрепата. Praynig

# 14
  • Мнения: 3 219
Абе какви са тия глупости?!Или аз нещо не разбрах.Заради лечението ти с Ципрофлоксацин ще правиш аборт?! #Crazy #Crazy #Crazy
Ами дано да те успокоя но аз цяла седмица бях в болница и вьпросния ципрофлоксацин ми го изписаха лекари,него пия само аз.Направи си още няколко консултации защото на мен това ми звучи ужасно.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт