Все още не сте се регистрирали? Направете го сега напълно безплатно!!!



запомни ме Забравена парола Активация на акаунт





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma



1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 16 отговора
Не открих подобна тема.
Много ми хареса концепцията на Efrea.com и отношението им към клиентите, както и всички предлагани от тях допълнителни екстри и услуги. Започнах да пазарувам от там и нямам нищо против ако тук намеря съмишленици да си споделяме, разясняваме и дори да се поизфукаме с находките и придобивките си Smile)
Цитирай


a dovolna li si ot produktite i ka4estvoto im Smile
Цитирай


пазарувала съм няколко пъти от тази фирма и НЕ съм доволна. Изпращат някакви обички от за по левче , картички и всякакви китайски истории като "комплимент", но самата стока е с доста ниско качество. На едната ми рокля пишеше "Произведено в Китай", а другите 2 май бяха шити в България, но бяха доста умалени. Ако ти се занимава да връщаш за размер - ок, но си плащаш пътните. Равносметка - от трите неща, които съм си пазарувала съм носила едната рокля 2 пъти. Другите ги подарих, но честно казано не съм видяла и новите притежателки да ги носят...
Цитирай


Аз си купих палто от тях (тяхна изработка) и съм доволна от качеството.По отношение на избора на номер-имах известно съмнение,но се доверих на консултантката и тя се оказа права,така че не се наложи да сменям дрехата.Когато имаш т.нар."застраховка за размер",т.е.,обявил си размерите си (гр.обиколка,талия,ханш),съобразил си се с препоръките на консултанта и въпреки това се наложи смяна поради неточен номер,транспортните разходи са за сметка на Efrea.Понеже съм пазарувала и от други БГ онлайн магазини за дрехи,мисля че тук цените са добри спрямо качеството.Харесва ми и това,че преди да пристъпиш към дадена покупка,имаш възможност да видиш отзиви на други потребители,които вече са я направили.
Цитирай


До момента имам закупено от този сайт едно палто и като за купено от интернет нещо, без никаква гаранция, че ще ми стане, много си ми харесва. В момента чакам доставката на втората си поръчка. Нямам мнение още относно подаръците, които правят. Към тази втора поръчка имам и подарък клас А, което все още нямам представа какво означава. Не ми пречи, че ще е някоя дреболийка, важно е отношението. Доволна съм за момента от отношението на служители и от това, че сайта е разнообразен с "предизвикателства", " аукциони" и други бонуси за потребителите. Вярно е, че имат кофти и доста бабешки модели,както е казано по - горе,но пък има какво да се купи и обхващат по - голям възрастов диапазон. Като няма нищо интересно - отиваме другаде. Smile За качеството на дрехите също не мога да изкажа стойностно мнение - палтенцето ми никак не е лошо ушито, но само от една дреха не може да се съди.  Smile
Цитирай


Сега разбирам за този сайт и ми стана интересно. Обвързали са го обаче с фейсбук профил, какъвто нямам, а и да имах - от къде накъде онлайн магазин ще ме кара да влизам през профил в социална мрежа Naughty
Цитирай


Почти от половин година пазарувам от Ефреа и съм изключително доволна. Продуктите им са качествени, има разнообразие, има всякаква номерация, а отношението им към клиентите е на ниво, което рядко съм срещала в България. Имам доста покупки и съм много доволна - имам рокли, панталони, блузи...Връхни дрехи не съм купувала още, но и това ще си взема. В общи линии откакто ги открих, не пазарувам дрехи от друго място - абсолютно ми отговарят на изискванията и ми задоволяват потребностите. А пък "предизвикателствата" са бонус, който прави нещата още по-интересни Smile
Препоръчвам  Hug
Цитирай


Сега разбирам за този сайт и ми стана интересно. Обвързали са го обаче с фейсбук профил, какъвто нямам, а и да имах - от къде накъде онлайн магазин ще ме кара да влизам през профил в социална мрежа Naughty
И на мен ми е странно,защо не са дали и директен достъп...Но пък възможността да видиш отзивите на потребители,които вече са направили покупката на даден артикул е уникална (поне аз не съм го виждала в друг онлайн магазин) и много полезна (и много смела  Mr. Green от страна на Efrea ).
« Последна редакция: Пон., 04 Февр. 2013, 12:39 от Lora-Di »
Цитирай


И аз много съм се загледала в Ефреа тези дни. И особено в палтата. Истината, че са ми малко странни за интернет магазин, но май ще рискувам с нещо евтино за проба. А странно е, че основна според мен информация я няма в сайта им. Например производители няма; няма начини на плащане, което е МЕГА странно  Shocked От част от другата информация разбирам, че е само с наложен платеж, което също ми се струва недобра практика от страна на един търговец. Не ме разбирайте погрешно - за начало е ОК да платиш като получиш, но пък данните за плащане по банков път дават някаква сигурност и идентификация на отсрещната страна (според мен). Но, както казах - ще се пробвам при нисък риск, пък каквото сабя покаже. Иначе част от стоката им изглежда супер, идеята за застраховка на размера ми харесва... Имат добри хрумки - може пък още да са в началото и затова да е такова положението.
Цитирай


аз съм си много доволна от тях... вече имам доста блузи, панталони и дори яке си взех.. за якето конкретно чак се изненадах - поръчах го малко на шега ... за 27 лева не очаквах кой знае какво, но се оказа достатъчно дебело яке с подплата и качулка - идеално за зимата.. подаръците също ми харесват - вече имам 3 брошки и два комплекта колие с обеци.  може да се каже, че на работа ходя почти изцяло облечена от Ефрея..
Цитирай


Аз нямам профил във Фейсбук и не искам да си правя. Има ли вариант да разгледам магазина?
Цитирай


Аз нямам профил във Фейсбук и не искам да си правя. Има ли вариант да разгледам магазина?

Не, няма вариант да се регистрираш без профил във Фейсбук, за съжаление....
Цитирай


Мерси  Smile Жалко, че са решили така.
Цитирай


Ами и аз нямам,но влизам през профила на сина ми  Mr. Green
И аз си купих палто,от което останах приятно изненадана,тъй като за 70 лева не очаквах кой знае какво...
Цитирай


Моето мнение за Ефреа е следното-чудесно обслужване,много любезен персонал и некачествена стока,произведена незнайно къде.Харесах си палто ,избрах си номера според таблицата им,но за всеки случай  поисках консултация ,след което промених номера на палтото според консултанта.За 2 дена пристигна поръчката ,но изненадата беше неприятна-палтото ми беше страшно голямо,качеството на изработка-под всякаква критика.Веднага се свързах с Ефреа,върнах им палтото на другия ден и ми преведоха парите.
Цитирай


1-14 от 16 отговора