Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 22 ноем. 2012, 10:51 ч.

дуфастон и зацапване

  • 1 193
  • 3
  •   1
Отговори
  • ruse
  • Мнения: 21
здравейте;дано има някой да ми отговори//вьзможно ли е при прием на дуфастона да ми зацапва някакво кафяво .появи се още на втория ден от приема.тревожно ли е Thinking

# 1
  • Мнения: 23
Без лекар не може да се каже. На мене след дуфастон трябваше да ми предизвикат цикъла, обаче аз имах гинек. проблеми, беше ми изписан за спиране на кръвоизливи.

# 2
  • ruse
  • Мнения: 21
аз сьм на оргаметрил и от 16 ден на дуфастон ..правим опити за забременяване затова го пия.обадих се на доктора си и му казах а той каза да не спирам да го пия било нормално.

# 3
  • Мнения: 2
Здравейте! Искам да попитам - възможна ли е бременност след ЗЕТ при прокървяване на 6 ден след зет и вече 8 дни цапа розово. Пия аспири нпротект, фолиева , нош-па, но спрях естрофема преди зет

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт