Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Рискова бременност
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-3 от 3 отговора

ruse

Мнения: 21
здравейте;дано има някой да ми отговори//вьзможно ли е при прием на дуфастона да ми зацапва някакво кафяво .появи се още на втория ден от приема.тревожно ли е Thinking
Цитирай


Мнения: 23
Без лекар не може да се каже. На мене след дуфастон трябваше да ми предизвикат цикъла, обаче аз имах гинек. проблеми, беше ми изписан за спиране на кръвоизливи.
Цитирай

ruse

Мнения: 21
аз сьм на оргаметрил и от 16 ден на дуфастон ..правим опити за забременяване затова го пия.обадих се на доктора си и му казах а той каза да не спирам да го пия било нормално.
Цитирай


Мнения: 2
Здравейте! Искам да попитам - възможна ли е бременност след ЗЕТ при прокървяване на 6 ден след зет и вече 8 дни цапа розово. Пия аспири нпротект, фолиева , нош-па, но спрях естрофема преди зет
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-3 от 3 отговора