Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

нарушение в цикъла

  • 25 ян. 2006, 17:08 ч.
  • Преглеждания  334  Мнения  9  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 300
Някой има ли представа дали геловете алгезал и дипрозон могат да предизвикат спиране на менструацията или отлагането й?

Реклама
# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
За какво са тези гелове ?

# 2
  • Мнения: 300
първия е за ставни болки, втория е кожен

# 3
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
 Shocked Няма никаква връзка с менструацията.

# 4
  • Мнения: 300
сигурна ли си? - единият е кортизонов
и са мазани по бричовете, които се намират на една педя разстояние от яйчниците........

# 5
  • софия
  • Мнения: 7 282
със сигурност няма да ти се отразят на цикъла. Ако имаш ужасно, амо наистина ужасно болен и чувствителен стомах, може да те заболи стомаха.

# 6
  • Мнения: 300
защо пък стомах?! аз не съм ги гълтала?

# 7
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
А като мислиш че не действа на стомаха, защото си мисиш че действа на яйчниците и менструацията newsm78
Каквото и да е станало с менструацията- не е от мазилата. Ако нямаш други оплаквания или аномалии, можеш да потърсиш съвета на гинеколог. Успех !

# 8
  • софия
  • Мнения: 7 282
Стеф, yes, много точно.
Кортикостероидите и препарати като аспирина, могат да раздразнят болен стомах, дори и приети венозно или през кожата. Механизмът е много сложен за простичко обясняване, но на менструалния цикъл под формата на мазила не се отразяват категорично.

Последна редакция: чт, 26 яну 2006, 14:13 от PolarFox

# 9
  • Мнения: 300
благодаря ви, момичета, всъщнст всичко ще си покаже другата седмица newsm78 hahaha

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт